HOME επισκέψεις σελίδων : 98525
σχόλια:0 thateron@poteron.gr
 
διαβάστε απλοϊκή Πολιτική σκέψη
"γιατί πάμε κατά Διαόλου ρέ Παιδιά;"

"περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας"

Ισχύς της Κοινωνίας, Κοινωνικό Αγαθό.
Η ισχύς της πραγματικής Κοινωνίας έγκειται στο 100 τοις 100, δηλαδή στην απόλυτη ομοφωνία. Να τι εννοούμε, αν πάρουμε 100 Οικογένειες ελευθέρων ανθρώπων που ζούν σε κάποια περιοχή μαζί, όπου και αν ζούν, και τις ρωτήσουμε, για το αν νοιάζονται για την Επιβίωση τους και αν φροντίζουν σε οικογενειακό επίπεδο για αυτή, τότε λογικά, θα απαντήσουν και οι 100 αυτές Οικογένειες θετικά. Και αν πάλι τις ρωτήσουμε αν θέλουν να κάνουν και μία μεταξύ τους συμφωνία αλληλοβοήθειας, σχετικά με την Επιβίωση Όλων σε περίπτωση δυσκολιών ή κινδύνου, θα απαντήσουν πάλι όλες θετικά, επηρεασμένες από το ένστικτο της αυτοσυντήρησης που όλοι διαθέτουμε. Αυτές λοιπόν οι Οικογένειες έχουν Κοινωνική προδιάθεση, έχουν δηλαδή Κοινή έγνοια και ομονοούν στα σχετικά με την Επιβίωση 100 τοις 100. Το ένστικτο της αυτοσυντήρησης και στις μέρες μας βέβαια, όπως και στο παρελθόν, υπήρχε και υπάρχει όπως και θα υπάρχει και στο μέλλον όσο θα υπάρχουν και οι φορείς του. Όμως ελλείψει πραγματικής Κοινωνίας, ώστε αυτή να τακτοποιεί με τον καλύτερο τρόπο από Κοινού, την Κοινή ανάγκη προς εξασφάλιση της Επιβίωσης, παρατηρούμε ότι όσες Οικογένειες μπορούν πχ να ανταπεξέλθουν οικονομικά, πέραν των άλλων προσπαθειών τους σχετικά με την αυτοσυντήρηση και διατήρηση της ύπαρξης τους, απευθύνονται στην ‘ιδιωτική’ ασφάλιση, που προσφέρει κάποια περιορισμένη βοήθεια, πχ υγείας, ή φύλαξης χώρου, σωματοφύλακες, συνταξιοδότησης, κλπ. Και για αυτό βλέπουμε στον τομέα αυτόν, χορό δισεκατομμυρίων, χορός του οποίου τους ξέφρενους ρυθμούς του, τους ανακόπτει η Κοινωνική Ασφάλιση και τα Δημόσια συστήματα υγείας, η Δημόσια ασφάλεια κλπ, Δημόσιες υπηρεσίες που έχουν μπεί όμως εδώ και πολλά χρόνια στο στόχαστρο και πλήττονται αδιακρίτως, από την Λερναία Ύδρα της ‘ιδιωτικής’ πρωτοβουλίας... που κατασπαράζει απουσία Πολιτών το Δημόσιο. Βέβαια μόλις το κατασπαράξει τότε θα στρέψει το αντίστοιχο και εύλογο ‘ενδιαφέρον’ της περί τα οικονομικά, που είναι και ο σκοπός της ύπαρξης της, στους ίδιους τους ασφαλισμένους.

