HOME επισκέψεις σελίδων : 7503 σχόλια:1 thateron@poteron.gr

 Παρουσίαση των

"περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας"

 σκέψεων και απόψεων

Το συμφέρον του δανειστή
 
...Δηλαδή αν εμείς καλύψουμε τις ανάγκες μας με δικά μας προϊόντα, θα πάψει να μας τα πουλάει αυτός, ή έστω δεν θα χρειαζόμαστε τοκοφόρα δανεικά από τον δανειστή για να τα αγοράζουμε από αλλού. Επίσης αν η παραγωγή μας είναι μεγάλη, τότε πουλώντας εμείς κάτι από αυτά που παράγουμε σε κάποιον τρίτο, τότε αυτόν τον τρίτο, θα τον χάσει από πελάτη και ο υπάρχον παραγωγός και ο δανειστής που δανείζει αυτόν τον τρίτο, αν βέβαια δεν είναι και ο παραγωγός και ο δανειστής το ίδιο πρόσωπο. Έτσι βλέπουμε να καλλιεργούνται νέοι νόμοι, προκειμένου να εξασφαλιστεί μέσω των μνημονίων, η επιστροφή των δανικών όχι με παραγωγή αλλά με ξεπούλημα του κράτους σε δαύτους. Και επιπλέον φροντίζουν και για κέρδος για τους δανειστές, με πλάγιες ενέργειες, όπως με διευκόλυνση επιχειρηματικών δραστηριοτήτων των επιχειρήσεων ή των κεφαλαίων των δανειστών, που επενδύονται στην χώρα μας. Έτσι νέοι νόμοι ορίζουν από τις μέρες που θα θεωρείται ‘φρέσκο’ το γάλα, μέχρι την δημιουργία καζίνο και ακόμα με πιό απίθανους νόμους, θα ορίζουν λέει τα όρια δανειοδότησης των παικτών του καζίνο. Έτσι βλέπουμε και νόμους που με Φαρισαϊκό ενδιαφέρον φροντίζουν για την απεξάρτηση των παικτών, από το πάθος των τυχερών παιγνιδιών, που όμως το έχουν αναθέσει σε κρατικοδίαιτους φορείς. Έτσι χρεώνεται ο λαός, χωρίς να επιβαρύνουν την ‘ιδιωτική πρωτοβουλία’ και τους ‘επενδυτές’ τέτοιων επιχειρήσεων, με την απεξάρτηση που οι ίδιοι καλλιεργούν στους παίκτες θύματα. Αυτό μάλιστα το τελευταίο μπορεί να αποτελέσει ένα πολύτομο επιστημονικό σύγγραμμα, αφού από την μία πλευρά έχουμε έναν λαό που κατηγορείται ως ‘μπαταχτσής’ (μιας που δεν πουλάει την μάνα του ή τα παιδιά του ή έστω τα νεφρά του, για να επιστρέψει τα δάνεια που πήρε από τις κακοδιαχειριζόμενες πρό κρίσης τράπεζες) και έτσι το κράτος τις ανακεφαλαιοποιεί περικόπτοντας από τον ‘μπαταχτσή’ λαό μισθούς συντάξεις, παροχές υγείας, Παιδείας, ασφάλειας, δικαιοσύνης κλπ, και από την άλλη αυτό το ‘Δημοκρατικό’ κράτος κάνει ή θα κάνει νόμους, ώστε να παίρνουν δάνεια άτομα εξαρτημένα από το πάθος του τζόγου, που κατά βάθος χρήζουν ιατρικής βοήθειας, την οποία όμως ιατρική βοήθεια δεν την πληρώνουν οι ιδιοκτήτες των ιδιωτικών αυτών επιχειρήσεων από τα κέρδη τους, αλλά όλοι εμείς οι υπόλοιποι που πληρώνουμε φόρους για να υπάρχουν αυτές οι θεραπευτικές κοινότητες και οργανώσεις απεξάρτησης. Αναπτύσσει λοιπόν το ‘κράτος δικαίου’ μηχανισμούς δημιουργίας εξαρτημένων συνανθρώπων μας από τον τζόγο, και μετά τους οδηγεί στην τελειωτική καταστροφή δίνοντας τους δάνεια να παίξουν την περιουσία τους. Και μάλιστα στους εξαρτημένους του τζόγου προτείνει κρατικοδίαιτες και πληρωμένες από τον λαό ιατρικές δομές απεξάρτησης. Χώρια βέβαια που ο νόμιμος τζόγος είναι από την άλλη πλευρά και το συνηθισμένο πλυντήριο παράνομου χρήματος που μπορεί να προέρχεται από ναρκωτικά, σωματεμπορία, μίζες, ληστείες, κλοπές κλπ. Διευκολύνοντας και διαιωνίζοντας την παρανομία. Ενώ παράλληλα με τα όσα απίθανα συμβαίνουν με την βιομηχανία των ‘Δημοκρατικών’ νόμων, από την μεριά των εκάστοτε υποψηφίων κυβερνώντων, όλοι νοιάζονται για τα δίκια του λαού… Έτσι πχ έρχονται κάποιοι και παίρνουν προεκλογικά μέχρι και την επισήμανση του Αριστοτέλη στο περί ρητορικής έργο του πάνω στην Αντιγόνη του Σοφοκλή, όπου εκεί ακούγεται από την Αντιγόνη το αυτονόητο, ότι δηλαδή το δίκαιο είναι ανώτερο από τον νόμο, και αυτό όσο είναι