HOME επισκέψεις σελίδων : 97586
σχόλια:0 thateron@poteron.gr
 
διαβάστε απλοϊκή Πολιτική σκέψη
"γιατί πάμε κατά Διαόλου ρέ Παιδιά;"

"περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας"

Αγροτική παραγωγή.
Αγρότες αντί να σχεδιάζουν και να οργανώνουν την παραγωγή τους πάνω στην ιερή καλλιεργήσιμη γή τους, την μητέρα γή. Δή μήτηρ, την ονόμαζαν οι αρχαίοι Έλληνες και μεταφορικά την φράση αυτή την αναβάθμισαν σε θεότητα και από το ‘δή μήτηρ’ γεννήθηκε η ‘θεά’ Δήμητρα. Και αντί οι σημερινοί αγρότες να υπηρετούν την δική τους ‘Θεά’… προσκυνούν άλλες ‘θεότητες’ και μεταφέρθηκαν από τα θεϊκά χωράφια τους σε γραφεία αιτήσεων για να παίρνουν επιδοτήσεις. Και επίτηδες ανεξέλεγκτα, δηλαδή χωρίς την υποχρέωση καν να παράγουν, ή ακόμη χειροτέρα τους έδιναν και συνεχίζουν να τους δίνουν επιδοτήσεις για να καταστρέψουν άμεσα ή έμμεσα τις καλλιέργειες τους, καλλιέργειες αιώνων. Και αντί αυτών να βάζουν φωτοβολταϊκά. Με αποτέλεσμα πολλά από τα αγροτικά προϊόντα, όπως πχ το λάδι να χάσουν την αξία τους. Αφού στους παραγωγούς δίνουν επιδότηση ανά κιλό και μάλιστα επίτηδες και ανεξέλεγκτα συχνά δίνουν επιδότηση για περισσότερα κιλά από αυτά που παράγουν. Έτσι οι αγρότες το παραγόμενο λάδι το πουλούν χωρίς πολλές-πολλές αντιρρήσεις λόγω επιδότησης, σε ανεπίτρεπτα χαμηλή τιμή, με αποτέλεσμα αυτό το φτηνό λάδι, να το αγοράζει η πολυεθνική βιομηχανία επεξεργασίας και τυποποίησης, να το ανακατεύει σε μεγάλο ποσοστό με κατώτερα έλαια και μέρος του να έρχεται και στην Ελληνική αγορά όχι μόνο ως Ελληνικό αλλά και ως γνήσιο λάδι ελιάς. Χωρίς να μπορεί να ρωτήσει κανείς για το που βρέθηκε τόσο λάδι!. Καθώς η απάντηση είναι σχετικά εύκολη αφού υπάρχουν ‘αποδείξεις’ ότι στην Ελλάδα έδωσαν επιδότηση πχ για 1000 κιλά ενώ η παραγωγή μπορεί να ήταν πχ 400 κιλά. Αυτοί όμως που το εμπορεύονται τώρα έχουν δικαιολογημένα δήθεν αγοράσει 1000 κιλά λάδι οπότε τα 600 παραπάνω κιλά είναι αποτέλεσμα νοθείας. Όσο για την παραπάνω αγροτική επιδότηση, αυτοί που την πήραν στα χέρια τους, την εξαργύρωσαν πιθανότατα σε αυτοκίνητα και άλλα εμπορεύματα που προέρχονται από τα ίδια κέντρα των οικονομικών συμφερόντων που επινόησαν και τις επιδοτήσεις.

