HOME επισκέψεις σελίδων : 132095
σχόλια:0 thateron@poteron.gr
 
διαβάστε απλοϊκή Πολιτική σκέψη
"γιατί πάμε κατά Διαόλου ρέ Παιδιά;"

"περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας"

Βηματοδότες και Τηλεφωνίες.
Διαφορετικά και ακόμη χειρότερα, σε άλλη περίπτωση, αυτός ο αμόρφωτος και απαίδευτος Κοινωνικά νέος, που λειτουργεί από άγνοια βαρβαρικά σε βάρος όλων μας, μπορεί να φέρνει ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος βηματοδότες, από χώρες του εξωτερικού, που ενώ η λιανική τιμή τους δεν θα πρέπει να ξεπερνά τα 500 ευρώ τότε αυτός για να τους προωθήσει ‘εκ του ασφαλούς’ κάνει τα ακόλουθα. Προσλαμβάνει και στέλνει ‘πλασιέ’ σε χειρουργούς Δημόσιων νοσοκομείων, προκειμένου να συμβούν τα παρακάτω ανήθικα, που αλλιώς θα λέγαμε ότι απλά συμβάλλουν, στην ‘αύξηση των πωλήσεων’.

   

    Ο ‘πλασιέ’ ενημερώνει και υπόσχεται στον κάθε χειρουργό ‘δωράκι’ από τον έμπορα ύψους 2000 ευρώ για κάθε τοποθέτηση του συγκεκριμένου βηματοδότη σε ασθενή. Ασχέτως αν ο ασθενής τον έχει πραγματική ή όχι ανάγκη, όταν μάλιστα δεν τον έχει σοβαρά ανάγκη, τότε η επέμβαση θα έχει λιγότερες πιθανότητες αποτυχίας, δίνοντας φήμη στον γιατρό και στην φίρμα του βηματοδότη. Αυτά λοιπόν τα 2000 ευρώ θα τα δίνει ‘χέρι με χέρι’ ο έμπορας στον γιατρό, μετά από κάθε επέμβαση τοποθέτησης βηματοδότη. Ο δε πλασιέ σε κάθε τέτοια συμφωνία με γιατρό, θα εισπράττει και αυτός 500 ευρώ από τον έμπορα. Ο έμπορας λοιπόν προμηθεύει τα νοσοκομεία με όσους βηματοδότες ‘τύχει!’ να του ζητήσουν, στην συνολική τιμή των 4000 ευρώ, δηλαδή 500 ευρώ ο βηματοδότης + 2000 ευρώ ο χειρουργός + 500 ευρώ ο πλασιέ την πρώτη φορά + 1000 ευρώ κέρδος για τον έμπορα.

   

    Βέβαια ο έμπορας διαθέτει τιμολόγια από φορολογικούς παραδείσους του εξωτερικού, που δείχνουν ότι ο κάθε βηματοδότης του κοστίζει πχ 3900 ευρώ. Οπότε εδώ στην χώρα που πλουτίζει, φορολογείται για 100 και λιγότερα ευρώ το κομμάτι, αφού θα αφαιρεθούν και τα διάφορα έξοδα της εδώ επιχείρησης του. Και όσο και όπου υπάρχει αυτός ο ‘απλός άνθρωπος’ που ενδιαφέρεται για το χρήμα που ικανοποιεί τα ‘θέλω’ του, τόσο και πουθενά, τα πράγματα δεν θα αλλάξουν, είτε τα πάντα ιδιωτικοποιηθούν, είτε τα πάντα κρατικοποιηθούν. Το μόνο που συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις είναι ότι, ανάλογα με το σύστημα που την μια ή την άλλη φορά επικρατεί, στην αρχή τουλάχιστον, οι δαιμονοποιημένες πράξεις και τακτικές, που συνέβαιναν στο προηγούμενο σύστημα ή κόμμα εξουσίας, τώρα από το νέο σύστημα ή κόμμα, να αποσιωπούνται να αποκρύβονται, μέχρι βέβαια πάλι κάποια στιγμή και από κάποιο νέο σύστημα ή κόμμα προκειμένου να φανεί ‘ριζοσπαστικό’ κάνει κάποιες αναίμακτες ‘αποκαλύψεις’ για τους προηγούμενους...

