HOME επισκέψεις σελίδων : 136880
σχόλια:0 thateron@poteron.gr
 
διαβάστε απλοϊκή Πολιτική σκέψη
"γιατί πάμε κατά Διαόλου ρέ Παιδιά;"

"περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας"

Πάς μή Έλλην Βάρβαρος.
Η αναζήτηση του πρόσκαιρου προσωπικού συμφέροντος σε βάρος των άλλων, όταν εκδηλώνεται σε περιβάλλον Πολιτισμού και όταν αυτό έρχεται σε αντιπαράθεση με τα Κοινά θέματα, όταν το προσωπικό συμφέρον αναπτύσσεται σε βάρος των άλλων μελλών της Κοινωνίας, τότε αυτό λειτουργεί ΒΑΡΒΑΡΙΚΑ, το πας μη Έλλην βάρβαρος ήταν μία μεγάλη αλήθεια και συνεχίζει να είναι ακόμα και στις μέρες μας. Το πας μη Έλλην βάρβαρος, είναι σε κάθε περίπτωση μία αδιάψευστη διαχρονική πραγματικότητα. Όχι βέβαια όπως παρουσιάζουν σήμερα κάποιοι ουτιδανοί την φράση αυτή ως δήθεν ρατσιστική, απάνθρωπη και εκ τούτου και κατάπτυστη. Η φράση αυτή που ολόκληρη μας λέει ότι (όποιος ζεί εντός της Ελλάδος αλλά δεν είναι Έλληνας, οπότε εκ των πραγμάτων δεν γνωρίζει την Ελληνική Παιδεία άρα και τους κανόνες της Ελληνικής Κοινωνίας, ή αν ενώ είναι Έλληνας, δεν έχει μάθει ή δεν αποδέχεται τους κανόνες της Ελληνικής Παιδείας άρα και τους κανόνες της Ελληνικής Κοινωνίας, τότε αυτός είναι ΒΑΡΒΑΡΟΣ ) και βάρβαρος σημαίνει, ότι βλάπτει τα συμφέροντα της Ελληνικής Κοινωνίας, δηλαδή στρέφεται άθελα ή ηθελημένα, ενάντια στον επιλεγμένο από την Κοινωνία τρόπο ζωής που αποσκοπεί στην Επιβίωση Όλων, δηλαδή τελικά ο βάρβαρος στρέφεται κατά της Επιβίωσης Όλων.

   

    Προϋπόθεση βέβαια, για να ευσταθεί λογικά μια τέτοια φράση, είναι να υπάρχει Κοινωνία, να υπάρχουν Πολίτες, να υπάρχει Πολιτισμός και βέβαια πρέπει να υπάρχει η Παιδεία που είναι η προϋπόθεση για την ύπαρξη του Πολίτη. (Η ‘μαγική’ λέξη Παιδεία θα εξηγηθεί στην συνέχεια.) Δηλαδή σήμερα στην Ελλάδα πού σε μεγάλο βαθμό έχει καταρρεύσει και η Κοινωνία και ο Πολιτισμός των Ελλήνων, και δεν υπάρχουν Πολίτες αλλά απλοί άνθρωποι του λαού, που ζούν σε περιβάλλον όχι πραγματικού Πολιτισμού, αλλά σε περιβάλλον κουλτούρας, δηλαδή σε φαινομενικό και παραπλανητικό υποκατάστατο του Πολιτισμού. Εδώ που η Κοινωνική ηθική είναι ανύπαρκτη και ο δήθεν ‘Πολιτισμός’ εντοπίζεται σε άσχετα πράγματα, όπως στο να μην πετάξεις στον δρόμο το αποτσίγαρο ή το άδειο κουτί της μπύρας. Εδώ που κανείς δεν ενδιαφέρεται γιατί καπνίζεις ή πίνεις βλάπτοντας έτσι ένα μέλος της Κοινωνίας, δηλαδή τον εαυτό σου. Αντιθέτως ωφελούνται γιατί καταναλώνεις παραβλέποντας ότι ο πραγματικός Πολιτισμός δημιούργημα της Κοινωνίας, πρωτίστως ενδιαφέρεται για την καλή φυσική κατάσταση Όλων. Εδώ που η ‘ηθική’ του ψευδοπολιτισμού αναφέρεται στο πως ονομάζεις τον Ρομά ή τον κάτοικο μιας άλλης Ηπείρου και όχι στο πως ή πόσο τον εκμεταλλεύεσαι εσύ ή αυτός που μας τον κουβάλησε για να ικανοποιήσει τα δικά του συμφέροντα. Εδώ που αυτή η δήθεν ‘ηθική’, αναφέρεται στην υποχρεωτική υποτακτική συμπεριφορά ενός μέρους του λαού, έναντι ενός άλλου μέρους, που λόγω διαφορετικών ηθών, εθίμων και αντιλήψεων έρχονται σε αντιπαράθεση. Εδώ που ή ‘ηθική’ της κουλτούρας οδηγεί σε έναν αφύσικο τρόπο ζωής, ή στην αυτοεξορία δια της μετανάστευσης, στη κατανάλωση προϊόντων που εξυπηρετούν επίκτητες ανάγκες και σε ένα κράτος που λειτουργεί προς όφελος των λίγων και σε βάρος του λαού κλπ. Εδώ που δεν υπάρχει Παιδεία, Πολίτης και Πολιτισμός τότε ασφαλώς η παραπάνω φράση δεν έχει καμία σημασία ούτε αξία, καθώς κάτω από τέτοιες συνθήκες είναι ανόητη. Γιατί είτε ξένος είσαι είτε Έλληνας, με τον γενικευμένο παρόντα και εκτός Πολιτισμού τρόπο ζωής, ούτως ή άλλως όλοι ζημιώνονται, από μόνοι τους, και δεν έχουν ανάγκη κανέναν βάρβαρο για να τους προκαλέσει το όποιο επιπλέον κακό.

