HOME επισκέψεις σελίδων : 132083
σχόλια:0 thateron@poteron.gr
 
διαβάστε απλοϊκή Πολιτική σκέψη
"γιατί πάμε κατά Διαόλου ρέ Παιδιά;"

"περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας"

Κακοπληρωτές.
Λογαριασμό δεν έδωσαν οι τράπεζες ποτέ και σε κανένα. Και ο λόγος που πιθανότατα δεν ίδρωσε κανενός τραπεζίτη το αυτί, είναι ότι τα χρήματα που δάνειζαν τότε ανεξέλεγκτα οι τράπεζες, τα κατηύθυναν στον καταναλωτισμό, οπότε τα εισέπρατταν οι πολυεθνικές εμπορικές, των οποίων οι ‘αόρατοι’ μέτοχοι ‘πιθανότατα’ στήριζαν και καθοδηγούσαν τους τραπεζίτες στον άκρατο αυτό καταναλωτικό δανεισμό. Πάντως τις τράπεζες αυτές κάποιες ‘αόρατες’ δυνάμεις και από μηχανής Θεού διαρκώς από τότε τις ανακεφαλαιοποιούν με νόμους του κράτους καταληστεύοντας και καταχρεώνοντας τον λαό. Τον λαό που όταν προστρέχει στα δικαστήρια για ρύθμιση χρεών τον καταξεφτιλίζουν καθώς σύσσωμα τα ‘ιδιωτικά’ ΜΜΕ, οι τραπεζίτες και οι δικαστές τον αποκαλούν ‘μπαταχτσή’ ‘λαμόγιο’ και ‘στρατηγικό κακοπληρωτή’. Ενώ αν κάποιοι πχ 100 δανειολήπτες μηνύσουν μία τράπεζα για κάτι, τότε η τράπεζα αυτή βάζει έναν άλλο δανειολήπτη αχυράνθρωπο, να της κάνει την ίδια μήνυση, που όμως κατά την εκδίκαση της ο μηνυτής – αχυράνθρωπος δεν την υποστηρίζει προσχεδιασμένα σωστά, έτσι ώστε η τράπεζα να δικαιωθεί. Και επίσης προωθούν τάχιστα την δικαστική ολοκλήρωση της προσχεδιασμένης υπόθεσης του ενός, οπότε όταν φτάσει κατόπιν εορτής η ώρα της εκδίκασης των 100 δανειοληπτών με το ίδιο θέμα, η αδέκαστη δικαιοσύνη να έχει στα χέρια της ‘δεδικασμένο’ ώστε να κινηθεί κατάλληλα.

   

    Εκμεταλλευόμενοι λοιπόν τώρα την ανεργία και την οικονομική δυσπραγία, οι διάφοροι των μέσων μαζικής επικοινωνίας ή έστω οι πλέον ισχυροί του χώρου, κατευθύνουν τις μάζες του λαού με τα λεγόμενα τους, στην λογική ότι, όλοι αυτοί που έχουν καταστραφεί από τα παραπάνω δάνεια, είναι ψεύτες, δεν έχουν πάθει καμία οικονομική καταστροφή και απλά είναι πονηροί κακοπληρωτές, ‘στρατηγικοί κακοπληρωτές’, ‘κακοπληρωτές’ που αποφεύγουν να επιστρέψουν τα δάνεια, ‘κακοπληρωτές’ που αποφεύγουν την φορολόγηση τους, ‘κακοπληρωτές’ και ‘λαμόγια’ που αντί να επιστρέψουν τα χρήματα και τους ανεξέλεγκτα υπέρογκους τόκους στις τράπεζες, προτιμούν να τα πάρουν μαζί τους αυτοκτονώντας!. ‘Κακοπληρωτές’ που τελικά οι τράπεζες στις περισσότερες των περιπτώσεων διεκδικούν, τους κατάσχουν και τους εκπλειστηριάζουν πολλαπλάσιας αξίας ακίνητη περιουσία.