   

    Ενώ τώρα, επανερχόμενοι στις οικογένειες, αν αυτές τις παραπάνω 100 Οικογένειες τις ρωτήσουμε τί προτιμούν; βουνό ή θάλασσα;, μπορεί οι 10 να θέλουν θάλασσα, οι 30 βουνό, ενώ οι υπόλοιπες 60 Οικογένειες να θέλουν ποτάμι, κοιλάδα, βουνοπλαγιά, έρημο, βάλτο κλπ. Ο πραγματικός Πολιτισμός, με τους Πολίτες και το Πολίτευμα του, πρώτα απ’ όλα ασχολείται μόνο με την εξυπηρέτηση του μέγιστου σκοπού της Πραγματικής Κοινωνίας, δηλαδή του σκοπού που τους ενδιαφέρει όλους και τους βρίσκει όλους 100% σύμφωνους, ‘πράγμα’ το οποίο ονομάζουμε μέγιστο Κοινωνικό Αγαθό, και κατόπιν αυτού ασχολείται, με τα δευτερεύοντα και κατώτερα Κοινωνικά ζητούμενα και μόνο στον βαθμό που αυτά συμβάλλουν στις επιταγές και τις ανάγκες και τους σκοπούς της Κοινωνίας του 100%, δηλαδή του μέγιστου Κοινωνικού Αγαθού.

   

    Στην Δημοκρατία οι όποιες αποφάσεις των Πολιτών, έχουν επιλεγεί, κριθεί και ληφθεί, με γνώμονα τις ανάγκες και τις δυνατότητες της Οικογένειας, που εκπροσωπεί ο κάθε Πολίτης. Μάλιστα με την λογική αυτή, δεν θεωρείτο αναγκαίο στην αρχαιότητα, να παρευρίσκονται όλα τα μέλη της κάθε Οικογένειας, στην κάθε ψηφοφορία, αρκούσε ένα μέλος από κάθε Οικογένεια, έτσι δικαίωμα ενεργής παρουσίας στα Κοινά, δηλαδή δικαίωμα να εκφράσουν Δημόσιο λόγο, ψήφο κλπ είχαν οι άνδρες που δεν είχαν χάσει για κάποιο λόγο τα Πολιτικά τους δικαιώματα και ήταν και κάποιας ηλικίας, οπότε είχαν συνήθως κάνει οι περισσότεροι Οικογένεια. Όπως λοιπόν ακόμη και σήμερα, για πολλές από τις καθημερινές ανάγκες της Οικογένειας, δεν πάνε όλα τα μέλη της κάθε Οικογένειας μαζί, αλλά για πρακτικούς λόγους, πάνε όσα μόνο χρειάζονται, άλλωστε θέμα εμπιστοσύνης δεν τίθεται στην Οικογένεια, ή αν τεθεί, τότε σίγουρα υπάρχει πρόβλημα στην Οικογένεια και αυτό δεν θα λυθεί με την Κοινή παρουσία όλων σε μιά ψηφοφορία, αλλά θα λυθεί μόνο αν η Οικογένεια Ομονοήσει ή διαλυθεί, όπως συχνά βλέπουμε το δεύτερο, να συμβαίνει στις μέρες μας.

   

    Έτσι λοιπόν βλέπουμε κάποτε στις ψηφοφορίες της αρχαιότητας αλλά και των ‘νέου τύπου δήθεν Δημοκρατιών’ να μην παίρνουν μέρος γυναίκες και τούτο το κάνουν σημαία τους οι σημερινοί πολέμιοι των Κοινωνιών και των Πολιτισμών, λέγοντας ότι αυτό είναι απόδειξη, ότι τότε δεν υπήρχε Δημοκρατία, αλλά αδικία ρατσισμός και διακρίσεις και ότι η θέση της γυναίκας, από αυτό και μόνο δείχνει ότι ήταν ‘κατώτερη’ από αυτή του άνδρα, σπέρνοντας έτσι την αμφιβολία τον διχασμό και τον στασιασμό, με απώτερο σκοπό να πλήξουν την δυναμική της πραγματικής Κοινωνίας διασπώντας την σε άνδρες και γυναίκες. Παραβλέποντας ότι, όπου βέβαια επικρατεί η λογική, εκεί πάντα υπήρχε και συνεχίζει να υπάρχει στην Οικογένεια η μητριαρχία, και κατά προέκταση όχι η καταπίεση της γυναίκας αλλά η επικράτηση της. Και όταν μιλάμε για γυναίκα ή άνδρα, μιλάμε πάντα για ανθρώπους με θέση στην Οικογένεια, διαφορετικά σε κάθε άλλη περίπτωση εκτός Οικογενείας, και χωρίς πραγματική Κοινωνία και Πολιτισμό και η θέση του άνδρα και περισσότερο συχνά, η θέση της γυναίκας ή του παιδιού, είναι ή γίνεται πολύ εύκολα πανάθλια, ειδικά αν γίνουν θύματα εκτόνωσης παθών.