αντιπολίτευση το κάνουν εμβληματικά σημαία τους και όταν όμως αναλαμβάνουν την εξουσία, καταπατούν κάθε δίκαιο και ‘επικαιροποιούν’ παλιούς και επιβάλλουν και νέους νόμους που υπηρετούν την εξωχώρια οικονομία της αγοράς και την πολυεθνική οικονομία και όχι τον λαό της χώρας, που καρτερικά στην αρχή και χειροπόδαρα δεμένος τώρα, αποδέχεται και υπομένει τους νόμους αυτούς, καθώς και τις καταστροφικές σε βάρος του συνέπειες. Ασφαλώς και έχει τεράστια βαρύτητα η καλά στεκούμενη οικονομία μιας χώρας, όμως αυτή η καλά στεκούμενη οικονομία, πρέπει να αντικατοπτρίζει το ότι όλα πάνε καλά με τον λαό, τον κόσμο ή τους Πολίτες και να μην είναι αποτέλεσμα του ότι όλα γίνονται με σκοπό το οικονομικό και μάλιστα σε βάρος του λαού ή της Φύσης, της Οικογένειας, της Κοινωνίας, της Παιδείας, της Μόρφωσης της Εκπαίδευσης, του Πολίτη, της Πόλης, του Πολιτισμού, της Πολιτείας, του Πολιτεύματος και της Δημοκρατίας, αφού το δίκαιο που όλοι ‘κοπτόμεθα’ από αυτά πηγάζει και οι νόμοι σε καμία περίπτωση σε μια Δημοκρατία δεν μπορούν να καταστρατηγούν το Κοινωνικό δίκαιο όπως μας επισημαίνει χιλιάδες χρόνια τώρα η Αντιγόνη του Σοφοκλή, ή και ακόμα χειρότερα να καταστρατηγούν την Κοινωνική Οικονομία. Το οικονομικό της χώρας σήμερα σε μεγάλο βαθμό το διαχειρίζονται κάποιοι λίγοι και ‘εκλεκτοί’, είτε άμεσα οι ίδιοι, είτε έμμεσα διά των επιστατών τους. Δηλαδή το οικονομικό της χώρας το κανονίζουν μερικοί ισχυροί από τον χώρο της ιδιωτικής οικονομίας ντόπιας ή πολυεθνικής, σε συνεργασία με τους προστατευόμενους και συνάμα υποτακτικούς τους κυβερνώντες, δηλαδή τους λεγόμενους ‘Πολιτικούς’. Αναφορές λοιπόν αόριστες, εσφαλμένες και παραπλανητικές ή και απαξιωτικές πλαγίως αλλά και ευθέως, για την Φύση, για την Οικογένεια, την Κοινωνία, την Παιδεία, τον Πολίτη, την Πολιτεία, το Πολίτευμα, την Δημοκρατία και τα σχετικά θέματα, καθώς και καταστρατήγηση τους, πάντα γινόντουσαν. Με την διαφορά ότι αυτά κάποτε, πριν την μεγάλη κατρακύλα, αυτή που οδήγησε τον λαό στην ανεργία και την λεγόμενη οικονομική κρίση, ήταν μικρής έκτασης και απασχολούσαν και προβλημάτιζαν ελάχιστο κόσμο. Ενώ τώρα οι επιθετικές αναφορές έχουν πάρει επικίνδυνα τεράστιες διαστάσεις, ειδικά η επιχειρούμενη απαξίωση στην λογική του κόσμου, για τα παραπάνω απαραίτητα συνοδευτικά της Δημοκρατίας. Οπότε τώρα αναγκαστικά μας ενδιαφέρουν πλέον όλους, αφού μας επηρεάζουν και το χειρότερο από όλα, όπως είπαμε και πιο πρίν, είναι ότι έχουν πεισθεί πολλοί από εμάς, ότι τα Κοινωνικά τα Πολιτικά και τα περί Δημοκρατίας θέματα, όχι μόνο είναι δευτερεύοντα, σε σχέση με τα οικονομικά, αλλά έχουν πεισθεί πολλοί ότι αυτά είναι η αιτία όλων αυτών που συμβαίνουν σε αυτή την κακή οικονομικά περίοδο που για χρόνια βρισκόμαστε οι περισσότεροι από εμάς. Χρόνια τώρα τα μαζικά μέσα πλύσης εγκεφάλου του λαού, ‘κελαηδούν’ αδιάκοπα, αναφερόμενα θετικά στα μνημόνια, στις αγορές, στους οίκους αξιολόγησης, στα φανς, στην αποκρατικοποίηση, στην ιδιωτικοποίηση, στους επενδυτές του εξωτερικού. Παράλληλα κράζουν αρνητικά και παραπλανητικά σε θέματα σχετικά με την Φύση, το κράτος, το Δημόσιο, τον εργαζόμενο, την Κοινωνία, την Παιδεία, την Μόρφωση, τον Πολιτισμό, την Δημοκρατία κλπ. Παράδειγμα το ενδιαφέρον για την Φύση έχει τον κωδικό ‘κλιματική αλλαγή’, το ενδιαφέρον για το Δημόσιο έχει τον κωδικό ‘αποκρατικοποιήσεις’, το ενδιαφέρον για τον Πολιτισμό έχει τον κωδικό ‘πολυπολιτισμικότητα’, το ενδιαφέρον για την Πολιτιστική Κληρονομιά έχει τον κωδικό ‘οικονομική εκμετάλλευση αρχαιοτήτων’, ‘τουριστικός πεοορισμός’ κλπ. Αυτή η κακή περίοδος έχει γίνει αντιληπτή από τις παρενέργειες