HOME επισκέψεις σελίδων : 136862
σχόλια:0 thateron@poteron.gr
 
διαβάστε απλοϊκή Πολιτική σκέψη
"γιατί πάμε κατά Διαόλου ρέ Παιδιά;"

"περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας"

Οι Επενδύσεις.
Σε ασύλληπτα αρνητικά οικονομικά μεγέθη, μεταφράζονται κάθε χρόνο οι χαμένες ζωές συνανθρώπων μας, οι αναπηρίες, οι θεραπείες, οι ώρες εργασίας θεραπευτών και θεραπευόμενων, καθώς και οι υλικές ζημιές όσων εμπλέκονται στα τροχαία. Οικονομικές καταστροφές πολλαπλάσιες, των αναμενόμενων κερδών, από τους εισαγόμενους ‘επενδυτές’, που αγοράζουν τζάμπα το Ελληνικό Δημόσιο με πρόσχημα την κρίση και την θεοποιημένη αποκρατικοποίηση. Χιλιάδες τα ‘παπαγαλάκια’ και οι τελάληδες των ΜΜΕ, που κλαίνε και οδύρονται στην κάθε δυσκολία που συναντούν οι παραπάνω ‘επενδυτές’, στο να ισοπεδώσουν τα πάντα στο διάβα τους. Αδιάκοπα και κάθε μέρα, μας λένε ότι το κράτος που τόσο πολύ αυτοί το αγαπάνε! χάνει έσοδα από το μή ξεπούλημα της περιουσίας και από την καθυστέρηση της διάλυσης των Δημόσιων υπηρεσιών του, και έτσι δικαιολογούνται οι κυβερνώντες, ώστε δια νυκτός να αλλάζουν τους νόμους που ως τα τώρα ίσχυαν και αδιαμαρτύρητα υπάκουαν δεκαετίες οι Έλληνες, και τώρα τους προσαρμόζουν έτσι ώστε να μπορούν να παρανομούν νόμιμα οι παραπάνω ‘επενδυτές’.

   

    Γιορτές και πανηγύρια στήνουν τα ‘παπαγαλάκια’ και οι τελάληδες των ΜΜΕ, στο κάθε ξεπούλημα της Δημόσιας περιουσίας, (γιατί λέει έτσι θα έχει το κράτος έσοδα από την πώληση, χωρίς να πληρώνει πλέον υπαλλήλους, αποσιωπώντας ότι θα πληρώνει ταμεία ανεργίας και υπέρογκα ποσά σε υπηρεσίες που το κράτος μέχρι τώρα είχε δωρεάν, όπως πχ ταχυδρομικές, αεροπορικές, τηλεπικοινωνιών και ότι άλλο προσέφερε η πρώην ΔΕΚΟ), αυτά λένε τα ΜΜΕ ενώ δεν έχουν ποτέ τίποτα να πούν, με ανάλογης επιμονής τρόπο, για τα τροχαία, τα ναρκωτικά, τις πολυεθνικές που φορολογούνται εκτός Ελλάδος ενώ λυμαίνονται την εδώ οικονομία, τα λαθραία εμπορεύματα που ανταγωνίζονται τον μόχθο των εδώ παραγωγών, την παράνομη σε βάρος του νόμιμα εργαζόμενου εργασία, την πορνεία, τον τζόγο την κλοπή, την ληστεία, τον βιασμό κλπ καταστάσεις που κάθε χρόνο μας κοστίζουν πολλά περισσότερα χρήματα, από αυτά που χρειαζόντουσαν τα ετήσια Δημόσια έσοδα πριν μερικά χρόνια, ώστε να είχε αποτραπεί τότε η οικονομική κηδεμονία της Ελλάδος, με τα γνωστά μνημόνια και την κρίση και το θανατικό που προκάλεσαν και συνεχίζουν να προκαλούν στους Έλληνες.