    Τώρα όμως λέει που ψηφίζουν και οι γυναίκες, έχουμε υποτίθεται από αυτό και μόνο, ισότητα και πραγματική Δημοκρατία… Βέβαια δεν ξεχνάμε, ότι τώρα ψηφίζουμε όλοι μια φορά στα τέσσερα χρόνια, για να μπορούν να παίρνουν κάποιοι άλλοι, χιλιάδες αποφάσεις κάθε μέρα, που αφορούν εμάς, χωρίς εμείς κάν να μαθαίνουμε ποιες αποφάσεις και για ποιο λόγο τις πήραν. Τότε όμως στις πραγματικές Δημοκρατίες των αρχαίων χρόνων, τις αποφάσεις όπως πχ πότε και πως, θα αντιμετωπίσουν σε μάχη τον εχθρό, πού και με ποιο τρόπο συμφωνούν οι περισσότεροι ότι θα δεχόντουσαν να σκοτωθούν πολεμώντας πχ τους Πέρσες και άλλες παρόμοιες τέτοιες αποφάσεις ασφαλώς τις έπαιρναν οι ‘άμεσα ενδιαφερόμενοι’ και όχι βέβαια οι υπόλοιποι, όπως πχ οι μετανάστες Αθηναίοι που ζούσαν στην Αίγυπτο ή οι αλλοδαποί που ζούσαν στην Αθήνα, πράγματα που κάνουν οι σημερινές δήθεν ‘Δημοκρατίες’ με ιθαγένειες, ομογένειες, απόδημους κλπ.

   

    Περισσότερο παρά ποτέ σήμερα, είτε οι γυναίκες είτε οι άνδρες, δεν γνωρίζουν τι και γιατί ψηφίζουν, αφού το ΟΧΙ γίνεται ΝΑΙ, και τελικά δίνουν με την ψήφο τους, το δικαίωμα σε κάποιους λίγους ‘πολιτικάντηδες’, νόμιμα να αποφασίζουν και να εφαρμόζουν, ότι τους επιβάλλουν τα αφεντικά τους, και αφεντικά τους είναι αυτοί που υποστηρίζουν παρασκηνιακά την παραμονή των ‘πολιτικάντηδων’ στην εξουσία. Βέβαια σε κάθε περίπτωση, όπου και όταν υπάρχει ασυμφωνία σε ένα ανδρόγυνο, η θέση και των δύο και της γυναίκας και του άνδρα είναι αλλού, δηλαδή εφόσον δεν μπορούν να ομονοήσουν εντός της Οικογένειας, για θέματα της Οικογένειας που πρέπει να ικανοποιηθούν από την Πολιτεία, και πρέπει να παρευρίσκονται και οι δύο σε μια ψηφοφορία, για να εκφράσουν τις διαφορετικές απόψεις τους, για το ίδιο θέμα, τότε αυτοί οι δύο και ο άνδρας και η γυναίκα δεν θα έπρεπε να έχουν κάνει Οικογένεια, σε αυτούς η Παιδεία και η Μόρφωση απέτυχαν και αν αυτή η κατάσταση επικρατεί σε μεγάλο μέρος της Πολιτείας, τότε το μέλλον αυτής της Πολιτείας είναι αβέβαιο και σύντομα θα μετατραπεί σε απλή χώρα, και ο σημαντικότερος λόγος είναι, ότι σε τέτοιο Οικογενειακό περιβάλλον το σωστό μεγάλωμα των αυριανών Πολιτών είναι αμφίβολο, και αφού η Πολιτεία βασίζεται στους Πολίτες της, τότε είναι λογικό επακόλουθο οι μη σωστοί Πολίτες να απαρτίζουν μία προβληματική και σε βάρος όλων Πολιτεία.