   

    Τα προβλήματα λοιπόν δεν τα δημιουργεί το κράτος ή οι κρατικές επιχειρήσεις αλλά αυτός ο ‘απλός άνθρωπος’ ο χωρίς Παιδεία και Μόρφωση και εκτός Πολιτισμού ευρισκόμενος, είτε εργάζεται στον ιδιωτικό είτε στον δημόσιο τομέα με αποκλειστικό σκοπό την ικανοποίηση των ‘θέλω’ του. νθρωπος που βέβαια δεν φταίει σε τίποτα αφού αυτά τον δίδαξε η παρούσα αντικοινωνική ‘Παιδεία’.

   

    Εδώ έχουμε πολυεθνικές στον χώρο της ιδιωτικής τηλεφωνίας πχ της κινητής, που ‘ένεκα ο ανταγωνισμός’ λέει, θα γινόντουσαν θαύματα. Και έγιναν πολλά… να ένα, στα λεγόμενα ‘καρτοκινητά’, τα χρήματα που αναγνωρίζουν και δέχονται ή καταδέχονται! να εισπράξουν οι παραπάνω (δήθεν ανταγωνιστικές μεταξύ τους) πολυεθνικές, για την τρίμηνη ενεργή διατήρηση του τηλεφωνικού αριθμού και ταυτόχρονα για την αγορά χρόνου ομιλίας που πρέπει να καταναλωθεί σε ένα μήνα διαφορετικά διαγράφεται, είναι μόνο τα πολλαπλάσια των πέντε ευρώ! Ή 5, ή 10 ή 15 ή 20 ευρώ κλπ δέχονται. Έτσι αν τώρα εσύ ενδιαφέρεσαι για χρόνο ομιλίας 7 ευρώ υποχρεούσαι να πληρώσεις 10 ευρώ και αυτά τα 3 που απομένουν, αν παραμείνουν χωρίς να χρησιμοποιηθούν για τρεις μήνες, τότε αυτά χάνονται δια παντός. ν λοιπόν τέτοια αποτελέσματα της ‘υγιούς ανταγωνιστικότητας’ του ‘τίμιου ιδιωτικού τομέα’, δεν είναι σύγχρονα θαύματα που ανταγωνίζονται ‘με θαυμαστό τρόπο’, τα αντίστοιχα θαύματα απάτης που παρουσιάζονται στον δημόσιο τομέα τότε τι είναι;. Όταν ένας γιατρός παίρνει άδικα πέραν του μισθού του, ‘εξτρά’ 1000 ευρώ φακελάκι σε τι διαφέρει, από μια πολυεθνική που έχει βρεί τρόπο και παίρνει ‘ εξτρά’ και άδικα πχ σε 100.000 συνδρομητές από 3 ευρώ, τα οποία θεωρούνται έσοδα από υπηρεσίες;. Δηλαδή αυτά τα ανέξοδα έσοδα φορολογούνται όπως και τα άλλα που έχουν ελαφρύνσεις φορολογικές καθώς έχουν προσφερθεί υπηρεσίες. Ενώ λογικά θα έπρεπε ως έσοδα μηδενικού κόστους να φορολογούνται με τον πλέον υψηλό φορολογικό συντελεστή αν όχι 100%.

   

    Και μάλιστα τέτοια θαύματα με θαυμαστό πάλι τρόπο, περνούν απαρατήρητα από τα ΜΜΕ, καθώς αυτά βλέπουν μόνο τον χειρουργό που ζητά ‘φακελάκι’ από τον ασθενή, ενώ τον ‘ιδιώτη’ έμπορα που αυξάνει το κόστος και καταστρέφει οικονομικά ολόκληρο το σύστημα υγείας, ενός ολόκληρου λαού δεν τον βλέπουν… είναι ‘αόρατος’ και ίσως και μέτοχος σε κάποιο ΜΜΕ, οπότε έτσι μπορεί συχνά να διαμορφώνει με τις προτεινόμενες ειδήσεις και την κοινή γνώμη στα σχετικά θέματα. Λέγοντας μας παραδείγματος χάρη στις ‘ειδήσεις’, ή σε άλλες εκπομπές και συζητήσεις στα ΜΜΕ τους, να κάνουμε όλοι προληπτικά εμβόλια για ασθένειες που είχαν σχεδόν ξεχαστεί, και όχι να κάνουμε ιατρικές εξετάσεις στον κάθε έναν από τους απεσταλμένους της παγκοσμιοποίησης και της πολυπολιτισμικότητας που εισέρχονται νόμιμα ή παράνομα στην χώρα, οπότε να εντοπίζουμε φορείς μεταδοτικών ασθενειών και να τους θεραπεύουμε πριν αρχίσουν να τις μεταδίδουν στον λαό. Αυτό βέβαια αν είχε γίνει από την πρώτη ημέρα θα περιόριζε τις ανάγκες πολλαπλών εμβολιασμών όλου του λαού. Και κάτι τέτοιο πάει κόντρα στα συμφέροντα της πολυεθνικής ‘ιδιωτικής πρωτοβουλίας’.
Διαβάστε τμήματα παραγράφων σχετικών με το περιεχόμενο
 