   

    Αυτό τώρα θα το καταλάβουμε καλύτερα, αν υποθέσουμε, σε μία άλλη χώρα πχ στην Γαλλία ότι, εκεί υπάρχει Κοινωνία, Παιδεία, Μόρφωση κλπ, υπάρχουν δηλαδή Πολίτες και Πολιτισμός, τότε σε αυτή την χώρα δικαιολογημένα ισχύει η φράση (πας μη Γάλλος ή κάθε Γάλλος που δεν γνωρίζει την Γαλλική Παιδεία και ζεί στην Γαλλία είναι ΒΑΡΒΑΡΟΣ), δηλαδή οι πράξεις και η όποια αντικοινωνική συμπεριφορά τέτοιου ανθρώπου μέσα στον Γαλλικό Πολιτισμό λειτουργούν καταστροφικά, και συχνά χωρίς λόγο, δηλαδή καταστροφή για την καταστροφή, δηλαδή Βαρβαρικά, και μάλιστα εκ των έσω!. Και αυτό γιατί ο βάρβαρος δεν γνωρίζει τους Κοινωνικούς κανόνες που διδάσκονται σε όλους τους άλλους, μέσω της Παιδείας στην Γαλλία, και δεν μπορεί να τους υπηρετήσει γιατί δεν έχει Μορφωθεί κατάλληλα. Η ‘μαγική’ λέξη Παιδεία όπως είπαμε καθώς και η λέξη Μόρφωση θα εξηγηθούν παρακάτω.

   

    λλο παράδειγμα, αν στην Τουρκία υπάρχει Κοινωνία, Παιδεία, Μόρφωση κλπ, υπάρχουν δηλαδή Πολίτες και Πολιτισμός, τότε σε αυτή την χώρα δικαιολογημένα ισχύει η φράση (πας μη Τούρκος ή κάθε Τούρκος που δεν γνωρίζει την Τουρκική Παιδεία και ζεί στην Τουρκία είναι ΒΑΡΒΑΡΟΣ), δηλαδή οι πράξεις και η όποια αντικοινωνική συμπεριφορά τέτοιου ανθρώπου μέσα στον Τουρκικό Πολιτισμό λειτουργούν καταστροφικά, και συχνά χωρίς λόγο, δηλαδή καταστροφή για την καταστροφή, δηλαδή Βαρβαρικά, και μάλιστα εκ των έσω!. Και αυτό γιατί ο βάρβαρος δεν γνωρίζει τους Κοινωνικούς κανόνες που διδάσκονται σε όλους τους άλλους μέσω της Παιδείας στην Τουρκία, και δεν μπορεί να τους υπηρετήσει γιατί δεν έχει Μορφωθεί κατάλληλα. Η ‘μαγική’ λέξη Παιδεία όπως είπαμε καθώς και η λέξη Μόρφωση θα εξηγηθούν παρακάτω.

