HOME επισκέψεις σελίδων : 98565
σχόλια:0 thateron@poteron.gr
 
διαβάστε απλοϊκή Πολιτική σκέψη
"γιατί πάμε κατά Διαόλου ρέ Παιδιά;"

"περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας"

Κοινωνική Προδιάθεση.
Επανερχόμενοι στα σχετικά με την Κοινωνία, μπορούμε όχι απλά να υποθέσουμε την προδιάθεση των ανθρώπων για αυτήν, αλλά μάλλον πρέπει να είμαστε βέβαιοι ότι αδιάκοπα την αναζητούν. Ακόμα και πριν την εμφάνιση των Πολιτών, δηλαδή των ανθρώπων που είχαν αποκτήσει αρχίζοντας από την παιδική τους κιόλας ηλικία, τις σχετικές με την Κοινωνία γνώσεις, δηλαδή τις γνώσεις που προσφέρει κυρίως η λεγόμενη Παιδεία και συμπληρώνουν η Μόρφωση και η Εκπαίδευση, γνώσεις που μετέτρεπαν τους κατόχους των από απλούς ανθρώπους και λαό, σε Πολίτες, Πολίτες που γνωρίζουν ότι η Κοινωνία είναι μία διαχρονική Συμφωνία αποφασισμένων Οικογενειών στο να συμβάλλουν όλες, ώστε να υπάρχει για Όλους μια ελάχιστη Κοινή Επιβίωση και Κοινή προστασία και ασφάλεια από κάθε κίνδυνο, Κοινό ή ατομικό, καθώς και ότι άλλο χρειάζεται ώστε αυτή η ασφαλής κατάσταση να εδραιωθεί και να διαιωνιστεί. Υπήρξε λοιπόν περίοδος που πριν πάρουν σάρκα και οστά τα παραπάνω, η προδιάθεση προς την Κοινωνία μέσω των φυσικών ορμών και ενστίκτων ήταν εύκολο και πολύ λογικό να συναντάται συχνά.

   

    Ακόμα και στις μέρες μας, ενώ αυτή η Κοινωνία έχει καταστρατηγηθεί, βλέπουμε έντονα αποτυπωμένη στην λογική του λαού αλλά και στους νόμους, (νόμους απομεινάρια Κοινωνικής λογικής και Πολιτισμού,) την πρόθεση θεωρητικά τουλάχιστον, για ασφάλεια και προστασία του λαού, κάτι όμως που δυστυχώς δεν απολαμβάνουν όλοι. Εξετάζοντας τα πράγματα, παρατηρούμε με ευκολία ότι, αυτή η έστω και υποτυπώδης Κοινωνική προδιάθεση, και οι νόμοι απομεινάρια της Κοινωνικής λογικής και του Πολιτισμού, δεν μας επιτρέπουν ούτε βέβαια μας προτρέπουν να αυτοδικούμε, πχ παίρνοντας στα χέρια μας την προστασία της Ζωής μας, έχοντας ένα κουμπούρι στην τσέπη, όπως συμβαίνει σχετικά εύκολα πχ στην Αμερική, όπου εκεί κάποτε το κράτος δημιουργήθηκε χωρίς καμία Κοινωνική λογική αλλά με την βία των μεταναστών και ο ισχυρός εκεί δεν είναι η Κοινωνία αλλά όποιος μπορεί να επιβιώσει σε βάρος του άλλου, βέβαια μέσα στα όρια της κουλτούρας τους, διαφορετικά θα κληθεί όποιος υπερβάλλει να πληρώσει φόρο ή πρόστιμο.

   

    Οι εδώ υπάρχοντες λοιπόν νόμοι, τα απομεινάρια αυτά της Κοινωνικής λογικής αν μη τι άλλο, μας λένε ότι η κάθε μορφής προστασία και ασφάλεια μας, είναι υπόθεση όλων των υπολοίπων, κάτι βέβαια που για να ισχύσει και να εφαρμοστεί στην πράξη, προϋποθέτει την ύπαρξη Πολιτών και όχι λαού, διότι αν δεν υπάρχουν Πολίτες αλλά λαός, τότε ζείς σε ένα περιβάλλον όπως αυτό που ζούμε τώρα, καθησυχαστικό και αφοπλιστικό μεν, αλλά καταστροφικά επικίνδυνο δε. Κάτι που συχνά το διαπιστώνουμε όταν κοιτάμε τους απολογισμούς σε περίπτωση κλοπών, ληστειών, φόνων, βιασμών, πυρκαγιών, σεισμών, πλημμυρών, ναυαγίων, αεροπορικών, σιδηροδρομικών, οδικών καταστροφών και ατυχημάτων, όπου θρηνώντας τα θύματα μαθαίνουμε ότι κάποιοι δεν ενήργησαν έγκαιρα και υπεύθυνα, ώστε πχ η πυρκαγιά να μην πάρει διαστάσεις, δεν φρόντισαν να έχουν φτιαχτεί δρόμοι διαφυγής, να εφαρμοστεί ή να αναθεωρηθεί ο αντισεισμικός κανονισμός, δεν έγιναν οι σωστοί έλεγχοι, η κατάλληλη πρόληψη εγκληματικότητας, αστυνόμευση, ενημέρωση κλπ κλπ και όλα αυτά γιατί στα διάφορα κρατικά ή ιδιωτικά ‘πόστα’ δεν υπάρχουν Πολίτες αλλά απλός λαός που νοιάζεται μόνο για το τώρα του εαυτούλη του, πράγμα που εξυπηρετεί και τους εκάστοτε κυβερνώντες.