   

    Δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε και να δεχθούμε, ότι, την αυτή στιγμή, στον αυτό τόπο, το λογικό το σωστό και το δίκαιο είναι ένα, όπως και η αλήθεια είναι μία, και αν τα μέλη μιας Κοινωνίας έχουν για το ίδιο θέμα την αυτή στιγμή διαφορετική άποψη, τότε απλά δεν υπάρχει Κοινωνία. Δεν ταιριάζουν μεταξύ τους, ανήκουν αλλού. Πιθανότατα έχουν άλλο ηθικό και Κοινωνικό υπόβαθρο και παρελθόν.
Διαβάστε τμήματα παραγράφων σχετικών με το περιεχόμενο
 
σελίδα  3

  Αντί προλόγου

 
σελίδα  5

  Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας.

 
σελίδα  6

  Οι προϋποθέσεις της Δημοκρατίας

 
σελίδα  8

  Σκοποί και λόγοι

 
σελίδα  9

  Το συμφέρον του δανειστή

 
σελίδα  13

  Λάθος επιλογές

 
σελίδα  14

  Αγροτική παραγωγή.

 
σελίδα  11

  Τράπεζες.

 
σελίδα  11

  Κακοπληρωτές.

 
σελίδα  13

  Εξαπάτηση του λαού.

 
σελίδα  14

  Τα Κοινά θέματα.

 
σελίδα  15

  Δημοκρατία.

 
σελίδα  16

  Δημοκρατία και Ελευθερία.

 
σελίδα  18

  Ο Πλούτος

 
σελίδα  20

  Η Δημοκρατία νοιάζεται ίσα για όλους.

 
σελίδα  21

  Πνευματική φτωχοποίηση.

 
σελίδα  24

  Ο Πολίτης.

 
σελίδα  25

  Οι Επενδύσεις.

 
σελίδα  26

  Η δύναμη της Δημοκρατίας.

 
σελίδα  27

  Η Δημοκρατία.

 
σελίδα  28

  Ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  31

  Αιδώς και Δικαιοσύνη.

 
σελίδα  32

  Ηθικός, Ήθη, Έθιμα, Φιλότιμος.

 
σελίδα  35

  Πολιτισμός.

 
σελίδα  36

  Μη Πολιτισμός.

 
σελίδα  37

  Ο Σπουδαίος Πολιτισμός.

 
σελίδα  38

  Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  38

  Φύση και Πολιτισμός.

 
σελίδα  39

  Φύση και Οικογένεια.

 
σελίδα  40

  Η Πρώτη Επιστήμη.

 
σελίδα  41

  Κοινός Σκοπός και Στόχος.

 
σελίδα  42

  Η Κοινωνία.

 
σελίδα  43

  Πολιτισμός και Πολίτης.

 
σελίδα  43

  Το Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  44

  Ο Αρχικός Νόμος.

 
σελίδα  46

  Πάς μή Έλλην Βάρβαρος.

 
σελίδα  46

  Η ‘Συναδέλφωση’ των Λαών.

 
σελίδα  52

  Κλιματική Αλλαγή, ένα αιώνιο Φυσικό γεγονός

 
σελίδα  52

  Το Νερό δεν Τελειώνει.

 
σελίδα  53

  Ηθική.

 
σελίδα  53

  Οι Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  61

  Παιδεία και Πολίτης.

 
σελίδα  62

  Ψυχή

 
σελίδα  57

  Παιδεία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  59

  Μη Παιδεία Κουλτούρα Νέοι.

 
σελίδα  60

  Κοινωνική Προδιάθεση.

 
σελίδα  63

  Κοινωνία και Υγεία.

 
σελίδα  64

  Πολιτισμός και Κοινωνία.

 
σελίδα  65

  Γνώσεις για Πολίτες.

 
σελίδα  66

  Διανομή Κερδών.

 
σελίδα  67

  Κοινωνία, Πολίτης, Νερό.

 
σελίδα  68

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  70

  ναρχη Πολιτεία.

 
σελίδα  71

  Αυτάρκεια και Επάρκεια.

 
σελίδα  75

  Μεταλλαγμένα, Τέλος της επιστήμης.

