HOME επισκέψεις σελίδων : 97500
σχόλια:0 thateron@poteron.gr
 
διαβάστε απλοϊκή Πολιτική σκέψη
"γιατί πάμε κατά Διαόλου ρέ Παιδιά;"

"περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας"

Γενικά.
Αυτοί λοιπόν οι Πολίτες με αυτά τα χαρακτηριστικά, συναποφασίζουν χωρισμένοι για πρακτικούς λόγους σε μικρές ομάδες, συνήθως σχετικές με τον Δήμο που ανήκουν. Και επειδή η τελική, η κρατούσα άποψη, η βουλή των Πολιτών, προέρχεται από τους Δήμους πήρε όπως είπαμε το Πολίτευμα των Πολιτών αυτών, το όνομα Δημοκρατία. Δηλαδή Δημοκρατία έχουμε σε μια χώρα-Πολιτεία, όταν σε αυτή υπάρχει Κοινωνία, Πολίτης, Πολιτισμός και Πολίτευμα. Πολίτευμα όπως είπαμε είναι η βούληση των Πολιτών για την τακτοποίηση των Κοινών θεμάτων με Κοινές αποφάσεις και αποδοχή και εφαρμογή και τήρηση αυτών και όλων των ήδη υπαρχόντων αποφάσεων από όλους τους Πολίτες.

   

    Κοινωνία όπως ήδη έχουμε πολλές φορές πεί, ονομάζουμε την συμφωνία μεταξύ Οικογενειών για μία από Κοινού προσπάθεια Επιβίωσης Όλων αυτών των Οικογενειών. Πολίτη ονομάζουμε το κάθε ενήλικο μέλος της κάθε Οικογένειας, που υπηρετεί συνειδητά τον παραπάνω σκοπό της Κοινωνίας διαθέτοντας τις κατάλληλες προς τούτο γνώσεις.

   

    Ο Πολίτης γνωρίζει τους σκοπούς και τις ανάγκες της Πολιτείας του, γιατί αυτή η Πολιτεία είναι γέννημα θρέμμα της Κοινωνίας που αυτός μαζί με όλους τους άλλους Πολίτες σήμερα συναποτελούν. Επακόλουθο των παραπάνω είναι να φροντίζει για αυτές τις ανάγκες και τους σκοπούς, συμβάλλοντας όχι μόνο με την συμμετοχή του στην λειτουργία και την αποτελεσματικότητα του Πολιτεύματος, αλλά και με τις πράξεις του, πράξεις που συμβαδίζουν με τις αποφάσεις του Πολιτεύματος. Χωρίς τους Πολίτες δεν υπάρχει ούτε Πολιτεία, ούτε Πολίτευμα, και ούτε βέβαια και Δημοκρατία, γιατί όπου υπάρχει απλός λαός, τότε εκεί έχουμε μία τυπική χώρα με κάποια από τις πολλές γνωστές αντικοινωνικές εξουσίες, όπως πχ φεουδαρχία, ασχέτως αν αυτοαποκαλείται αυτή η εξουσία αλλιώς, πχ Δημοκρατία ή όπως αλλιώς τύχει να αυτοδιαφημίζεται πχ ‘φιλελεύθερη Δημοκρατία’ που ο λαός υποχρεούται τυφλά να υπηρετεί.

   

    Πολιτισμός είναι ο τρόπος ζωής των Πολιτών, όχι βέβαια ο όποιος τυχαίος τρόπος ζωής, αλλά ο τρόπος Ζωής που καθοδηγείται από τις αρχές, τους σκοπούς και τους στόχους της Κοινωνίας, σκοποί και στόχοι που καθορίζονται από τους νόμους της, γραφτούς και άγραφους όπως είναι τα ήθη και τα έθιμα, και όλα αυτά δεν αντικατοπτρίζουν τίποτα άλλο παρά την αγωνιώδη προσπάθεια όλων για μια Ανθρώπινη, αξιοπρεπή, διαχρονική Επιβίωση.

