Γρηγορόσημα και Λεμόνια. |
|
Θα παραβλέπει πχ τους σκοπούς και τους στόχους της Κοινωνίας και θα εστιάζει την προσοχή του στην απόκτηση πάση θυσία, χρήματος ή δύναμης που θα του επιτρέπουν απολαύσεις σχετικές με την υπέρμετρη εξυπηρέτηση των Φυσικών του ορμών που ακατέργαστες θα τον ακολουθούν από την πρώτη φάση της ζωής του, αυτή των απολαβών. Τα ήθη και τα έθιμα και το ύψιστο Αγαθό τέτοιου ανθρώπου σχετίζονται με την άκριτη και άκρατη απόλαυση της εξυπηρέτησης των Φυσικών του ορμών. Έτσι αν εργάζεται στον Δημόσιο τομέα μπορεί να ζητά φακελάκια ή γρηγορόσημα ή αν εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα μπορεί να φέρνει λεμόνια από την Αργεντινή και να τα πουλάει για λεμόνια Μεσσηνίας για να κερδίσει περισσότερα χρήματα που θα τον διευκολύνουν στην πραγματοποίηση των ατελείωτων θέλω του. Και ενώ το δεύτερο παράδειγμα μπορεί να είναι συχνά χειρότερη πράξη από το πρώτο, όμως στις ημέρες μας έχει δαιμονοποιηθεί και ποινικοποιηθεί με σκοπό την διευκόλυνση των αποκρατικοποιήσεων μόνο το πρώτο. Καθώς πολλοί δεν αντιλαμβάνονται την λογική της Φυσικής και Κοινωνικής Οικονομίας. Σε τι όμως είναι χειρότερο, αν λόγω των φακελακίων αδυνατεί κάποιος να κάνει καλά ένα πρόβλημα υγείας, όταν την ίδια στιγμή κάποιος άλλος καθώς και η Οικογένεια του υποφέρουν ή πεθαίνουν από την πείνα επειδή τα λεμόνια του, που τόσα χρόνια κάλυπταν τις ανάγκες των καταναλωτών, τώρα δεν πουλιούνται επειδή τα πολυεθνικά καταστήματα κερδίζουν περισσότερα από τα εισαγόμενα προϊόντα; Και όταν αυτός ο πρώην παραγωγός άνεργος και χωρίς ασφάλεια χρειαστεί ιατροφαρμακευτική περίθαλψη δεν θα διαθέτει όχι φακελάκι και βιβλιάριο ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης αλλά ούτε τα μεταφορικά ναύλα και τα εισιτήρια να μπεί στο νοσοκομείο. Χώρια που με την αγορά λεμονιών από άλλη οικονομία η εδώ οικονομία χάνει κεφάλαια. |
|
Διαβάστε τμήματα παραγράφων σχετικών με το
περιεχόμενο
|
|
σελίδα |
3 |
Αντί προλόγου |
|
σελίδα |
5 |
Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας. |
|
σελίδα |
6 |
Οι προϋποθέσεις της Δημοκρατίας |
|
σελίδα |
8 |
Σκοποί και λόγοι |
|
σελίδα |
9 |
Το συμφέρον του δανειστή |
|
σελίδα |
13 |
Λάθος επιλογές |
|
σελίδα |
14 |
Αγροτική παραγωγή. |
|
σελίδα |
11 |
Τράπεζες. |
|
σελίδα |
11 |
Κακοπληρωτές. |
|
σελίδα |
13 |
Εξαπάτηση του λαού. |
|
σελίδα |
14 |
Τα Κοινά θέματα. |
|
σελίδα |
15 |
Δημοκρατία. |
|
σελίδα |
16 |
Δημοκρατία και Ελευθερία. |
|
σελίδα |
18 |
Ο Πλούτος |
|
σελίδα |
20 |
Η Δημοκρατία νοιάζεται ίσα για όλους. |
|
σελίδα |
21 |
Πνευματική φτωχοποίηση. |
|
σελίδα |
24 |
Ο Πολίτης. |
|
σελίδα |
25 |
Οι Επενδύσεις. |
|
σελίδα |
26 |
Η δύναμη της Δημοκρατίας. |
|
σελίδα |
27 |
Η Δημοκρατία. |
|
σελίδα |
28 |
Ο Πολιτισμός. |
|
σελίδα |
31 |
Αιδώς και Δικαιοσύνη. |
|
σελίδα |
32 |
Ηθικός, Ήθη, Έθιμα, Φιλότιμος. |
|
σελίδα |
35 |
Πολιτισμός. |
|
σελίδα |
36 |
Μη Πολιτισμός. |
|
σελίδα |
37 |
Ο Σπουδαίος Πολιτισμός. |
|
σελίδα |
38 |
Φάσεις της Ζωής. |
|
σελίδα |
38 |
Φύση και Πολιτισμός. |
|