σελίδα  3

  Αντί προλόγου

 
σελίδα  5

  Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας.

 
σελίδα  6

  Οι προϋποθέσεις της Δημοκρατίας

 
σελίδα  8

  Σκοποί και λόγοι

 
σελίδα  9

  Το συμφέρον του δανειστή

 
σελίδα  13

  Λάθος επιλογές

 
σελίδα  14

  Αγροτική παραγωγή.

 
σελίδα  11

  Τράπεζες.

 
σελίδα  11

  Κακοπληρωτές.

 
σελίδα  13

  Εξαπάτηση του λαού.

 
σελίδα  14

  Τα Κοινά θέματα.

 
σελίδα  15

  Δημοκρατία.

 
σελίδα  16

  Δημοκρατία και Ελευθερία.

 
σελίδα  18

  Ο Πλούτος

 
σελίδα  20

  Η Δημοκρατία νοιάζεται ίσα για όλους.

 
σελίδα  21

  Πνευματική φτωχοποίηση.

 
σελίδα  24

  Ο Πολίτης.

 
σελίδα  25

  Οι Επενδύσεις.

 
σελίδα  26

  Η δύναμη της Δημοκρατίας.

 
σελίδα  27

  Η Δημοκρατία.

 
σελίδα  28

  Ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  31

  Αιδώς και Δικαιοσύνη.

 
σελίδα  32

  Ηθικός, Ήθη, Έθιμα, Φιλότιμος.

 
σελίδα  35

  Πολιτισμός.

 
σελίδα  36

  Μη Πολιτισμός.

 
σελίδα  37

  Ο Σπουδαίος Πολιτισμός.

 
σελίδα  38

  Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  38

  Φύση και Πολιτισμός.

 
σελίδα  39

  Φύση και Οικογένεια.

 
σελίδα  40

  Η Πρώτη Επιστήμη.

 
σελίδα  41

  Κοινός Σκοπός και Στόχος.

 
σελίδα  42

  Η Κοινωνία.

 
σελίδα  43

  Πολιτισμός και Πολίτης.

 
σελίδα  43

  Το Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  44

  Ο Αρχικός Νόμος.

 
σελίδα  46

  Πάς μή Έλλην Βάρβαρος.

 
σελίδα  46

  Η ‘Συναδέλφωση’ των Λαών.

 
σελίδα  52

  Κλιματική Αλλαγή, ένα αιώνιο Φυσικό γεγονός

 
σελίδα  52

  Το Νερό δεν Τελειώνει.

 
σελίδα  53

  Ηθική.

 
σελίδα  53

  Οι Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  61

  Παιδεία και Πολίτης.

 
σελίδα  62

  Ψυχή

 
σελίδα  57

  Παιδεία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  59

  Μη Παιδεία Κουλτούρα Νέοι.

 
σελίδα  60

  Κοινωνική Προδιάθεση.

 
σελίδα  63

  Κοινωνία και Υγεία.

 
σελίδα  64

  Πολιτισμός και Κοινωνία.

 
σελίδα  65

  Γνώσεις για Πολίτες.

 
σελίδα  66

  Διανομή Κερδών.

 
σελίδα  67

  Κοινωνία, Πολίτης, Νερό.

 
σελίδα  68

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  70

  ναρχη Πολιτεία.

 
σελίδα  71

  Αυτάρκεια και Επάρκεια.