   

    Η Δημοκρατία δεν είναι το αίτιο της δημιουργίας της Κοινωνίας και των Πολιτών αλλά το αιτιατό. Και ακόμη μπορούμε, μετά βεβαιότητας να πούμε, ότι δεν είναι οι χώρες Δημοκρατικές αλλά Δημοκρατικοί είναι οι Πολίτες. Και Δημοκρατικός και Πολίτης είναι ο νθρωπος, που μπορεί ανά πάσα στιγμή να κυβερνήσει την χώρα και Πολιτεία του, όχι με όποιο τρόπο, αλλά με τρόπο που όλοι οι άλλοι Πολίτες, τον βρίσκουν απολύτως σύμφωνο, καθώς ο τρόπος αυτός είναι σύμφωνος με τους επιλεγμένους και αποδεκτούς από την Κοινωνία τρόπους διακυβέρνησης της Πολιτείας. Δηλαδή ο κάθε Πολίτης ως άρχων μπορεί, χωρίς να τον διατάσσουν ή να του υποδεικνύουν, να κάνει το έργο που θέλουν όλοι οι άλλοι Πολίτες, είναι δηλαδή ο κάθε Πολίτης ικανός να γίνει υπουργός των άλλων Πολιτών και αυτό γιατί στα Κοινά θέματα όλοι τους είναι ένα και το αυτό, είναι δηλαδή ο κάθε Πολίτης απόλυτα ταυτισμένος με τους άλλους Πολίτες στα θέματα της Κοινωνίας τους, που δεν νομίζουμε ότι θα μας κουράσει να το επαναλάβουμε άλλη μια φορά, ότι αυτή η Κοινωνία αποσκοπεί αποκλειστικά στην εξυπηρέτηση των σχετικών με την Επιβίωση, Κοινών αναγκών όλων των Πολιτών.
Διαβάστε τμήματα παραγράφων σχετικών με το περιεχόμενο
 
σελίδα  3

  Αντί προλόγου

 
σελίδα  5

  Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας.

 
σελίδα  6

  Οι προϋποθέσεις της Δημοκρατίας

 
σελίδα  8

  Σκοποί και λόγοι

 
σελίδα  9

  Το συμφέρον του δανειστή

 
σελίδα  13

  Λάθος επιλογές

 
σελίδα  14

  Αγροτική παραγωγή.

 
σελίδα  11

  Τράπεζες.

 
σελίδα  11

  Κακοπληρωτές.

 
σελίδα  13

  Εξαπάτηση του λαού.

 
σελίδα  14

  Τα Κοινά θέματα.

 
σελίδα  15

  Δημοκρατία.

 
σελίδα  16

  Δημοκρατία και Ελευθερία.

 
σελίδα  18

  Ο Πλούτος

 
σελίδα  20

  Η Δημοκρατία νοιάζεται ίσα για όλους.

 
σελίδα  21

  Πνευματική φτωχοποίηση.

 
σελίδα  24

  Ο Πολίτης.

 
σελίδα  25

  Οι Επενδύσεις.

 
σελίδα  26

  Η δύναμη της Δημοκρατίας.

 
σελίδα  27

  Η Δημοκρατία.

 
σελίδα  28

  Ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  31

  Αιδώς και Δικαιοσύνη.

 
σελίδα  32

  Ηθικός, Ήθη, Έθιμα, Φιλότιμος.

 
σελίδα  35

  Πολιτισμός.

 
σελίδα  36

  Μη Πολιτισμός.

 
σελίδα  37

  Ο Σπουδαίος Πολιτισμός.

 
σελίδα  38

  Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  38

  Φύση και Πολιτισμός.

 
σελίδα  39

  Φύση και Οικογένεια.

 
σελίδα  40

  Η Πρώτη Επιστήμη.

 
σελίδα  41

  Κοινός Σκοπός και Στόχος.

 
σελίδα  42

  Η Κοινωνία.

 
σελίδα  43

  Πολιτισμός και Πολίτης.

 
σελίδα  43

  Το Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  44

  Ο Αρχικός Νόμος.

 
σελίδα  46

  Πάς μή Έλλην Βάρβαρος.

 
σελίδα  46

  Η ‘Συναδέλφωση’ των Λαών.

 
σελίδα  52

  Κλιματική Αλλαγή, ένα αιώνιο Φυσικό γεγονός

 
σελίδα  52

  Το Νερό δεν Τελειώνει.

 
σελίδα  53

  Ηθική.

 
σελίδα  53

  Οι Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  61

  Παιδεία και Πολίτης.

 
σελίδα  62

  Ψυχή

 
σελίδα  57

  Παιδεία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  59

  Μη Παιδεία Κουλτούρα Νέοι.

 
σελίδα  60

  Κοινωνική Προδιάθεση.

 
σελίδα  63

  Κοινωνία και Υγεία.

 
σελίδα  64

  Πολιτισμός και Κοινωνία.

 
σελίδα  65

  Γνώσεις για Πολίτες.