   

    Στην Ελλάδα το μέχρι πρότινος καλοστεκούμενο Δημόσιο σύστημα υγείας, (όπου τώρα τελεί υπό έντεχνη κατάρρευση, με απώτερο σκοπό την επικράτηση των ιδιωτικών νοσοκομείων και συστημάτων υγείας), τότε που ακόμη στεκόταν στα πόδια του, μπορούσε ο κάθε ένας, είτε Έλληνας είτε αλλοδαπός, είτε ασφαλισμένος είτε όχι, εύκολα να απολαύσει τις υπηρεσίες του. Δηλαδή αρκούσε κάποιος να δηλώσει ασθενής για να τον δεχθούν σε όλα τα κρατικά νοσοκομεία όπου τα επιτελεία των γιατρών έσπευδαν για να τον κάνουν (καλώς ή κακώς) καλά.

    Σε αντίθεση όμως με τα παραπάνω, σε άλλα μέρη πχ στα τύπου Αμερικής ‘προοδευμένα’ κράτη, ούτε παλιά αλλά ούτε και σήμερα δεν σε βάζουν καν σε ‘ράτζο’ στον διάδρομο ή στην αυλή νοσοκομείου, αν δεν έχεις χρήματα ή επαρκή ιατρική ασφάλεια και μάλιστα τέτοια που να καλύπτει και το συγκεκριμένο πρόβλημα υγείας που σε οδήγησε στο νοσοκομείο.
Διαβάστε τμήματα παραγράφων σχετικών με το περιεχόμενο
 
σελίδα  3

  Αντί προλόγου

 
σελίδα  5

  Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας.

 
σελίδα  6

  Οι προϋποθέσεις της Δημοκρατίας

 
σελίδα  8

  Σκοποί και λόγοι

 
σελίδα  9

  Το συμφέρον του δανειστή

 
σελίδα  13

  Λάθος επιλογές

 
σελίδα  14

  Αγροτική παραγωγή.

 
σελίδα  11

  Τράπεζες.

 
σελίδα  11

  Κακοπληρωτές.

 
σελίδα  13

  Εξαπάτηση του λαού.

 
σελίδα  14

  Τα Κοινά θέματα.

 
σελίδα  15

  Δημοκρατία.

 
σελίδα  16

  Δημοκρατία και Ελευθερία.

 
σελίδα  18

  Ο Πλούτος

 
σελίδα  20

  Η Δημοκρατία νοιάζεται ίσα για όλους.

 
σελίδα  21

  Πνευματική φτωχοποίηση.

 
σελίδα  24

  Ο Πολίτης.

 
σελίδα  25

  Οι Επενδύσεις.

 
σελίδα  26

  Η δύναμη της Δημοκρατίας.

 
σελίδα  27

  Η Δημοκρατία.

 
σελίδα  28

  Ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  31

  Αιδώς και Δικαιοσύνη.

 
σελίδα  32

  Ηθικός, Ήθη, Έθιμα, Φιλότιμος.

 
σελίδα  35

  Πολιτισμός.

 
σελίδα  36

  Μη Πολιτισμός.

 
σελίδα  37

  Ο Σπουδαίος Πολιτισμός.

 
σελίδα  38

  Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  38

  Φύση και Πολιτισμός.

 
σελίδα  39

  Φύση και Οικογένεια.

 
σελίδα  40

  Η Πρώτη Επιστήμη.

 
σελίδα  41

  Κοινός Σκοπός και Στόχος.

 
σελίδα  42

  Η Κοινωνία.

 
σελίδα  43

  Πολιτισμός και Πολίτης.

 
σελίδα  43

  Το Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  44

  Ο Αρχικός Νόμος.

 
σελίδα  46

  Πάς μή Έλλην Βάρβαρος.

 
σελίδα  46

  Η ‘Συναδέλφωση’ των Λαών.

 
σελίδα  52

  Κλιματική Αλλαγή, ένα αιώνιο Φυσικό γεγονός

 
σελίδα  52

  Το Νερό δεν Τελειώνει.

 
σελίδα  53

  Ηθική.

 
σελίδα  53

  Οι Φάσεις της Ζωής.

 
σελίδα  61

  Παιδεία και Πολίτης.

 
σελίδα  62

  Ψυχή

 
σελίδα  57

  Παιδεία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  59

  Μη Παιδεία Κουλτούρα Νέοι.

