HOME επισκέψεις σελίδων : 136867
σχόλια:0 thateron@poteron.gr
 
διαβάστε απλοϊκή Πολιτική σκέψη
"γιατί πάμε κατά Διαόλου ρέ Παιδιά;"

"περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας"

Φύση και Πολιτισμός.
Ιδιοφυής ανακάλυψη του ανθρώπινου γένους, ή δώρο του Θεού προς τους ανθρώπους ο Πολιτισμός, ώστε να μην αποδεκατίζονται από το περιβάλλον οι άνθρωποι μόνοι και αβοήθητοι ή και αναμεταξύ τους; Όποια και να είναι η απάντηση, η αξία του πραγματικού Πολιτισμού είναι μοναδική. Και στην προσπάθεια μας να την κατανοήσουμε, θα ξεκινήσουμε την αναζήτηση σχετικά με τις βάσεις και τα αίτια του Πολιτισμού, με όσο γίνεται πιο απλές σκέψεις, πηγαίνοντας πίσω σε μια υποθετική αλλά πολύ πιθανή εποχή, των αρχαίων χρόνων, όπου οι άνθρωποι συχνά χώρια ο καθένας, ή σε μικρές περιστασιακά ομάδες, αγωνιζόντουσαν λίγοι-λίγοι να Επιβιώσουν, αντιμετωπίζοντας έτσι τις δυσκολίες και καλύπτοντας τις ανάγκες της ζωής. Ανάγκες που η ανθρώπινη, όπως και των άλλων ζωντανών οργανισμών, Φύση, ξέρει να τις καθορίζει και να τις εκφράζει μέσω ορμών και επιθυμιών και ενστίκτων, φυσικές ανάγκες που δεν περνούν απαρατήρητες, γίνονται, εμφανείς, έντονες και απαιτητικές, που όπως και σήμερα έτσι και οι άνθρωποι του παρελθόντος προσπαθούσαν να τις καλύψουν και να Επιβιώσουν, μια που και αυτή η ίδια η Επιβίωση, μέσα από το έντονο ένστικτο της αυτοσυντήρησης, ήταν και τότε όπως είναι και τώρα, πάγιο και καθημερινό ζητούμενο όλων των πλασμάτων.

   

    Η καθημερινότητα και η εμπειρία που προέκυπτε, από τον κάθε αγώνα Επιβίωσης, δίδασκε ανάμεσα στα άλλα, ότι μία υπάρχουσα ομάδα έστω από λίγους ανθρώπους, στον Κοινό κίνδυνο τα καταφέρνει καλύτερα από τον έναν, και ακόμη ότι οι πολλοί άνθρωποι στα δύσκολα τα έφερναν ‘βόλτα’ σχεδόν πάντα, καλύτερα από τους λίγους. Λέγοντας τα ‘έφερναν βόλτα καλύτερα’, εννοούμε όλες τις σχετικές παραμέτρους της ζωής, όπως ποσότητα, ποιότητα, διάρκεια κλπ. Λέγοντας ομάδα, την εννοούμε με μια μορφή οργάνωσης, καθώς και με την ύπαρξη κάποιων κανόνων μεταξύ των, άρα και με την δυνατότητα συνεννόησης, πράγμα που απαιτεί συνύπαρξη μεγάλης διάρκειας και όχι ευκαιριακής. Μια τέτοια ομάδα αποτελούμενη από μερικούς ανθρώπους, όχι μόνο δεν ήταν δύσκολο να προκύψει, αλλά αντίθετα ήταν όπως είναι και σήμερα, ότι το πιό φυσικό και εύκολο, αφού η Φύση οδηγούσε και οδηγεί τους ανθρώπους, στο ζευγάρωμα και την αναπαραγωγή και παράλληλα με φυσικές διαδικασίες και λειτουργίες μέσα στο σώμα και την ψυχή, πχ με ορμόνες, τον έρωτα κλπ ευνοούσε και ευνοεί την τάση για την συνύπαρξη του αρχικού ζευγαριού, αλλά πολύ περισσότερο ευνοούσε και ευνοεί την παρατεταμένη συνύπαρξη της γυναίκας μητέρας, με το παιδί ή τα παιδιά.
Διαβάστε τμήματα παραγράφων σχετικών με το περιεχόμενο
 
σελίδα  3

  Αντί προλόγου

 
σελίδα  5

  Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας.

