HOME επισκέψεις σελίδων : 136864
σχόλια:0 thateron@poteron.gr
 
διαβάστε απλοϊκή Πολιτική σκέψη
"γιατί πάμε κατά Διαόλου ρέ Παιδιά;"

"περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας"

Ηθική.
Τέτοια και άλλα παρόμοια προβλήματα, δόλου, εξαπάτησης, εκμετάλλευσης κλπ, μόνο η πραγματική Ηθική μέσα σε ένα Κοινωνικό περιβάλλον, μπορεί να τα αντιμετωπίσει όπως νωρίτερα είπαμε. Και η πραγματική Ηθική είναι αυτή που ωφελεί όλους και για αυτό και όλοι την αποδέχονται και την υπηρετούν, όπως θα γίνει περισσότερο κατανοητό παρακάτω, καθώς η πραγματική Ηθική ευδοκιμεί μόνο σε περιβάλλοντα με Κοινωνία, Πολίτες και Πολιτισμό, και όχι σε περιβάλλοντα όπως αυτά του σήμερα, περιβάλλοντα κουλτούρας, τεχνοκρατών και οικονομολόγων επιχειρηματιών, ‘μπίζνεσμαν’, ‘ιδιωτών’, ‘επενδυτών’ κλπ, διότι αν η Ηθική ευδοκιμούσε και σε αυτά τα περιβάλλοντα δεν θα είχαμε τώρα τα κάθε λογής προβλήματα που ταλαιπωρούν τους λαούς. Και Ηθική στον Πολιτισμό σημαίνει ότι ακολουθούμε συνειδητά και συμπορευόμαστε με τους κανόνες που εξυπηρετούν τους σκοπούς της Κοινωνίας, κανόνες, που δεν είναι άλλοι από την Επιβίωση Όλων, και όχι εκμετάλλευση της Επιβίωσης όλων, κανόνες που ο αμύητος ή ο κακοπροαίρετος παρατηρητής ενός Πολιτισμού εκλαμβάνει ως ανόητες συνήθειες που δεν ‘βγάζουν’ χρήματα, ή ως ‘χαμένες ευκαιρίες’.

   

    Η δήθεν ‘ηθική’ του σήμερα, όταν και όπου αυτή αναφέρεται, έχει να κάνει με την τήρηση των νόμων, νόμων που κατά εκατοντάδες καθημερινά οι λίγοι επιβάλουν στους πολλούς, νόμοι που νομιμοποιούν τις παρανομίες των κυβερνώντων και των αφεντικών τους, που έχουν το πάνω χέρι, και αποσκοπούν στην εδραίωση και αύξηση της οικονομικής τους οντότητας, επιβιώνοντας εις βάρος των άλλων, (πατώντας στις πλάτες των άλλων, από τους οποίους μάλιστα απαιτούν όταν τους πατούν να σκύβουν και να εκφράζουν ευχαριστίες). Η όποια όχι μόνο υπεροπτική μας αναφορά, αλλά και η απλή παρατήρηση και σύγκριση του εαυτού μας, που έχει να κάνει με τους άλλους, είναι ρατσιστική και καταδικαστέα, ενώ η παραδοχή της κατωτερότητας μας έναντι των επενδυτών, των αγορών, των δήθεν ειδικών, των δήθεν τεχνοκρατών, των εξουσιαστών κλπ, είναι αγιοποιημένη και όποιος δεν την αναγνωρίζει και δεν την χειροκροτεί ή αντιστέκεται, είναι εχθρός του λαού, ‘ξερόλας’, ‘εξυπνάκιας’, ‘Ελληναρας’ είναι ‘αρνητής’!.. Οι αναφορές μας αυτές σχετικά με την πλύση εγκεφάλου που δεχόμαστε αποσκοπούν στην αφύπνιση μας και στον έλεγχο κάθε πράγματος όσο και αν εκ πρώτης όψεως φαίνεται αθώο ή ουδέτερο, είτε αυτό προέρχεται από τρίτους είτε από εμάς τους ίδιους.