 
σελίδα  60

  Κοινωνική Προδιάθεση.

 
σελίδα  63

  Κοινωνία και Υγεία.

 
σελίδα  64

  Πολιτισμός και Κοινωνία.

 
σελίδα  65

  Γνώσεις για Πολίτες.

 
σελίδα  66

  Διανομή Κερδών.

 
σελίδα  67

  Κοινωνία, Πολίτης, Νερό.

 
σελίδα  68

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  70

  ναρχη Πολιτεία.

 
σελίδα  71

  Αυτάρκεια και Επάρκεια.

 
σελίδα  75

  Μεταλλαγμένα, Τέλος της επιστήμης.

 
σελίδα  76

  Κουμμουνισμός, Καπιταλισμός.

 
σελίδα  80

  Αντιρρησίες Συνείδησης.

 
σελίδα  83

  Μηδενικά επιτόκια.

 
σελίδα  84

  Ο καλός ή λογικός πατέρας.

 
σελίδα  84

  Αποδοτική Μορφή Δουλείας.

 
σελίδα  86

  Πως αρχίζει ο Πολιτισμός.

 
σελίδα  87

  Πολίτες και Παιδεία.

 
σελίδα  88

  Το Πολίτευμα Πολιτεία.

 
σελίδα  91

  Το Πολίτευμα Δημοκρατία.

 
σελίδα  94

  Ισχύς της Κοινωνίας, Κοινωνικό Αγαθό.

 
σελίδα  94

  Ηθικός, Ηθική.

 
σελίδα  95

  Στρατηγικές Επικράτησης.

 
σελίδα  95

  Κατάλυση Πολιτισμού, Ανομία.

 
σελίδα  96

  Γενικά.

 
σελίδα  96

  Εσφαλμένες εντυπώσεις περί Δημοκρατίας.

 
σελίδα  97

  Παρελθόν, Μέλλον, Τραγωδία, Κωμωδία.

 
σελίδα  98

  Παιδεία.

 
σελίδα  100

  Γρηγορόσημα και Λεμόνια.

 
σελίδα  102

  Βηματοδότες και Τηλεφωνίες.

 
σελίδα  105

  Μόρφωση.

 
σελίδα  105

  Ηθοποιός και Μόρφωση.

 
σελίδα  108

  Εκπαίδευση.

 
σελίδα  109

  Κοινωνική Οικονομία.

 
σελίδα  112

  Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Φύσης.

 
σελίδα  115

  Πολίτευμα.

 
σελίδα  116

  Δημοκρατία και Πολίτες.

 
σελίδα  117

  Η ευθύνη των θυμάτων.

 
σελίδα  119

  Μόρφωση και Νέος.

 
σελίδα  128

  Ευτυχία και Γνώσεις, Συνήθειες, Ήθη, Έθιμα.

 
σελίδα  128

  Ελευθερία και Πολιτισμός.

 
σελίδα  130

  Ελευθερία και Δημοκρατία.

 
σελίδα  133

  Επενδύσεις και Κρατικά Κέρδη.

 
σελίδα  135

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών

 
σελίδα  136

  Σενάρια Λογικής και Οικονομίας.

 
σελίδα  137

  Μέγιστο Συμφέρον μας το Συμφέρον των άλλων.

 
σελίδα  140

  Ομονοούμε σχετικά με την Δημοκρατία.

 
σελίδα  141

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών.

 
σελίδα  143

  Πολιτιστική Κληρονομιά.

 
σελίδα  149

  Περίληψη.

 
σελίδα  151

  Απογοήτευση.

 
σελίδα  152

  Κοινωνική Ανασυγκρότηση και Εγρήγορση.

 
σελίδα  155

  Κάλεσμα Πολιτών.

 

Προσοχή δεν επιτρέπεται η αντιγραφή και  μεταφορά  περιεχομένου

 σε άλλη ιστοσελίδα ή έντυπο χωρίς προ συνεννόησης με τον συγγραφέα

 επικοινωνία μέσω του email thateron@poteron.gr

Σχόλια αναγνωστών

.
Σχολιάστε ελεύθερα το περιεχόμενο της προς ανάγνωση σελίδας ή απαντήσετε σε είδη υπάρχον σχόλιο. Ισχύουν  όλα τα αυτονόητα και γνωστά τα σχετικά με την δημοσιοποήση  σχολίων.
 

 Όνομα ή ψευδώνυμο          Αλφαριθμητικό =>

  Τα σχόλια εμφανίζονται κατόπιν τυπικού ελέγχου ως προς την σχετικότητα του περιεχομένου τους και χωρίς καμία λογοκρισία.

 Κατά την αποστολή του σχολίου αντιγράψετε τους διαδοχικούς Αλφαριθμητικούς χαρακτήρες ή αντικαταστήστε τους με άλλους δικής σας προτίμησης (6-8 χαρακτ.)  για να μπορείτε να διορθώσετε ή να διαγράψετε το σχόλιο σας.