 
σελίδα  6

  Οι προϋποθέσεις της Δημοκρατίας

 
σελίδα  8

  Σκοποί και λόγοι

 
σελίδα  9

  Το συμφέρον του δανειστή

 
σελίδα  13

  Λάθος επιλογές

 
σελίδα  14

  Αγροτική παραγωγή.

 
σελίδα  11

  Τράπεζες.

 
σελίδα  11

  Κακοπληρωτές.

 
σελίδα  13

  Εξαπάτηση του λαού.

 
σελίδα  14

  Τα Κοινά θέματα.

 
σελίδα  15

  Δημοκρατία.

 
σελίδα  16

  Δημοκρατία και Ελευθερία.

 
σελίδα  18

  Ο Πλούτος

 
σελίδα  20

  Η Δημοκρατία νοιάζεται ίσα για όλους.

 
σελίδα  21

  Πνευματική φτωχοποίηση.

 
σελίδα  24

  Ο Πολίτης.

 
σελίδα  25

  Οι Επενδύσεις.

 
σελίδα  26

  Η δύναμη της Δημοκρατίας.

 
σελίδα  27

  Η Δημοκρατία.

 
σελίδα  28

  Ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  31

  Αιδώς και Δικαιοσύνη.

 
σελίδα  32

  Ηθικός, Ήθη, Έθιμα, Φιλότιμος.

 
σελίδα  35

  Πολιτισμός.

 
σελίδα  36

  Μη Πολιτισμός.

 
σελίδα  37

  Ο Σπουδαίος Πολιτισμός.

 
σελίδα  38

  Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  38

  Φύση και Πολιτισμός.

 
σελίδα  39

  Φύση και Οικογένεια.

 
σελίδα  40

  Η Πρώτη Επιστήμη.

 
σελίδα  41

  Κοινός Σκοπός και Στόχος.

 
σελίδα  42

  Η Κοινωνία.

 
σελίδα  43

  Πολιτισμός και Πολίτης.

 
σελίδα  43

  Το Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  44

  Ο Αρχικός Νόμος.

 
σελίδα  46

  Πάς μή Έλλην Βάρβαρος.

 
σελίδα  46

  Η ‘Συναδέλφωση’ των Λαών.

 
σελίδα  52

  Κλιματική Αλλαγή, ένα αιώνιο Φυσικό γεγονός

 
σελίδα  52

  Το Νερό δεν Τελειώνει.

 
σελίδα  53

  Ηθική.

 
σελίδα  53

  Οι Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  61

  Παιδεία και Πολίτης.

 
σελίδα  62

  Ψυχή

 
σελίδα  57

  Παιδεία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  59

  Μη Παιδεία Κουλτούρα Νέοι.

 
σελίδα  60

  Κοινωνική Προδιάθεση.

 
σελίδα  63

  Κοινωνία και Υγεία.

 
σελίδα  64

  Πολιτισμός και Κοινωνία.

 
σελίδα  65

  Γνώσεις για Πολίτες.

 
σελίδα  66

  Διανομή Κερδών.

 
σελίδα  67

  Κοινωνία, Πολίτης, Νερό.

 
σελίδα  68

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  70

  ναρχη Πολιτεία.

 
σελίδα  71

  Αυτάρκεια και Επάρκεια.

 
σελίδα  75

  Μεταλλαγμένα, Τέλος της επιστήμης.

 
σελίδα  76

  Κουμμουνισμός, Καπιταλισμός.

 
σελίδα  80

  Αντιρρησίες Συνείδησης.