   

    Ωστόσο όμως τα ΜΜΕ αυτά, βλέπουν και προβάλλουν με πάθος στα αυτιά στα μάτια και στα μυαλά του λαού, μόνο κάποια λίγα έσοδα και κάποια μείωση εξόδων ως δήθεν οφέλη από τους παραπάνω ‘επενδυτές’, χωρίς ποτέ να υπολογίζουν και να αναφέρουν την τεράστια ζημιά και καταστροφή, από την μεταφορά των κερδών τους σε εκτός Ελλάδος οικονομίες. Και παράλληλα ενώ όλοι γνωρίζουμε ότι το ζητούμενο στην οικονομία είναι η μη αρνητική διαφορά, που μένει από την αφαίρεση των εξόδων από τα έσοδα, κανείς τους δεν έχει να πεί τίποτα για κάθε τι που αυξάνει τα έξοδα και μειώνει τα έσοδα όπως πχ το γεγονός ότι κάθε 5-6 χρόνια τα προαναφερθέντα τροχαία και λοιπές παρανομίες μας κοστίζουν όσο ένα εξωτερικό χρέος επιπέδου των προ κρίσης και μνημονίων χρόνων. Όλοι οι ‘μεγάλοι οικονομολόγοι’ εστιάζουν παραπλανητικά την προσοχή του λαού και μιλάνε μόνο για απολύσεις Δημοσίων υπαλλήλων και για αποκρατικοποιήσεις, δηλαδή μας μεταφέρουν αυτό που συμφέρει τους ‘επενδυτές’. Και το μόνο που μας λένε σχετικά με αυτά έτσι γενικά, αόριστα και υποτιμητικά, είναι ότι έχουμε ακόμα σαν λαός δρόμο μπροστά μας, για να φτάσουμε στα επίπεδα της κουλτούρας των Ευρωπαίων, (δήθεν αποκρατικοποιήσεις, δήθεν μικρό Δημόσιο, δήθεν τίμιος φορολογικά, δήθεν νομοταγής, δήθεν ομοφιλικός, δήθεν ανεξίθρησκος, δήθεν αντιεθνικιστής, δήθεν αντιρατσιστής, δήθεν πολυπολιτισμικός, δήθεν οικολόγος, κλπ, λαός ο ‘Ευρωπαίος’).

   

    Στην Δημοκρατία φροντίζουμε με την ενημέρωση και με κάθε τι αναγκαίο, να προλαβαίνουμε ώστε κανείς να μην πέσει θύμα απάτης, κλοπής, εγκλήματος, τροχαίου, κανείς να μην γίνει θύμα των ναρκωτικών, να μην γίνει θύμα των ανθρώπινων παθών, και στις όποιες ατυχίες της ζωής να υπάρχει και να προσφέρεται πάντα ουσιαστική βοήθεια. Το ενδιαφέρον μόνο στο στάδιο της θεραπείας και όχι στο στάδιο της πρόληψης, αντικατοπτρίζει την παροιμία «να σε κάψω Γιάννη να σε αλείψω μέλι», και κάτι τέτοιο δεν μπορεί να χαρακτηρίζει την Δημοκρατία, όταν μάλιστα όλα αυτά συμβαίνουν όχι τυχαία αλλά οργανωμένα ώστε να εξυπηρετηθούν οι ‘επενδυτές και οι επενδύσεις’.

   

    Στην Δημοκρατία τα πάντα λειτουργούν ενωτικά για τους πάντες καθώς, η διάσπαση, η διχόνοια και ο στασιασμός δεν είναι το κατάλληλο περιβάλλον για την Δημοκρατία. Οι φορείς, οι πρωτεργάτες, οι συντηρητές διασπαστικών κλπ τάσεων, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να θεωρούνται ούτε Δημοκράτες, ούτε φίλοι της Δημοκρατίας, αλλά εχθροί της. Μπορεί να είναι ‘προστάτες’, με ό,τι αρνητικό σημαίνει αυτή η λέξη, πχ προστάτες διαφόρων ομάδων, που αφού τονίσουν τις τυχών διαφορές και διαχωρίσουν τις ομάδες αυτές, από το σύνολο προκαλώντας διάσπαση, μετά ‘κόπτονται’ να τις προστατεύσουν επικυριαρχώντας πάνω τους για προσωπικούς λόγους και οφέλη, βλάπτοντας όμως την Δημοκρατία, αφού κάτι τέτοιο της μειώνει ή της εκμηδενίζει την δύναμη
Διαβάστε τμήματα παραγράφων σχετικών με το περιεχόμενο
 
σελίδα  3

  Αντί προλόγου

 
σελίδα  5

  Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας.