σελίδα |
39 |
Φύση και Οικογένεια. |
|
σελίδα |
40 |
Η Πρώτη Επιστήμη. |
|
σελίδα |
41 |
Κοινός Σκοπός και Στόχος. |
|
σελίδα |
42 |
Η Κοινωνία. |
|
σελίδα |
43 |
Πολιτισμός και Πολίτης. |
|
σελίδα |
43 |
Το Κοινωνικό Αγαθό. |
|
σελίδα |
44 |
Ο Αρχικός Νόμος. |
|
σελίδα |
46 |
Πάς μή Έλλην Βάρβαρος. |
|
σελίδα |
46 |
Η Συναδέλφωση των Λαών. |
|
σελίδα |
52 |
Κλιματική Αλλαγή, ένα αιώνιο Φυσικό γεγονός |
|
σελίδα |
52 |
Το Νερό δεν Τελειώνει. |
|
σελίδα |
53 |
Ηθική. |
|
σελίδα |
53 |
Οι Φάσεις της Ζωής. |
|
σελίδα |
61 |
Παιδεία και Πολίτης. |
|
σελίδα |
62 |
Ψυχή |
|
σελίδα |
57 |
Παιδεία και Πολιτισμός. |
|
σελίδα |
59 |
Μη Παιδεία Κουλτούρα Νέοι. |
|
σελίδα |
60 |
Κοινωνική Προδιάθεση. |
|
σελίδα |
63 |
Κοινωνία και Υγεία. |
|
σελίδα |
64 |
Πολιτισμός και Κοινωνία. |
|
σελίδα |
65 |
Γνώσεις για Πολίτες. |
|
σελίδα |
66 |
Διανομή Κερδών. |
|
σελίδα |
67 |
Κοινωνία, Πολίτης, Νερό. |
|
σελίδα |
68 |
Πολίτευμα. |
|
σελίδα |
70 |
ναρχη Πολιτεία. |
|
σελίδα |
71 |
Αυτάρκεια και Επάρκεια. |
|
σελίδα |
75 |
Μεταλλαγμένα, Τέλος της επιστήμης. |
|
σελίδα |
76 |
Κουμμουνισμός, Καπιταλισμός. |
|
σελίδα |
80 |
Αντιρρησίες Συνείδησης. |
|
σελίδα |
83 |
Μηδενικά επιτόκια. |
|
σελίδα |
84 |
Ο καλός ή λογικός πατέρας. |
|
σελίδα |
84 |
Αποδοτική Μορφή Δουλείας. |
|
σελίδα |
86 |
Πως αρχίζει ο Πολιτισμός. |
|
σελίδα |
87 |
Πολίτες και Παιδεία. |
|
σελίδα |
88 |
Το Πολίτευμα Πολιτεία. |
|
σελίδα |
91 |
Το Πολίτευμα Δημοκρατία. |
|
σελίδα |
94 |
Ισχύς της Κοινωνίας, Κοινωνικό Αγαθό. |
|
σελίδα |
94 |
Ηθικός, Ηθική. |
|
σελίδα |
95 |
Στρατηγικές Επικράτησης. |
|
σελίδα |
95 |
Κατάλυση Πολιτισμού, Ανομία. |
|
σελίδα |
96 |
Γενικά. |
|
σελίδα |
96 |
Εσφαλμένες εντυπώσεις περί Δημοκρατίας. |
|
σελίδα |
97 |
Παρελθόν, Μέλλον, Τραγωδία, Κωμωδία. |
|
σελίδα |
98 |
Παιδεία. |
|
σελίδα |
100 |
Γρηγορόσημα και Λεμόνια. |
|
σελίδα |
102 |
Βηματοδότες και Τηλεφωνίες. |
|
σελίδα |
105 |
Μόρφωση. |
|
σελίδα |
105 |
Ηθοποιός και Μόρφωση. |
|
σελίδα |
108 |
Εκπαίδευση. |
|
σελίδα |
109 |
Κοινωνική Οικονομία. |
|
σελίδα |
112 |
Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Φύσης. |
|
σελίδα |
115 |
Πολίτευμα. |
|
σελίδα |
116 |
Δημοκρατία και Πολίτες. |
|
σελίδα |
117 |
Η ευθύνη των θυμάτων. |
|
σελίδα |
119 |
Μόρφωση και Νέος. |
|
σελίδα |
128 |
Ευτυχία και Γνώσεις, Συνήθειες, Ήθη, Έθιμα. |
|
σελίδα |
128 |
Ελευθερία και Πολιτισμός. |
|
σελίδα |
130 |
Ελευθερία και Δημοκρατία. |
|
σελίδα |
133 |
Επενδύσεις και Κρατικά Κέρδη. |
|
σελίδα |
135 |
Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών |
|
σελίδα |
136 |
Σενάρια Λογικής και Οικονομίας. |
|
σελίδα |
137 |
Μέγιστο Συμφέρον μας το Συμφέρον των άλλων. |
|
σελίδα |
140 |
Ομονοούμε σχετικά με την Δημοκρατία. |
|
σελίδα |
141 |
Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών. |
|
σελίδα |
143 |
Πολιτιστική Κληρονομιά. |
|
σελίδα |
149 |
Περίληψη. |
|
σελίδα |
151 |
Απογοήτευση. |
|
σελίδα |
152 |
Κοινωνική Ανασυγκρότηση και Εγρήγορση. |
|
σελίδα |
155 |
Κάλεσμα Πολιτών. |
|
|
|