που προκαλεί η αδυναμία μας, να καλύψουμε είτε ατομικά και οικογενειακά, είτε συνολικά σαν χώρα, τις ανάγκες μας, μέσω της εργασίας μας, ενώ θα έπρεπε όχι μόνο να καλύπτουμε όλες, σε λογικό βαθμό βέβαια, της Φυσικές ανάγκες μας, αλλά θα έπρεπε σε κάθε περίπτωση και κάτι να μας περισσεύει από αυτή την εργασία μας. Καθόσον τα πάντα, από τα πραγματικά αναγκαία για την ζωή, μας τα προσφέρει σχεδόν άμεσα και από κτίσεως κόσμου και ανιδιοτελώς, το περιβάλλον του πλανήτη Γή. Οπότε και η όποια μορφή εργασίας που κάνει ή έκανε καθημερινά ο καθένας μας, θα έπρεπε να έχει σαν αποτέλεσμα, εκτός από την απόλυτη κάλυψη των πραγματικών αναγκών μας και κάποιο περισσευούμενο κέρδος για όλους, και όχι μόνο για τους λίγους που έχουν βρεί τον τρόπο όχι απλά να εισπράττουν αυτό το κέρδος οπότε θα λέγαμε χαλάλι τους, αλλά έχουν βρεί τρόπο να το αρπάζουν βάναυσα σε βάρος όλων εμάς των υπολοίπων. Εδώ βλέπουμε ότι ακόμα και τα άλογα ζώα του πλανήτη, που ζούν ανοργάνωτα και με ελάχιστη εργασία, αν δηλαδή ονομάσουμε εργασία την αναζήτηση της τροφής τους, καταφέρνουν να ζούν αιώνες επί αιώνων και μάλιστα χωρίς να χρωστάνε ούτε μία δεκάρα σε κανένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα! Πολλά μάλιστα εξ αυτών των ‘αλόγων ζώων’, διατηρούν και τεράστιες αποταμιεύσεις, για τις δύσκολες μέρες, όπως τα μερμήγκια και οι μέλισσες, ή ακόμη και οι καμήλες καθώς και άλλα ζωντανά που τα καταφέρνουν, αποταμιεύοντας μέσα στο σπίτι τους ή έστω και στις καμπούρες των. Και εμείς οι άνθρωποι, τα έλλογα όντα, μέσα σε οργανωμένες χώρες και με ατελείωτες ώρες, μέρες και χρόνους εργασίας, πως γίνεται στις καμπούρες μας να έχουμε οι περισσότεροι μόνο χρέη; και να χρωστάμε τα πάντα παντού, αντί να έχουμε συσσωρεμένα τα κέρδη, ατομικά ή κρατικά, από την όποια δουλειά κάνουμε;. Οπότε εδώ τίθεται και το ερώτημα, μήπως δεν είναι δουλειά αυτό που συνολικά κάνουμε;, ή μήπως δουλεύουμε κυρίως για λογαριασμό άλλου εν αγνοία μας και όχι για λογαριασμό των συμφερόντων του εαυτού μας;. Θα έπρεπε λοιπόν συγκρινόμενοι με τα ζώα, τουλάχιστον κατ’ αναλογία, από την όποια εργασία μας, αν δεν γίνεται να είμαστε όλοι πλούσιοι, να έχουμε έστω, κάποιο Κοινό (Δημόσιο) περισσευούμενο κέρδος ή απόθεμα όπως πχ τα μερμήγκια. Και αυτό το περισσευούμενο Δημόσιο κέρδος σε μια χώρα, δεν είναι αναγκαίο να διανέμεται άμεσα στον κάθε έναν, αλλά μπορεί και έμμεσα να δοθεί με παροχές εξ ίσου προς όλους, όπως παροχές σε ασφάλεια, υγεία, Παιδεία, δικαιοσύνη κλπ πράγματα που αποτελούν την βάση και την προϋπόθεση για μια ανθρώπινη ζωή που τώρα πεντακάθαρα δεν ζούμε. Πράγματα που σιγά-σιγά και έντεχνα φθίνουν, ξεθωριάζουν, εξαφανίζονται από τα συμφέροντα που τα θυσιάζουν στον βωμό της ιδιωτικής οικονομίας και μάλιστα με την σύμφωνη γνώμη και συγκατάθεση μεγάλης μερίδας του λαού, που έχει δεχθεί και δέχεται καθημερινά τεράστια πλύση εγκεφάλου και έτσι έχει φθάσει στο σημείο να νομίζει ο λαός αυτός, ότι διεκδικεί το συμφέρον του πουλώντας το ή χαρίζοντας το, ή αναθέτοντας το σε άλλους, λύκους στην ουσία, που απλά έχουν ντυθεί με προβιά προβάτου. Και ενώ χρεώθηκε ο λαός για την δημιουργία Κοινών υποδομών για όλες της σημαντικές ανάγκες του, τώρα το κράτος χαρίζει τις υποδομές ανεμπόδιστα σε ανερυθρίαστους ιδιώτες προς εκμετάλλευση, και εκμετάλλευση των Κοινών υποδομών δηλαδή των Δημοσίων επιχειρήσεων σημαίνει εκμετάλλευση των αναγκών του λαού. Συμβαίνει άραγε ποτέ κάτι ανάλογο με τα αποθέματα τροφίμων των μερμηγκιών, θα μπορούσε ποτέ τα μερμήγκια να αναθέσουν την εκμετάλλευση των αποθηκών τους σε ‘επενδυτές’;.... η συνέχεια στο βιβλίο