   

    Ναι όπως διαλαλούν το ξεδιάντροπο ‘όλοι μαζί τα φάγαμε’ έτσι διαλαλούν και το είναι ‘όλοι κακοπληρωτές’, αυτό ακριβώς είναι το συμπέρασμα από τα όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα εξαιτίας των τραπεζών, πράγματα που ‘όλως τυχαία’ είναι βγαλμένα με καρμπόν από ίδια γεγονότα σε άλλες χώρες του κόσμου, κάτι που όλοι του χώρου των ΜΜΕ το αποσιωπούν. Και ακόμα λένε ότι εκτός από τους παραπάνω ‘κακοπληρωτές’ έγιναν λέει ίσως και κακές πολιτικές επιλογές, που επέτρεψαν σε κάποιους, από τον λαό πάντα, να κακοδιαχειρίζονται ή και να κλέβουν το Δημόσιο χρήμα, σπέρνοντας έτσι την διχόνοια και όλα τα κακά που προκύπτουν από αυτήν σε έναν λαό. Χωρίς να αναφέρουν ποτέ ότι μεγάλο μέρος του παρόντος Δημοσίου χρέους, έχει προέλθει από την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών. Ασφαλώς έχει ευθύνες και η κακοδιαχείριση του κράτους, όταν γίνεται προς όφελος μεγάλων κατασκευαστών Δημοσίων έργων, προμηθευτών του Δημοσίου, χρηματιστών κλπ, κακοδιαχείριση που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει από έναν επίορκο Δημόσιο υπάλληλο παρά μονάχα από ολόκληρες και πολλές επίορκες κυβερνήσεις. Και βέβαια όλες αυτές οι επίορκες κυβερνήσεις επιμένουν ότι σε κάθε περίπτωση την ευθύνη όπως είπαμε την έχει ο λαός και όχι οι κυβερνώντες ή στην καλύτερη περίπτωση μπορεί να ακουστεί ξανά και το κατάπτυστο ‘όλοι μαζί τα φάγαμε’.
Διαβάστε τμήματα παραγράφων σχετικών με το περιεχόμενο
 
σελίδα  3

  Αντί προλόγου

 
σελίδα  5

  Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας.

 
σελίδα  6

  Οι προϋποθέσεις της Δημοκρατίας

 
σελίδα  8

  Σκοποί και λόγοι

 
σελίδα  9

  Το συμφέρον του δανειστή

 
σελίδα  13

  Λάθος επιλογές

 
σελίδα  14

  Αγροτική παραγωγή.

 
σελίδα  11

  Τράπεζες.

 
σελίδα  11

  Κακοπληρωτές.

 
σελίδα  13

  Εξαπάτηση του λαού.

 
σελίδα  14

  Τα Κοινά θέματα.

 
σελίδα  15

  Δημοκρατία.

 
σελίδα  16

  Δημοκρατία και Ελευθερία.

 
σελίδα  18

  Ο Πλούτος

 
σελίδα  20

  Η Δημοκρατία νοιάζεται ίσα για όλους.

 
σελίδα  21

  Πνευματική φτωχοποίηση.

 
σελίδα  24

  Ο Πολίτης.

 
σελίδα  25

  Οι Επενδύσεις.

 
σελίδα  26

  Η δύναμη της Δημοκρατίας.

 
σελίδα  27

  Η Δημοκρατία.

 
σελίδα  28

  Ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  31

  Αιδώς και Δικαιοσύνη.

 
σελίδα  32

  Ηθικός, Ήθη, Έθιμα, Φιλότιμος.

 
σελίδα  35

  Πολιτισμός.

 
σελίδα  36

  Μη Πολιτισμός.

 
σελίδα  37

  Ο Σπουδαίος Πολιτισμός.

 
σελίδα  38

  Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  38

  Φύση και Πολιτισμός.

 
σελίδα  39

  Φύση και Οικογένεια.

 
σελίδα  40

  Η Πρώτη Επιστήμη.

 
σελίδα  41

  Κοινός Σκοπός και Στόχος.

 
σελίδα  42

  Η Κοινωνία.

 
σελίδα  43

  Πολιτισμός και Πολίτης.

 
σελίδα  43

  Το Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  44

  Ο Αρχικός Νόμος.

 
σελίδα  46

  Πάς μή Έλλην Βάρβαρος.

 
σελίδα  46

  Η ‘Συναδέλφωση’ των Λαών.

 
σελίδα  52

  Κλιματική Αλλαγή, ένα αιώνιο Φυσικό γεγονός

 
σελίδα  52

  Το Νερό δεν Τελειώνει.

 
σελίδα  53

  Ηθική.

 
σελίδα  53

  Οι Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  61

  Παιδεία και Πολίτης.

 
σελίδα  62

  Ψυχή

 
σελίδα  57

  Παιδεία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  59

  Μη Παιδεία Κουλτούρα Νέοι.

 
σελίδα  60

  Κοινωνική Προδιάθεση.

 
σελίδα  63

  Κοινωνία και Υγεία.

 
σελίδα  64

  Πολιτισμός και Κοινωνία.