   

    Και όντας φτηνό αυτό το νοθευμένο λάδι, καθηλώνει και την τιμή του πραγματικού λαδιού, σε επίπεδα ασύμφορα για τον παραγωγό, αποτρέποντας τον εκ νέου, λόγω της χαμηλής πλέον τιμής, να στραφεί εντατικά στην πραγματική δουλειά του, που είναι η παραγωγή αγροτικών προϊόντων και όχι το κυνηγητό των επιδοτήσεων. Και από την άλλη πλευρά ο Έλληνας καταναλωτής, ενώ ζεί στην Ελλάδα, την χώρα που παράγει ένα από τα καλύτερα λάδια του κόσμου, τώρα καταναλώνει φτηνά νοθευμένα έλαια, με απώτερο σκοπό τα χρήματα που του περισσεύουν από αυτό το φτηνό λάδι και από τα άλλα ανάλογης αντιμετώπισης αγροτικά προϊόντα, να γίνονται ‘ώ! του διαβόλου’, εισαγόμενα εμπορεύματα τα οποία πουλάνε εδώ, αυτοί που όπως είπαμε δίνουν την επιδότηση, με αποτέλεσμα την γνωστή φράση ‘λίγα δίνουν πολλά παίρνουν’… Με παρόμοιο τρόπο που ο Έλληνας δεν τρώει γνήσιο λάδι ή φρέσκα γνήσια και καθαρά ψάρια, ή κτηνοτροφικά προϊόντα, δεν έχει ούτε καθαρές θάλασσες να κολυμπήσει, αφού τις μοιράζεται με ανεπίτρεπτα μεγάλο για τις αντοχές του οικοσυστήματος ‘τουρίστες’, που φέρνουν ανεξέλεγκτα στην Ελλάδα, ξένα οικονομικά και φορολογικά προς αυτήν, ταξιδιωτικά γραφεία.

   

    Αυτό το μαγείρεμα των τιμών σε βάρος των παραγωγών, σε άλλες περιπτώσεις, κάποιοι με αρνητική διάθεση το ονομάζουν κρατικό παρεμβατισμό, και συχνά τρέχουν σε διεθνή δικαστήρια. Εδώ όμως τώρα κανένας δεν κάνει τίποτα. Γιατί όλοι τους νομίζουν ότι κερδίζουν. Στην πράξη η σωστή τιμή του λαδιού, πρόχειρα υπολογισμένη, σήμερα θα έπρεπε να είναι για τον παραγωγό γύρω στα 10 ευρώ ανά λίτρο ή στα 12 ευρώ ανά κιλό, και 15 – 20 ευρώ για τον καταναλωτή, και αυτό θα μπορούσε να εκτινάξει το ενδιαφέρον των παραγωγών για την παραγωγή του λαδιού σε τέτοιο σημείο, ώστε να κάλυπτε μεγάλο μέρος της παγκόσμιας ζήτησης για πραγματικά ποιοτικά αγροτικά προϊόντα, προσφέροντας στην οικονομία της χώρας πολλαπλάσια κέρδη και οφέλη. Βέβαια στην περίπτωση αυτή η κάθε Ελληνική ή όποια άλλη πχ τετραμελή Οικογένεια, δεν θα έπρεπε ούτε θα μπορούσε να συνεχίσει να πληρώνει πχ τον μήνα περί τα 60 ευρώ για σταθερή τηλεφωνία, ιντερνετ και κινητά. Καθώς για τα αληθινά έλαια, τα μη νοθευμένα με σπορέλαια και μαργαρίνες, δεν θα έφταναν περί τα 15 ευρώ τον μήνα που δίνει τώρα. Αλλά θα έπρεπε να δίνει κάθε μήνα περί τα 60 ευρώ για αυτό το πραγματικό λάδι, και αναγκαστικά θα περίσσευαν μόνο 15 ευρώ ή και λιγότερα για τις υπηρεσίες επικοινωνίας και ανούσιων ή και διαστροφικών ψηφιακών θεαμάτων. Πράγμα καταστροφικό για τις πολυεθνικές που τώρα λυμαίνονται τις τηλεπικοινωνίες. Και για αυτό κανείς ‘καλοθελητής’ της παγκοσμιοποίησης δεν κάνει μηνύσεις για κρατικό παρεμβατισμό στην τιμή του λαδιού. Όταν δε κάποια στιγμή κοπούν οι επιδοτήσεις τότε οι παραγωγοί του λαδιού θα στραφούν στα φωτοβολταϊκά ή κάτι ανάλογο, και ο λαός τότε εθισμένος στα ‘οικονομικά τρόφιμα’, θα καταναλώνει ακόμα πιο φθηνά νοθευμένα και μεταλλαγμένα έλαια, ή ίσως μέχρι και ‘εξευγενισμένα’ ανακυκλωμένα ορυκτέλαια.
Διαβάστε τμήματα παραγράφων σχετικών με το περιεχόμενο
 
σελίδα  3

  Αντί προλόγου

 
σελίδα  5

  Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας.