Η Κοινωνία με λόγια

 
Διαβάστε τμήματα παραγράφων σχετικών με το περιεχόμενο
 
σελίδα 1

  Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας

σελίδα 2

  Προϋποθέσεις Δημοκρατίας

σελίδα 4

  Σκοποί και λόγοι

σελίδα 5

  Το συμφέρον του δανειστή

σελίδα 8

  Λάθος επιλογές

σελίδα 9

  Αγροτική παραγωγή

σελίδα 10

  Τράπεζες

σελίδα 11

  Κακοπληρωτές

σελίδα 11

  Εξαπάτηση του λαού

σελίδα 13

  Τα Κοινά θέματα

σελίδα 14

  Δημοκρατία

σελίδα 15

  Δημοκρατία και Ελευθερία

σελίδα 16

  Ο Πλούτος

σελίδα 18

  Η Δημοκρατία νοιάζεται ίσα για όλους

σελίδα 20

  Πνευματική φτωχοποίηση

σελίδα 21

  Ο Πολίτης.

σελίδα 24

  Οι Επενδύσεις.

σελίδα 25

  Η δύναμη της Δημοκρατίας

σελίδα 26

  Η Δημοκρατία

σελίδα 27

  Ο Πολιτισμός

σελίδα 28

  Αιδώς και Δικαιοσύνη.