 
σελίδα  65

  Γνώσεις για Πολίτες.

 
σελίδα  66

  Διανομή Κερδών.

 
σελίδα  67

  Κοινωνία, Πολίτης, Νερό.

 
σελίδα  68

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  70

  ναρχη Πολιτεία.

 
σελίδα  71

  Αυτάρκεια και Επάρκεια.

 
σελίδα  75

  Μεταλλαγμένα, Τέλος της επιστήμης.

 
σελίδα  76

  Κουμμουνισμός, Καπιταλισμός.

 
σελίδα  80

  Αντιρρησίες Συνείδησης.

 
σελίδα  83

  Μηδενικά επιτόκια.

 
σελίδα  84

  Ο καλός ή λογικός πατέρας.

 
σελίδα  84

  Αποδοτική Μορφή Δουλείας.

 
σελίδα  86

  Πως αρχίζει ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  87

  Πολίτες και Παιδεία.

 
σελίδα  88

  Το Πολίτευμα Πολιτεία.

 
σελίδα  91

  Το Πολίτευμα Δημοκρατία.

 
σελίδα  94

  Ισχύς της Κοινωνίας, Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  94

  Ηθικός, Ηθική.

 
σελίδα  95

  Στρατηγικές Επικράτησης.

 
σελίδα  95

  Κατάλυση Πολιτισμού, Ανομία.

 
σελίδα  96

  Γενικά.

 
σελίδα  96

  Εσφαλμένες εντυπώσεις περί Δημοκρατίας.

 
σελίδα  97

  Παρελθόν, Μέλλον, Τραγωδία, Κωμωδία.

 
σελίδα  98

  Παιδεία.

 
σελίδα  100

  Γρηγορόσημα και Λεμόνια.

 
σελίδα  102

  Βηματοδότες και Τηλεφωνίες.

 
σελίδα  105

  Μόρφωση.

 
σελίδα  105

  Ηθοποιός και Μόρφωση.

 
σελίδα  108

  Εκπαίδευση.

 
σελίδα  109

  Κοινωνική Οικονομία.

 
σελίδα  112

  Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Φύσης.

 
σελίδα  115

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  116

  Δημοκρατία και Πολίτες.

 
σελίδα  117

  Η ευθύνη των θυμάτων.

 
σελίδα  119

  Μόρφωση και Νέος.

 
σελίδα  128

  Ευτυχία και Γνώσεις, Συνήθειες, Ήθη, Έθιμα.

 
σελίδα  128

  Ελευθερία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  130

  Ελευθερία και Δημοκρατία.

 
σελίδα  133

  Επενδύσεις και Κρατικά Κέρδη.

 
σελίδα  135

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών

 
σελίδα  136

  Σενάρια Λογικής και Οικονομίας.

 
σελίδα  137

  Μέγιστο Συμφέρον μας το Συμφέρον των άλλων.

 
σελίδα  140

  Ομονοούμε σχετικά με την Δημοκρατία.

 
σελίδα  141

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών.

 
σελίδα  143

  Πολιτιστική Κληρονομιά.

 
σελίδα  149

  Περίληψη.

 
σελίδα  151

  Απογοήτευση.

 
σελίδα  152

  Κοινωνική Ανασυγκρότηση και Εγρήγορση.

 
σελίδα  155

  Κάλεσμα Πολιτών.

 

Προσοχή δεν επιτρέπεται η αντιγραφή και  μεταφορά  περιεχομένου

 σε άλλη ιστοσελίδα ή έντυπο χωρίς προ συνεννόησης με τον συγγραφέα

 επικοινωνία μέσω του email thateron@poteron.gr

Σχόλια αναγνωστών

.
Σχολιάστε ελεύθερα το περιεχόμενο της προς ανάγνωση σελίδας ή απαντήσετε σε είδη υπάρχον σχόλιο. Ισχύουν  όλα τα αυτονόητα και γνωστά τα σχετικά με την δημοσιοποήση  σχολίων.
 

 Όνομα ή ψευδώνυμο          Αλφαριθμητικό =>

  Τα σχόλια εμφανίζονται κατόπιν τυπικού ελέγχου ως προς την σχετικότητα του περιεχομένου τους και χωρίς καμία λογοκρισία.

 Κατά την αποστολή του σχολίου αντιγράψετε τους διαδοχικούς Αλφαριθμητικούς χαρακτήρες ή αντικαταστήστε τους με άλλους δικής σας προτίμησης (6-8 χαρακτ.)  για να μπορείτε να διορθώσετε ή να διαγράψετε το σχόλιο σας.