   

    Νομίζουμε ότι μερικά ακόμα τέτοια ξεχωριστά παραδείγματα θα βοηθήσουν ακόμη περισσότερο… Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι στην Γερμανία υπάρχει Κοινωνία, Παιδεία, Μόρφωση κλπ, υπάρχουν δηλαδή Πολίτες και Πολιτισμός, τότε και σε αυτή την χώρα δικαιολογημένα ισχύει η φράση (πας μη Γερμανός ή κάθε Γερμανός που δεν γνωρίζει την Γερμανική Παιδεία και ζεί στην Γερμανία είναι ΒΑΡΒΑΡΟΣ), δηλαδή οι πράξεις και η όποια αντικοινωνική συμπεριφορά τέτοιου ανθρώπου μέσα στον Γερμανικό Πολιτισμό λειτουργούν καταστροφικά, και συχνά χωρίς λόγο, δηλαδή καταστροφή για την καταστροφή, δηλαδή Βαρβαρικά, και μάλιστα εκ των έσω!. Και αυτό γιατί ο βάρβαρος δεν γνωρίζει τους Κοινωνικούς κανόνες που διδάσκονται σε όλους τους άλλους μέσω της Παιδείας στην Γερμανία και δεν μπορεί να τους υπηρετήσει γιατί δεν έχει Μορφωθεί κατάλληλα. Η ‘μαγική’ λέξη Παιδεία όπως είπαμε καθώς και η λέξη Μόρφωση θα εξηγηθούν παρακάτω.

   

    λλο ένα παράδειγμα, αν στο Ισραήλ υπάρχει Κοινωνία, Παιδεία, Μόρφωση κλπ, υπάρχουν δηλαδή Πολίτες και Πολιτισμός, τότε σε αυτή την χώρα δικαιολογημένα ισχύει η φράση (πας μη Ισραηλίτης ή κάθε Ισραηλίτης που δεν γνωρίζει την Ισραηλιτική Παιδεία και ζεί στο Ισραήλ είναι ΒΑΡΒΑΡΟΣ), δηλαδή οι πράξεις και η όποια αντικοινωνική συμπεριφορά τέτοιου ανθρώπου μέσα στον Ισραηλιτικό Πολιτισμό λειτουργούν καταστροφικά, και συχνά χωρίς λόγο, δηλαδή καταστροφή για την καταστροφή, δηλαδή Βαρβαρικά, και μάλιστα εκ των έσω!. Και αυτό γιατί ο βάρβαρος δεν γνωρίζει τους Κοινωνικούς κανόνες που διδάσκονται σε όλους τους άλλους μέσω της Παιδείας στο Ισραήλ και δεν μπορεί να τους υπηρετήσει γιατί δεν έχει Μορφωθεί κατάλληλα. Η ‘μαγική’ λέξη Παιδεία όπως είπαμε καθώς και η λέξη Μόρφωση θα εξηγηθούν παρακάτω.

   

    Το ‘πας μη Έλλην βάρβαρος’ όταν και όπου γίνει κατανοητό από την σωστή πλευρά, αυτή που προβληματίζει ωφέλιμα τους πάντες, τότε μας οδηγεί σε κάποιες λογικές, όπως πχ να αποφεύγουμε την παρουσία βαρβάρων ανάμεσα μας όταν και όπου βέβαια έχουμε Πολιτισμό, και να τους αποφεύγουμε όχι απαραίτητα κατατρέχοντας τους, ή διώχνοντας τους, ή τυραννώντας τους ή και εξοντώνοντας τους όπως υπονοούν ότι προς τα εκεί θα μας κατευθύνει αυτή η φράση, όσοι την δαιμονοποιούν καθώς εξυπηρετούνται από την παρουσία βαρβάρων ανάμεσα μας, αλλά τουλάχιστον ενημερώνοντας και διακριτικά εποπτεύοντας τους. Αν η παρουσία τους στον Πολιτισμό είναι καλοπροαίρετη θα συμμορφωθούν με την ενημέρωση, αν όχι τότε η ασκούμενη εποπτεία θα τους χαλάσει τα σχέδια οπότε άπρακτοι θα αναχωρήσουν αφού το όποιο ‘κέφι’ τους δεν θα μπορεί να ικανοποιηθεί… Για κάποιους όμως ταγούς, συμφερόντων άλλων ‘Πολιτισμών’, ή ακόμα χειροτέρα εχθρών των Πολιτισμών που δρούν βαρβαρικά εντός ή πέριξ άλλων Πολιτισμών, καταλύοντας τους, ή μην αφήνοντας τους να ‘ανασάνουν’, ακόμη και αν παρουσιάσουμε όχι 5 αλλά άπειρα τέτοια παραδείγματα προς κατανόηση της ιερής για τον Πολιτισμό φράσης (Πας μη Έλλην και πας Έλλην μη μετέχων εις την σ’ αυτών Παιδείαν Βάρβαρος), αυτοί θα συνεχίσουν να χλευάζουν, να κατηγορούν και να δαιμονοποιούν στα ΜΜΕ τους στα βιβλία τους στα σχολεία τους και όπου βρούν ευκαιρία την παραπάνω ιερή για τους Πολιτισμούς φράση, για ευνόητους λόγους βέβαια, αφού άλλο πράγμα για τα ύπουλα συμφέροντα τους, είναι να έχουν να κάνουν με τον λαό μιάς χώρας και άλλο να έχουν να κάνουν με τους Πολίτες και τον Πολιτισμό μιάς Πολιτείας. Αυτό το ‘πας μη Έλλην βάρβαρος…’ τους χαλάει τα σχέδια της ‘παγκοσμιοποίησης και της πολυπολιτισμικότητας’. Διότι αρκεί να αφήσουμε για λίγο τους ανθρώπους να σκεφτούν πάνω στην ολοκληρωμένη μορφή της φράσης και θα προκύψουν πολλοί προβληματισμοί πχ για την επιβαλλομένη πολυπολιτισμικότητα και παγκοσμιοποίηση και τις πιθανές καταστροφικές παρενέργειες από αυτές σε βάρος ακόμα και της έννοιας του Πολιτισμού και της Δημοκρατίας.
Διαβάστε τμήματα παραγράφων σχετικών με το περιεχόμενο
 