 
σελίδα  66

  Διανομή Κερδών.

 
σελίδα  67

  Κοινωνία, Πολίτης, Νερό.

 
σελίδα  68

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  70

  ναρχη Πολιτεία.

 
σελίδα  71

  Αυτάρκεια και Επάρκεια.

 
σελίδα  75

  Μεταλλαγμένα, Τέλος της επιστήμης.

 
σελίδα  76

  Κουμμουνισμός, Καπιταλισμός.

 
σελίδα  80

  Αντιρρησίες Συνείδησης.

 
σελίδα  83

  Μηδενικά επιτόκια.

 
σελίδα  84

  Ο καλός ή λογικός πατέρας.

 
σελίδα  84

  Αποδοτική Μορφή Δουλείας.

 
σελίδα  86

  Πως αρχίζει ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  87

  Πολίτες και Παιδεία.

 
σελίδα  88

  Το Πολίτευμα Πολιτεία.

 
σελίδα  91

  Το Πολίτευμα Δημοκρατία.

 
σελίδα  94

  Ισχύς της Κοινωνίας, Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  94

  Ηθικός, Ηθική.

 
σελίδα  95

  Στρατηγικές Επικράτησης.

 
σελίδα  95

  Κατάλυση Πολιτισμού, Ανομία.

 
σελίδα  96

  Γενικά.

 
σελίδα  96

  Εσφαλμένες εντυπώσεις περί Δημοκρατίας.

 
σελίδα  97

  Παρελθόν, Μέλλον, Τραγωδία, Κωμωδία.

 
σελίδα  98

  Παιδεία.

 
σελίδα  100

  Γρηγορόσημα και Λεμόνια.

 
σελίδα  102

  Βηματοδότες και Τηλεφωνίες.

 
σελίδα  105

  Μόρφωση.

 
σελίδα  105

  Ηθοποιός και Μόρφωση.

 
σελίδα  108

  Εκπαίδευση.

 
σελίδα  109

  Κοινωνική Οικονομία.

 
σελίδα  112

  Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Φύσης.

 
σελίδα  115

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  116

  Δημοκρατία και Πολίτες.

 
σελίδα  117

  Η ευθύνη των θυμάτων.

 
σελίδα  119

  Μόρφωση και Νέος.

 
σελίδα  128

  Ευτυχία και Γνώσεις, Συνήθειες, Ήθη, Έθιμα.

 
σελίδα  128

  Ελευθερία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  130

  Ελευθερία και Δημοκρατία.

 
σελίδα  133

  Επενδύσεις και Κρατικά Κέρδη.

 
σελίδα  135

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών

 
σελίδα  136

  Σενάρια Λογικής και Οικονομίας.

 
σελίδα  137

  Μέγιστο Συμφέρον μας το Συμφέρον των άλλων.

 
σελίδα  140

  Ομονοούμε σχετικά με την Δημοκρατία.

 
σελίδα  141

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών.

 
σελίδα  143

  Πολιτιστική Κληρονομιά.

 
σελίδα  149

  Περίληψη.

 
σελίδα  151

  Απογοήτευση.

 
σελίδα  152

  Κοινωνική Ανασυγκρότηση και Εγρήγορση.

 
σελίδα  155

  Κάλεσμα Πολιτών.

 

Προσοχή δεν επιτρέπεται η αντιγραφή και  μεταφορά  περιεχομένου

 σε άλλη ιστοσελίδα ή έντυπο χωρίς προ συνεννόησης με τον συγγραφέα

 επικοινωνία μέσω του email thateron@poteron.gr

Σχόλια αναγνωστών

.
Σχολιάστε ελεύθερα το περιεχόμενο της προς ανάγνωση σελίδας ή απαντήσετε σε είδη υπάρχον σχόλιο. Ισχύουν  όλα τα αυτονόητα και γνωστά τα σχετικά με την δημοσιοποήση  σχολίων.
 

 Όνομα ή ψευδώνυμο          Αλφαριθμητικό =>

  Τα σχόλια εμφανίζονται κατόπιν τυπικού ελέγχου ως προς την σχετικότητα του περιεχομένου τους και χωρίς καμία λογοκρισία.

 Κατά την αποστολή του σχολίου αντιγράψετε τους διαδοχικούς Αλφαριθμητικούς χαρακτήρες ή αντικαταστήστε τους με άλλους δικής σας προτίμησης (6-8 χαρακτ.)  για να μπορείτε να διορθώσετε ή να διαγράψετε το σχόλιο σας.