 
σελίδα  6

  Οι προϋποθέσεις της Δημοκρατίας

 
σελίδα  8

  Σκοποί και λόγοι

 
σελίδα  9

  Το συμφέρον του δανειστή

 
σελίδα  13

  Λάθος επιλογές

 
σελίδα  14

  Αγροτική παραγωγή.

 
σελίδα  11

  Τράπεζες.

 
σελίδα  11

  Κακοπληρωτές.

 
σελίδα  13

  Εξαπάτηση του λαού.

 
σελίδα  14

  Τα Κοινά θέματα.

 
σελίδα  15

  Δημοκρατία.

 
σελίδα  16

  Δημοκρατία και Ελευθερία.

 
σελίδα  18

  Ο Πλούτος

 
σελίδα  20

  Η Δημοκρατία νοιάζεται ίσα για όλους.

 
σελίδα  21

  Πνευματική φτωχοποίηση.

 
σελίδα  24

  Ο Πολίτης.

 
σελίδα  25

  Οι Επενδύσεις.

 
σελίδα  26

  Η δύναμη της Δημοκρατίας.

 
σελίδα  27

  Η Δημοκρατία.

 
σελίδα  28

  Ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  31

  Αιδώς και Δικαιοσύνη.

 
σελίδα  32

  Ηθικός, Ήθη, Έθιμα, Φιλότιμος.

 
σελίδα  35

  Πολιτισμός.

 
σελίδα  36

  Μη Πολιτισμός.

 
σελίδα  37

  Ο Σπουδαίος Πολιτισμός.

 
σελίδα  38

  Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  38

  Φύση και Πολιτισμός.

 
σελίδα  39

  Φύση και Οικογένεια.

 
σελίδα  40

  Η Πρώτη Επιστήμη.

 
σελίδα  41

  Κοινός Σκοπός και Στόχος.

 
σελίδα  42

  Η Κοινωνία.

 
σελίδα  43

  Πολιτισμός και Πολίτης.

 
σελίδα  43

  Το Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  44

  Ο Αρχικός Νόμος.

 
σελίδα  46

  Πάς μή Έλλην Βάρβαρος.

 
σελίδα  46

  Η ‘Συναδέλφωση’ των Λαών.

 
σελίδα  52

  Κλιματική Αλλαγή, ένα αιώνιο Φυσικό γεγονός

 
σελίδα  52

  Το Νερό δεν Τελειώνει.

 
σελίδα  53

  Ηθική.

 
σελίδα  53

  Οι Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  61

  Παιδεία και Πολίτης.

 
σελίδα  62

  Ψυχή

 
σελίδα  57

  Παιδεία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  59

  Μη Παιδεία Κουλτούρα Νέοι.

 
σελίδα  60

  Κοινωνική Προδιάθεση.

 
σελίδα  63

  Κοινωνία και Υγεία.

 
σελίδα  64

  Πολιτισμός και Κοινωνία.

 
σελίδα  65

  Γνώσεις για Πολίτες.

 
σελίδα  66

  Διανομή Κερδών.

 
σελίδα  67

  Κοινωνία, Πολίτης, Νερό.

 
σελίδα  68

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  70

  ναρχη Πολιτεία.

 
σελίδα  71

  Αυτάρκεια και Επάρκεια.

 
σελίδα  75

  Μεταλλαγμένα, Τέλος της επιστήμης.

 
σελίδα  76

  Κουμμουνισμός, Καπιταλισμός.

 
σελίδα  80

  Αντιρρησίες Συνείδησης.