σελίδα  3

  Αντί προλόγου

 
σελίδα  5

  Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας.

 
σελίδα  6

  Οι προϋποθέσεις της Δημοκρατίας

 
σελίδα  8

  Σκοποί και λόγοι

 
σελίδα  9

  Το συμφέρον του δανειστή

 
σελίδα  13

  Λάθος επιλογές

 
σελίδα  14

  Αγροτική παραγωγή.

 
σελίδα  11

  Τράπεζες.

 
σελίδα  11

  Κακοπληρωτές.

 
σελίδα  13

  Εξαπάτηση του λαού.

 
σελίδα  14

  Τα Κοινά θέματα.

 
σελίδα  15

  Δημοκρατία.

 
σελίδα  16

  Δημοκρατία και Ελευθερία.

 
σελίδα  18

  Ο Πλούτος

 
σελίδα  20

  Η Δημοκρατία νοιάζεται ίσα για όλους.

 
σελίδα  21

  Πνευματική φτωχοποίηση.

 
σελίδα  24

  Ο Πολίτης.

 
σελίδα  25

  Οι Επενδύσεις.

 
σελίδα  26

  Η δύναμη της Δημοκρατίας.

 
σελίδα  27

  Η Δημοκρατία.

 
σελίδα  28

  Ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  31

  Αιδώς και Δικαιοσύνη.

 
σελίδα  32

  Ηθικός, Ήθη, Έθιμα, Φιλότιμος.

 
σελίδα  35

  Πολιτισμός.

 
σελίδα  36

  Μη Πολιτισμός.

 
σελίδα  37

  Ο Σπουδαίος Πολιτισμός.

 
σελίδα  38

  Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  38

  Φύση και Πολιτισμός.

 
σελίδα  39

  Φύση και Οικογένεια.

 
σελίδα  40

  Η Πρώτη Επιστήμη.

 
σελίδα  41

  Κοινός Σκοπός και Στόχος.

 
σελίδα  42

  Η Κοινωνία.

 
σελίδα  43

  Πολιτισμός και Πολίτης.

 
σελίδα  43

  Το Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  44

  Ο Αρχικός Νόμος.

 
σελίδα  46

  Πάς μή Έλλην Βάρβαρος.

 
σελίδα  46

  Η ‘Συναδέλφωση’ των Λαών.

 
σελίδα  52

  Κλιματική Αλλαγή, ένα αιώνιο Φυσικό γεγονός

 
σελίδα  52

  Το Νερό δεν Τελειώνει.

 
σελίδα  53

  Ηθική.

 
σελίδα  53

  Οι Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  61

  Παιδεία και Πολίτης.

 
σελίδα  62

  Ψυχή

 
σελίδα  57

  Παιδεία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  59

  Μη Παιδεία Κουλτούρα Νέοι.

 
σελίδα  60

  Κοινωνική Προδιάθεση.

 
σελίδα  63

  Κοινωνία και Υγεία.

 
σελίδα  64

  Πολιτισμός και Κοινωνία.