 
σελίδα  75

  Μεταλλαγμένα, Τέλος της επιστήμης.

 
σελίδα  76

  Κουμμουνισμός, Καπιταλισμός.

 
σελίδα  80

  Αντιρρησίες Συνείδησης.

 
σελίδα  83

  Μηδενικά επιτόκια.

 
σελίδα  84

  Ο καλός ή λογικός πατέρας.

 
σελίδα  84

  Αποδοτική Μορφή Δουλείας.

 
σελίδα  86

  Πως αρχίζει ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  87

  Πολίτες και Παιδεία.

 
σελίδα  88

  Το Πολίτευμα Πολιτεία.

 
σελίδα  91

  Το Πολίτευμα Δημοκρατία.

 
σελίδα  94

  Ισχύς της Κοινωνίας, Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  94

  Ηθικός, Ηθική.

 
σελίδα  95

  Στρατηγικές Επικράτησης.

 
σελίδα  95

  Κατάλυση Πολιτισμού, Ανομία.

 
σελίδα  96

  Γενικά.

 
σελίδα  96

  Εσφαλμένες εντυπώσεις περί Δημοκρατίας.

 
σελίδα  97

  Παρελθόν, Μέλλον, Τραγωδία, Κωμωδία.

 
σελίδα  98

  Παιδεία.

 
σελίδα  100

  Γρηγορόσημα και Λεμόνια.

 
σελίδα  102

  Βηματοδότες και Τηλεφωνίες.

 
σελίδα  105

  Μόρφωση.

 
σελίδα  105

  Ηθοποιός και Μόρφωση.

 
σελίδα  108

  Εκπαίδευση.

 
σελίδα  109

  Κοινωνική Οικονομία.

 
σελίδα  112

  Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Φύσης.

 
σελίδα  115

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  116

  Δημοκρατία και Πολίτες.

 
σελίδα  117

  Η ευθύνη των θυμάτων.

 
σελίδα  119

  Μόρφωση και Νέος.

 
σελίδα  128

  Ευτυχία και Γνώσεις, Συνήθειες, Ήθη, Έθιμα.

 
σελίδα  128

  Ελευθερία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  130

  Ελευθερία και Δημοκρατία.

 
σελίδα  133

  Επενδύσεις και Κρατικά Κέρδη.

 
σελίδα  135

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών

 
σελίδα  136

  Σενάρια Λογικής και Οικονομίας.

 
σελίδα  137

  Μέγιστο Συμφέρον μας το Συμφέρον των άλλων.

 
σελίδα  140

  Ομονοούμε σχετικά με την Δημοκρατία.

 
σελίδα  141

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών.

 
σελίδα  143

  Πολιτιστική Κληρονομιά.

 
σελίδα  149

  Περίληψη.

 
σελίδα  151

  Απογοήτευση.

 
σελίδα  152

  Κοινωνική Ανασυγκρότηση και Εγρήγορση.

 
σελίδα  155

  Κάλεσμα Πολιτών.

 

Προσοχή δεν επιτρέπεται η αντιγραφή και  μεταφορά  περιεχομένου

 σε άλλη ιστοσελίδα ή έντυπο χωρίς προ συνεννόησης με τον συγγραφέα

 επικοινωνία μέσω του email thateron@poteron.gr

Σχόλια αναγνωστών

.
Σχολιάστε ελεύθερα το περιεχόμενο της προς ανάγνωση σελίδας ή απαντήσετε σε είδη υπάρχον σχόλιο. Ισχύουν  όλα τα αυτονόητα και γνωστά τα σχετικά με την δημοσιοποήση  σχολίων.
 

 Όνομα ή ψευδώνυμο          Αλφαριθμητικό =>

  Τα σχόλια εμφανίζονται κατόπιν τυπικού ελέγχου ως προς την σχετικότητα του περιεχομένου τους και χωρίς καμία λογοκρισία.

 Κατά την αποστολή του σχολίου αντιγράψετε τους διαδοχικούς Αλφαριθμητικούς χαρακτήρες ή αντικαταστήστε τους με άλλους δικής σας προτίμησης (6-8 χαρακτ.)  για να μπορείτε να διορθώσετε ή να διαγράψετε το σχόλιο σας.