   

    Λέγαμε νωρίτερα για την Οικογένεια, και δεχόμαστε την άποψη ότι αυτή είναι δημιούργημα της Φύσης που ‘αφεντεύει’ εντός του ανθρώπου. Η Φύση όμως του ανθρώπου από τα μέχρι τώρα παραδεκτά, ανήκει σε μιά γενικότερη Φύση, που περιλαμβάνει εντός της και όλες τις άλλες επιμέρους Φύσεις, όλων των άλλων ενόργανων και ανόργανων όντων, καθιστώντας τα έτσι όλα τα όντα σχετικά και συγγενικά μεταξύ των, καθόσον τα πάντα έχουν κοινή, τουλάχιστον υλική υπόσταση. Όπως λοιπόν δημιούργημα της Φύσης είναι και το σμήνος των πουλιών, το δάσος με τα έλατα ή η φωλιά με τα μερμήγκια, (μιάς που η Φύση είναι αυτή, που καθοδηγώντας πολλαπλασιάζει τα διάφορα είδη και πολλά μάλιστα τα θέλει να ζούν σε μεγάλες ομοειδείς ομάδες), έτσι συμβαίνει και με τους ανθρώπους, που συνειδητά (οι έχοντες αυτογνωσία), ή χωρίς να γνωρίζουν το γιατί (οι υπόλοιποι), υπακούουν κάθε φορά σε μία ή περισσότερες από τις πολλές προσταγές της Φύσης των, και μία από αυτές τις προσταγές, φροντίζει να παραμένουν και να ζούν πολλοί άνθρωποι μαζί.
Διαβάστε τμήματα παραγράφων σχετικών με το περιεχόμενο
 
σελίδα  3

  Αντί προλόγου

 
σελίδα  5

  Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας.

 
σελίδα  6

  Οι προϋποθέσεις της Δημοκρατίας

 
σελίδα  8

  Σκοποί και λόγοι

 
σελίδα  9

  Το συμφέρον του δανειστή

 
σελίδα  13

  Λάθος επιλογές

 
σελίδα  14

  Αγροτική παραγωγή.

 
σελίδα  11

  Τράπεζες.

 
σελίδα  11

  Κακοπληρωτές.

 
σελίδα  13

  Εξαπάτηση του λαού.

 
σελίδα  14

  Τα Κοινά θέματα.

 
σελίδα  15

  Δημοκρατία.

 
σελίδα  16

  Δημοκρατία και Ελευθερία.

 
σελίδα  18

  Ο Πλούτος

 
σελίδα  20

  Η Δημοκρατία νοιάζεται ίσα για όλους.

 
σελίδα  21

  Πνευματική φτωχοποίηση.

 
σελίδα  24

  Ο Πολίτης.

 
σελίδα  25

  Οι Επενδύσεις.

 
σελίδα  26

  Η δύναμη της Δημοκρατίας.

 
σελίδα  27

  Η Δημοκρατία.

 
σελίδα  28

  Ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  31

  Αιδώς και Δικαιοσύνη.

 
σελίδα  32

  Ηθικός, Ήθη, Έθιμα, Φιλότιμος.

 
σελίδα  35

  Πολιτισμός.

 
σελίδα  36

  Μη Πολιτισμός.

 
σελίδα  37

  Ο Σπουδαίος Πολιτισμός.

 
σελίδα  38

  Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  38

  Φύση και Πολιτισμός.

 
σελίδα  39

  Φύση και Οικογένεια.

 
σελίδα  40

  Η Πρώτη Επιστήμη.

 
σελίδα  41

  Κοινός Σκοπός και Στόχος.

 
σελίδα  42

  Η Κοινωνία.

 
σελίδα  43

  Πολιτισμός και Πολίτης.

 
σελίδα  43

  Το Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  44

  Ο Αρχικός Νόμος.

 
σελίδα  46

  Πάς μή Έλλην Βάρβαρος.

 
σελίδα  46

  Η ‘Συναδέλφωση’ των Λαών.

 
σελίδα  52

  Κλιματική Αλλαγή, ένα αιώνιο Φυσικό γεγονός

 
σελίδα  52

  Το Νερό δεν Τελειώνει.

 
σελίδα  53

  Ηθική.

 
σελίδα  53

  Οι Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  61

  Παιδεία και Πολίτης.

 
σελίδα  62

  Ψυχή

 
σελίδα  57

  Παιδεία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  59

  Μη Παιδεία Κουλτούρα Νέοι.

 
σελίδα  60

  Κοινωνική Προδιάθεση.

 
σελίδα  63

  Κοινωνία και Υγεία.

 
σελίδα  64

  Πολιτισμός και Κοινωνία.

 
σελίδα  65

  Γνώσεις για Πολίτες.

 
σελίδα  66

  Διανομή Κερδών.