 
σελίδα  6

  Οι προϋποθέσεις της Δημοκρατίας

 
σελίδα  8

  Σκοποί και λόγοι

 
σελίδα  9

  Το συμφέρον του δανειστή

 
σελίδα  13

  Λάθος επιλογές

 
σελίδα  14

  Αγροτική παραγωγή.

 
σελίδα  11

  Τράπεζες.

 
σελίδα  11

  Κακοπληρωτές.

 
σελίδα  13

  Εξαπάτηση του λαού.

 
σελίδα  14

  Τα Κοινά θέματα.

 
σελίδα  15

  Δημοκρατία.

 
σελίδα  16

  Δημοκρατία και Ελευθερία.

 
σελίδα  18

  Ο Πλούτος

 
σελίδα  20

  Η Δημοκρατία νοιάζεται ίσα για όλους.

 
σελίδα  21

  Πνευματική φτωχοποίηση.

 
σελίδα  24

  Ο Πολίτης.

 
σελίδα  25

  Οι Επενδύσεις.

 
σελίδα  26

  Η δύναμη της Δημοκρατίας.

 
σελίδα  27

  Η Δημοκρατία.

 
σελίδα  28

  Ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  31

  Αιδώς και Δικαιοσύνη.

 
σελίδα  32

  Ηθικός, Ήθη, Έθιμα, Φιλότιμος.

 
σελίδα  35

  Πολιτισμός.

 
σελίδα  36

  Μη Πολιτισμός.

 
σελίδα  37

  Ο Σπουδαίος Πολιτισμός.

 
σελίδα  38

  Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  38

  Φύση και Πολιτισμός.

 
σελίδα  39

  Φύση και Οικογένεια.

 
σελίδα  40

  Η Πρώτη Επιστήμη.

 
σελίδα  41

  Κοινός Σκοπός και Στόχος.

 
σελίδα  42

  Η Κοινωνία.

 
σελίδα  43

  Πολιτισμός και Πολίτης.

 
σελίδα  43

  Το Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  44

  Ο Αρχικός Νόμος.

 
σελίδα  46

  Πάς μή Έλλην Βάρβαρος.

 
σελίδα  46

  Η ‘Συναδέλφωση’ των Λαών.

 
σελίδα  52

  Κλιματική Αλλαγή, ένα αιώνιο Φυσικό γεγονός

 
σελίδα  52

  Το Νερό δεν Τελειώνει.

 
σελίδα  53

  Ηθική.

 
σελίδα  53

  Οι Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  61

  Παιδεία και Πολίτης.

 
σελίδα  62

  Ψυχή

 
σελίδα  57

  Παιδεία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  59

  Μη Παιδεία Κουλτούρα Νέοι.

 
σελίδα  60

  Κοινωνική Προδιάθεση.

 
σελίδα  63

  Κοινωνία και Υγεία.

 
σελίδα  64

  Πολιτισμός και Κοινωνία.

 
σελίδα  65

  Γνώσεις για Πολίτες.

 
σελίδα  66

  Διανομή Κερδών.

 
σελίδα  67

  Κοινωνία, Πολίτης, Νερό.

 
σελίδα  68

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  70

  ναρχη Πολιτεία.

 
σελίδα  71

  Αυτάρκεια και Επάρκεια.

 
σελίδα  75

  Μεταλλαγμένα, Τέλος της επιστήμης.

 
σελίδα  76

  Κουμμουνισμός, Καπιταλισμός.

 
σελίδα  80

  Αντιρρησίες Συνείδησης.