 
σελίδα  65

  Γνώσεις για Πολίτες.

 
σελίδα  66

  Διανομή Κερδών.

 
σελίδα  67

  Κοινωνία, Πολίτης, Νερό.

 
σελίδα  68

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  70

  ναρχη Πολιτεία.

 
σελίδα  71

  Αυτάρκεια και Επάρκεια.

 
σελίδα  75

  Μεταλλαγμένα, Τέλος της επιστήμης.

 
σελίδα  76

  Κουμμουνισμός, Καπιταλισμός.

 
σελίδα  80

  Αντιρρησίες Συνείδησης.

 
σελίδα  83

  Μηδενικά επιτόκια.

 
σελίδα  84

  Ο καλός ή λογικός πατέρας.

 
σελίδα  84

  Αποδοτική Μορφή Δουλείας.

 
σελίδα  86

  Πως αρχίζει ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  87

  Πολίτες και Παιδεία.

 
σελίδα  88

  Το Πολίτευμα Πολιτεία.

 
σελίδα  91

  Το Πολίτευμα Δημοκρατία.

 
σελίδα  94

  Ισχύς της Κοινωνίας, Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  94

  Ηθικός, Ηθική.

 
σελίδα  95

  Στρατηγικές Επικράτησης.

 
σελίδα  95

  Κατάλυση Πολιτισμού, Ανομία.

 
σελίδα  96

  Γενικά.

 
σελίδα  96

  Εσφαλμένες εντυπώσεις περί Δημοκρατίας.

 
σελίδα  97

  Παρελθόν, Μέλλον, Τραγωδία, Κωμωδία.

 
σελίδα  98

  Παιδεία.

 
σελίδα  100

  Γρηγορόσημα και Λεμόνια.

 
σελίδα  102

  Βηματοδότες και Τηλεφωνίες.

 
σελίδα  105

  Μόρφωση.

 
σελίδα  105

  Ηθοποιός και Μόρφωση.

 
σελίδα  108

  Εκπαίδευση.

 
σελίδα  109

  Κοινωνική Οικονομία.

 
σελίδα  112

  Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Φύσης.

 
σελίδα  115

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  116

  Δημοκρατία και Πολίτες.

 
σελίδα  117

  Η ευθύνη των θυμάτων.

 
σελίδα  119

  Μόρφωση και Νέος.

 
σελίδα  128

  Ευτυχία και Γνώσεις, Συνήθειες, Ήθη, Έθιμα.

 
σελίδα  128

  Ελευθερία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  130

  Ελευθερία και Δημοκρατία.

 
σελίδα  133

  Επενδύσεις και Κρατικά Κέρδη.

 
σελίδα  135

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών

 
σελίδα  136

  Σενάρια Λογικής και Οικονομίας.

 
σελίδα  137

  Μέγιστο Συμφέρον μας το Συμφέρον των άλλων.

 
σελίδα  140

  Ομονοούμε σχετικά με την Δημοκρατία.

 
σελίδα  141

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών.

 
σελίδα  143

  Πολιτιστική Κληρονομιά.

 
σελίδα  149

  Περίληψη.

 
σελίδα  151

  Απογοήτευση.

 
σελίδα  152

  Κοινωνική Ανασυγκρότηση και Εγρήγορση.

 
σελίδα  155

  Κάλεσμα Πολιτών.

 

Προσοχή δεν επιτρέπεται η αντιγραφή και  μεταφορά  περιεχομένου

 σε άλλη ιστοσελίδα ή έντυπο χωρίς προ συνεννόησης με τον συγγραφέα

 επικοινωνία μέσω του email thateron@poteron.gr

Σχόλια αναγνωστών

.
Σχολιάστε ελεύθερα το περιεχόμενο της προς ανάγνωση σελίδας ή απαντήσετε σε είδη υπάρχον σχόλιο. Ισχύουν  όλα τα αυτονόητα και γνωστά τα σχετικά με την δημοσιοποήση  σχολίων.
 

 Όνομα ή ψευδώνυμο          Αλφαριθμητικό =>

  Τα σχόλια εμφανίζονται κατόπιν τυπικού ελέγχου ως προς την σχετικότητα του περιεχομένου τους και χωρίς καμία λογοκρισία.

 Κατά την αποστολή του σχολίου αντιγράψετε τους διαδοχικούς Αλφαριθμητικούς χαρακτήρες ή αντικαταστήστε τους με άλλους δικής σας προτίμησης (6-8 χαρακτ.)  για να μπορείτε να διορθώσετε ή να διαγράψετε το σχόλιο σας.