 
σελίδα  76

  Κουμμουνισμός, Καπιταλισμός.

 
σελίδα  80

  Αντιρρησίες Συνείδησης.

 
σελίδα  83

  Μηδενικά επιτόκια.

 
σελίδα  84

  Ο καλός ή λογικός πατέρας.

 
σελίδα  84

  Αποδοτική Μορφή Δουλείας.

 
σελίδα  86

  Πως αρχίζει ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  87

  Πολίτες και Παιδεία.

 
σελίδα  88

  Το Πολίτευμα Πολιτεία.

 
σελίδα  91

  Το Πολίτευμα Δημοκρατία.

 
σελίδα  94

  Ισχύς της Κοινωνίας, Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  94

  Ηθικός, Ηθική.

 
σελίδα  95

  Στρατηγικές Επικράτησης.

 
σελίδα  95

  Κατάλυση Πολιτισμού, Ανομία.

 
σελίδα  96

  Γενικά.

 
σελίδα  96

  Εσφαλμένες εντυπώσεις περί Δημοκρατίας.

 
σελίδα  97

  Παρελθόν, Μέλλον, Τραγωδία, Κωμωδία.

 
σελίδα  98

  Παιδεία.

 
σελίδα  100

  Γρηγορόσημα και Λεμόνια.

 
σελίδα  102

  Βηματοδότες και Τηλεφωνίες.

 
σελίδα  105

  Μόρφωση.

 
σελίδα  105

  Ηθοποιός και Μόρφωση.

 
σελίδα  108

  Εκπαίδευση.

 
σελίδα  109

  Κοινωνική Οικονομία.

 
σελίδα  112

  Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Φύσης.

 
σελίδα  115

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  116

  Δημοκρατία και Πολίτες.

 
σελίδα  117

  Η ευθύνη των θυμάτων.

 
σελίδα  119

  Μόρφωση και Νέος.

 
σελίδα  128

  Ευτυχία και Γνώσεις, Συνήθειες, Ήθη, Έθιμα.

 
σελίδα  128

  Ελευθερία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  130

  Ελευθερία και Δημοκρατία.

 
σελίδα  133

  Επενδύσεις και Κρατικά Κέρδη.

 
σελίδα  135

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών

 
σελίδα  136

  Σενάρια Λογικής και Οικονομίας.

 
σελίδα  137

  Μέγιστο Συμφέρον μας το Συμφέρον των άλλων.

 
σελίδα  140

  Ομονοούμε σχετικά με την Δημοκρατία.

 
σελίδα  141

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών.

 
σελίδα  143

  Πολιτιστική Κληρονομιά.

 
σελίδα  149

  Περίληψη.

 
σελίδα  151

  Απογοήτευση.

 
σελίδα  152

  Κοινωνική Ανασυγκρότηση και Εγρήγορση.

 
σελίδα  155

  Κάλεσμα Πολιτών.

 

Προσοχή δεν επιτρέπεται η αντιγραφή και  μεταφορά  περιεχομένου

 σε άλλη ιστοσελίδα ή έντυπο χωρίς προ συνεννόησης με τον συγγραφέα

 επικοινωνία μέσω του email thateron@poteron.gr

Σχόλια αναγνωστών

.
Σχολιάστε ελεύθερα το περιεχόμενο της προς ανάγνωση σελίδας ή απαντήσετε σε είδη υπάρχον σχόλιο. Ισχύουν  όλα τα αυτονόητα και γνωστά τα σχετικά με την δημοσιοποήση  σχολίων.
 

 Όνομα ή ψευδώνυμο          Αλφαριθμητικό =>

  Τα σχόλια εμφανίζονται κατόπιν τυπικού ελέγχου ως προς την σχετικότητα του περιεχομένου τους και χωρίς καμία λογοκρισία.

 Κατά την αποστολή του σχολίου αντιγράψετε τους διαδοχικούς Αλφαριθμητικούς χαρακτήρες ή αντικαταστήστε τους με άλλους δικής σας προτίμησης (6-8 χαρακτ.)  για να μπορείτε να διορθώσετε ή να διαγράψετε το σχόλιο σας.