 
σελίδα  67

  Κοινωνία, Πολίτης, Νερό.

 
σελίδα  68

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  70

  ναρχη Πολιτεία.

 
σελίδα  71

  Αυτάρκεια και Επάρκεια.

 
σελίδα  75

  Μεταλλαγμένα, Τέλος της επιστήμης.

 
σελίδα  76

  Κουμμουνισμός, Καπιταλισμός.

 
σελίδα  80

  Αντιρρησίες Συνείδησης.

 
σελίδα  83

  Μηδενικά επιτόκια.

 
σελίδα  84

  Ο καλός ή λογικός πατέρας.

 
σελίδα  84

  Αποδοτική Μορφή Δουλείας.

 
σελίδα  86

  Πως αρχίζει ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  87

  Πολίτες και Παιδεία.

 
σελίδα  88

  Το Πολίτευμα Πολιτεία.

 
σελίδα  91

  Το Πολίτευμα Δημοκρατία.

 
σελίδα  94

  Ισχύς της Κοινωνίας, Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  94

  Ηθικός, Ηθική.

 
σελίδα  95

  Στρατηγικές Επικράτησης.

 
σελίδα  95

  Κατάλυση Πολιτισμού, Ανομία.

 
σελίδα  96

  Γενικά.

 
σελίδα  96

  Εσφαλμένες εντυπώσεις περί Δημοκρατίας.

 
σελίδα  97

  Παρελθόν, Μέλλον, Τραγωδία, Κωμωδία.

 
σελίδα  98

  Παιδεία.

 
σελίδα  100

  Γρηγορόσημα και Λεμόνια.

 
σελίδα  102

  Βηματοδότες και Τηλεφωνίες.

 
σελίδα  105

  Μόρφωση.

 
σελίδα  105

  Ηθοποιός και Μόρφωση.

 
σελίδα  108

  Εκπαίδευση.

 
σελίδα  109

  Κοινωνική Οικονομία.

 
σελίδα  112

  Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Φύσης.

 
σελίδα  115

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  116

  Δημοκρατία και Πολίτες.

 
σελίδα  117

  Η ευθύνη των θυμάτων.

 
σελίδα  119

  Μόρφωση και Νέος.

 
σελίδα  128

  Ευτυχία και Γνώσεις, Συνήθειες, Ήθη, Έθιμα.

 
σελίδα  128

  Ελευθερία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  130

  Ελευθερία και Δημοκρατία.

 
σελίδα  133

  Επενδύσεις και Κρατικά Κέρδη.

 
σελίδα  135

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών

 
σελίδα  136

  Σενάρια Λογικής και Οικονομίας.

 
σελίδα  137

  Μέγιστο Συμφέρον μας το Συμφέρον των άλλων.

 
σελίδα  140

  Ομονοούμε σχετικά με την Δημοκρατία.

 
σελίδα  141

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών.

 
σελίδα  143

  Πολιτιστική Κληρονομιά.

 
σελίδα  149

  Περίληψη.

 
σελίδα  151

  Απογοήτευση.

 
σελίδα  152

  Κοινωνική Ανασυγκρότηση και Εγρήγορση.

 
σελίδα  155

  Κάλεσμα Πολιτών.

 

Προσοχή δεν επιτρέπεται η αντιγραφή και  μεταφορά  περιεχομένου

 σε άλλη ιστοσελίδα ή έντυπο χωρίς προ συνεννόησης με τον συγγραφέα

 επικοινωνία μέσω του email thateron@poteron.gr

Σχόλια αναγνωστών

.
Σχολιάστε ελεύθερα το περιεχόμενο της προς ανάγνωση σελίδας ή απαντήσετε σε είδη υπάρχον σχόλιο. Ισχύουν  όλα τα αυτονόητα και γνωστά τα σχετικά με την δημοσιοποήση  σχολίων.
 

 Όνομα ή ψευδώνυμο          Αλφαριθμητικό =>

  Τα σχόλια εμφανίζονται κατόπιν τυπικού ελέγχου ως προς την σχετικότητα του περιεχομένου τους και χωρίς καμία λογοκρισία.

 Κατά την αποστολή του σχολίου αντιγράψετε τους διαδοχικούς Αλφαριθμητικούς χαρακτήρες ή αντικαταστήστε τους με άλλους δικής σας προτίμησης (6-8 χαρακτ.)  για να μπορείτε να διορθώσετε ή να διαγράψετε το σχόλιο σας.