 
σελίδα  83

  Μηδενικά επιτόκια.

 
σελίδα  84

  Ο καλός ή λογικός πατέρας.

 
σελίδα  84

  Αποδοτική Μορφή Δουλείας.

 
σελίδα  86

  Πως αρχίζει ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  87

  Πολίτες και Παιδεία.

 
σελίδα  88

  Το Πολίτευμα Πολιτεία.

 
σελίδα  91

  Το Πολίτευμα Δημοκρατία.

 
σελίδα  94

  Ισχύς της Κοινωνίας, Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  94

  Ηθικός, Ηθική.

 
σελίδα  95

  Στρατηγικές Επικράτησης.

 
σελίδα  95

  Κατάλυση Πολιτισμού, Ανομία.

 
σελίδα  96

  Γενικά.

 
σελίδα  96

  Εσφαλμένες εντυπώσεις περί Δημοκρατίας.

 
σελίδα  97

  Παρελθόν, Μέλλον, Τραγωδία, Κωμωδία.

 
σελίδα  98

  Παιδεία.

 
σελίδα  100

  Γρηγορόσημα και Λεμόνια.

 
σελίδα  102

  Βηματοδότες και Τηλεφωνίες.

 
σελίδα  105

  Μόρφωση.

 
σελίδα  105

  Ηθοποιός και Μόρφωση.

 
σελίδα  108

  Εκπαίδευση.

 
σελίδα  109

  Κοινωνική Οικονομία.

 
σελίδα  112

  Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Φύσης.

 
σελίδα  115

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  116

  Δημοκρατία και Πολίτες.

 
σελίδα  117

  Η ευθύνη των θυμάτων.

 
σελίδα  119

  Μόρφωση και Νέος.

 
σελίδα  128

  Ευτυχία και Γνώσεις, Συνήθειες, Ήθη, Έθιμα.

 
σελίδα  128

  Ελευθερία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  130

  Ελευθερία και Δημοκρατία.

 
σελίδα  133

  Επενδύσεις και Κρατικά Κέρδη.

 
σελίδα  135

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών

 
σελίδα  136

  Σενάρια Λογικής και Οικονομίας.

 
σελίδα  137

  Μέγιστο Συμφέρον μας το Συμφέρον των άλλων.

 
σελίδα  140

  Ομονοούμε σχετικά με την Δημοκρατία.

 
σελίδα  141

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών.

 
σελίδα  143

  Πολιτιστική Κληρονομιά.

 
σελίδα  149

  Περίληψη.

 
σελίδα  151

  Απογοήτευση.

 
σελίδα  152

  Κοινωνική Ανασυγκρότηση και Εγρήγορση.

 
σελίδα  155

  Κάλεσμα Πολιτών.

 

Προσοχή δεν επιτρέπεται η αντιγραφή και  μεταφορά  περιεχομένου

 σε άλλη ιστοσελίδα ή έντυπο χωρίς προ συνεννόησης με τον συγγραφέα

 επικοινωνία μέσω του email thateron@poteron.gr

Σχόλια αναγνωστών

.
Σχολιάστε ελεύθερα το περιεχόμενο της προς ανάγνωση σελίδας ή απαντήσετε σε είδη υπάρχον σχόλιο. Ισχύουν  όλα τα αυτονόητα και γνωστά τα σχετικά με την δημοσιοποήση  σχολίων.
 

 Όνομα ή ψευδώνυμο          Αλφαριθμητικό =>

  Τα σχόλια εμφανίζονται κατόπιν τυπικού ελέγχου ως προς την σχετικότητα του περιεχομένου τους και χωρίς καμία λογοκρισία.

 Κατά την αποστολή του σχολίου αντιγράψετε τους διαδοχικούς Αλφαριθμητικούς χαρακτήρες ή αντικαταστήστε τους με άλλους δικής σας προτίμησης (6-8 χαρακτ.)  για να μπορείτε να διορθώσετε ή να διαγράψετε το σχόλιο σας.