 
σελίδα  83

  Μηδενικά επιτόκια.

 
σελίδα  84

  Ο καλός ή λογικός πατέρας.

 
σελίδα  84

  Αποδοτική Μορφή Δουλείας.

 
σελίδα  86

  Πως αρχίζει ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  87

  Πολίτες και Παιδεία.

 
σελίδα  88

  Το Πολίτευμα Πολιτεία.

 
σελίδα  91

  Το Πολίτευμα Δημοκρατία.

 
σελίδα  94

  Ισχύς της Κοινωνίας, Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  94

  Ηθικός, Ηθική.

 
σελίδα  95

  Στρατηγικές Επικράτησης.

 
σελίδα  95

  Κατάλυση Πολιτισμού, Ανομία.

 
σελίδα  96

  Γενικά.

 
σελίδα  96

  Εσφαλμένες εντυπώσεις περί Δημοκρατίας.

 
σελίδα  97

  Παρελθόν, Μέλλον, Τραγωδία, Κωμωδία.

 
σελίδα  98

  Παιδεία.

 
σελίδα  100

  Γρηγορόσημα και Λεμόνια.

 
σελίδα  102

  Βηματοδότες και Τηλεφωνίες.

 
σελίδα  105

  Μόρφωση.

 
σελίδα  105

  Ηθοποιός και Μόρφωση.

 
σελίδα  108

  Εκπαίδευση.

 
σελίδα  109

  Κοινωνική Οικονομία.

 
σελίδα  112

  Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Φύσης.

 
σελίδα  115

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  116

  Δημοκρατία και Πολίτες.

 
σελίδα  117

  Η ευθύνη των θυμάτων.

 
σελίδα  119

  Μόρφωση και Νέος.

 
σελίδα  128

  Ευτυχία και Γνώσεις, Συνήθειες, Ήθη, Έθιμα.

 
σελίδα  128

  Ελευθερία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  130

  Ελευθερία και Δημοκρατία.

 
σελίδα  133

  Επενδύσεις και Κρατικά Κέρδη.

 
σελίδα  135

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών

 
σελίδα  136

  Σενάρια Λογικής και Οικονομίας.

 
σελίδα  137

  Μέγιστο Συμφέρον μας το Συμφέρον των άλλων.

 
σελίδα  140

  Ομονοούμε σχετικά με την Δημοκρατία.

 
σελίδα  141

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών.

 
σελίδα  143

  Πολιτιστική Κληρονομιά.

 
σελίδα  149

  Περίληψη.

 
σελίδα  151

  Απογοήτευση.

 
σελίδα  152

  Κοινωνική Ανασυγκρότηση και Εγρήγορση.

 
σελίδα  155

  Κάλεσμα Πολιτών.

 

Προσοχή δεν επιτρέπεται η αντιγραφή και  μεταφορά  περιεχομένου

 σε άλλη ιστοσελίδα ή έντυπο χωρίς προ συνεννόησης με τον συγγραφέα

 επικοινωνία μέσω του email thateron@poteron.gr

Σχόλια αναγνωστών

.
Σχολιάστε ελεύθερα το περιεχόμενο της προς ανάγνωση σελίδας ή απαντήσετε σε είδη υπάρχον σχόλιο. Ισχύουν  όλα τα αυτονόητα και γνωστά τα σχετικά με την δημοσιοποήση  σχολίων.
 

 Όνομα ή ψευδώνυμο          Αλφαριθμητικό =>

  Τα σχόλια εμφανίζονται κατόπιν τυπικού ελέγχου ως προς την σχετικότητα του περιεχομένου τους και χωρίς καμία λογοκρισία.

 Κατά την αποστολή του σχολίου αντιγράψετε τους διαδοχικούς Αλφαριθμητικούς χαρακτήρες ή αντικαταστήστε τους με άλλους δικής σας προτίμησης (6-8 χαρακτ.)  για να μπορείτε να διορθώσετε ή να διαγράψετε το σχόλιο σας.