 
σελίδα  83

  Μηδενικά επιτόκια.

 
σελίδα  84

  Ο καλός ή λογικός πατέρας.

 
σελίδα  84

  Αποδοτική Μορφή Δουλείας.

 
σελίδα  86

  Πως αρχίζει ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  87

  Πολίτες και Παιδεία.

 
σελίδα  88

  Το Πολίτευμα Πολιτεία.

 
σελίδα  91

  Το Πολίτευμα Δημοκρατία.

 
σελίδα  94

  Ισχύς της Κοινωνίας, Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  94

  Ηθικός, Ηθική.

 
σελίδα  95

  Στρατηγικές Επικράτησης.

 
σελίδα  95

  Κατάλυση Πολιτισμού, Ανομία.

 
σελίδα  96

  Γενικά.

 
σελίδα  96

  Εσφαλμένες εντυπώσεις περί Δημοκρατίας.

 
σελίδα  97

  Παρελθόν, Μέλλον, Τραγωδία, Κωμωδία.

 
σελίδα  98

  Παιδεία.

 
σελίδα  100

  Γρηγορόσημα και Λεμόνια.

 
σελίδα  102

  Βηματοδότες και Τηλεφωνίες.

 
σελίδα  105

  Μόρφωση.

 
σελίδα  105

  Ηθοποιός και Μόρφωση.

 
σελίδα  108

  Εκπαίδευση.

 
σελίδα  109

  Κοινωνική Οικονομία.

 
σελίδα  112

  Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Φύσης.

 
σελίδα  115

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  116

  Δημοκρατία και Πολίτες.

 
σελίδα  117

  Η ευθύνη των θυμάτων.

 
σελίδα  119

  Μόρφωση και Νέος.

 
σελίδα  128

  Ευτυχία και Γνώσεις, Συνήθειες, Ήθη, Έθιμα.

 
σελίδα  128

  Ελευθερία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  130

  Ελευθερία και Δημοκρατία.

 
σελίδα  133

  Επενδύσεις και Κρατικά Κέρδη.

 
σελίδα  135

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών

 
σελίδα  136

  Σενάρια Λογικής και Οικονομίας.

 
σελίδα  137

  Μέγιστο Συμφέρον μας το Συμφέρον των άλλων.

 
σελίδα  140

  Ομονοούμε σχετικά με την Δημοκρατία.

 
σελίδα  141

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών.

 
σελίδα  143

  Πολιτιστική Κληρονομιά.

 
σελίδα  149

  Περίληψη.

 
σελίδα  151

  Απογοήτευση.

 
σελίδα  152

  Κοινωνική Ανασυγκρότηση και Εγρήγορση.

 
σελίδα  155

  Κάλεσμα Πολιτών.

 

Προσοχή δεν επιτρέπεται η αντιγραφή και  μεταφορά  περιεχομένου

 σε άλλη ιστοσελίδα ή έντυπο χωρίς προ συνεννόησης με τον συγγραφέα

 επικοινωνία μέσω του email thateron@poteron.gr

Σχόλια αναγνωστών

.
Σχολιάστε ελεύθερα το περιεχόμενο της προς ανάγνωση σελίδας ή απαντήσετε σε είδη υπάρχον σχόλιο. Ισχύουν  όλα τα αυτονόητα και γνωστά τα σχετικά με την δημοσιοποήση  σχολίων.
 

 Όνομα ή ψευδώνυμο          Αλφαριθμητικό =>

  Τα σχόλια εμφανίζονται κατόπιν τυπικού ελέγχου ως προς την σχετικότητα του περιεχομένου τους και χωρίς καμία λογοκρισία.

 Κατά την αποστολή του σχολίου αντιγράψετε τους διαδοχικούς Αλφαριθμητικούς χαρακτήρες ή αντικαταστήστε τους με άλλους δικής σας προτίμησης (6-8 χαρακτ.)  για να μπορείτε να διορθώσετε ή να διαγράψετε το σχόλιο σας.