σελίδα 31

  Ηθικός, Ήθη, Έθιμα, Φιλότιμος

σελίδα 32

  Πολιτισμός

σελίδα 35

  Μη Πολιτισμός

σελίδα 36

  Ο Σπουδαίος Πολιτισμός

σελίδα 37

  Φάσεις της ζωής

σελίδα 38

  Φύση και Πολιτισμός

σελίδα 38

  Φύση και Οικογένεια

σελίδα 39

  Η Πρώτη Επιστήμη

σελίδα 40

  Κοινός Σκοπός και Στόχος.

σελίδα 41

  Η Κοινωνία

σελίδα 42

  Πολιτισμός και Πολίτης.

σελίδα 43

  Το Κοινωνικό Αγαθό

σελίδα 43

  Ο Αρχικός Νόμος.

σελίδα 44

  Πας μη Έλλην Βάρβαρος

σελίδα 46

  Η ‘Συναδέλφωση’ των λαών

σελίδα 46

  Κλιματική Αλλαγή

σελίδα 52

  Το Νερό δεν Τελειώνει

σελίδα 52

  Ηθική

σελίδα 53

  Φάσεις της Ζωής

σελίδα 53

  Παιδεία και Πολίτης.

σελίδα 54

  Ψυχή

σελίδα 56

  Παιδεία και Πολιτισμός

σελίδα 57

  Μη Παιδεία Κουλτούρα

σελίδα 59

  Κοινωνική προδιάθεση

σελίδα 60

  Κοινωνία και Υγεία

σελίδα 63

  Πολιτισμός και Κοινωνία

σελίδα 64

  Γνώσεις για Πολίτες

σελίδα 65

  Διανομή Κερδών

σελίδα 66

  Κοινωνία Πολίτης Νερό

σελίδα 67

  Πολίτευμα

σελίδα 68

  Άναρχη Πολιτεία

σελίδα 70

  Αυτάρκεια και Επάρκεια.

σελίδα 71

  Μεταλλαγμένα & Τέλος Επιστήμης

σελίδα 75

  Κουμμουνισμός Καπιταλισμός

σελίδα 76

  Αντιρρησίες Συνείδησης

σελίδα 80

  Αποδοτική μορφή Δουλείας

σελίδα 83

  Πως αρχίζει ο Πολιτισμός

σελίδα 84

  Πολίτες και Παιδεία

σελίδα 84

  Το Πολίτευμα Πολιτεία

σελίδα 86

  Το Πολίτευμα Δημοκρατία

σελίδα 87

  Ισχύς της Κοινωνίας, Κοινωνικό Αγαθό

σελίδα 88

  Ηθικός Ηθική

σελίδα 91

  Στρατηγικές Επικράτησης

σελίδα 94

  Κατάλυση Πολιτισμού και Ανομία

σελίδα 94

  Γενικά

σελίδα 95

  Εσφαλμένες εντυπώσεις περί Δημοκρατίας

σελίδα 95

  Παρελθόν, Μέλλον, Τραγωδία, Κωμωδία

σελίδα 96

  Παιδεία.

σελίδα 96

  Γρηγορόσημα και Λεμόνια.

σελίδα 97

  Βηματοδότες και Τηλεφωνίες.

σελίδα 98

  Μόρφωση

σελίδα 100

  Ηθοποιός και Μόρφωση

σελίδα 102

  Εκπαίδευση

σελίδα 105

  Κοινωνική Οικονομία.

σελίδα 105

  Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Φύσης.

σελίδα 108

  Πολίτευμα

σελίδα 109

  Δημοκρατία και Πολίτες

σελίδα 112

  Η ευθύνη των θυμάτων

σελίδα 115

  Μόρφωση και Νέος

σελίδα 116

  Ευτυχία και Γνώσεις, Συνήθειες, Ήθη, Έθιμα

σελίδα 117

  Ελευθερία και Πολιτισμός

σελίδα 119

  Ελευθερία και Δημοκρατία

σελίδα 128

  Επενδύσεις και κρατικά Κέρδη

σελίδα 128

  Σενάρια Λογικής και Οικονομίας.

σελίδα 130

  Μέγιστο Συμφέρον μας το Συμφέρον των άλλων

σελίδα 133

  Ομονοούμε σχετικά με την Δημοκρατία

σελίδα 135

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών

σελίδα 136

  Πολιτιστική Κληρονομιά

σελίδα 137

  Περίληψη

σελίδα 140

  Απογοήτευση

σελίδα 141

  Κοινωνική Ανασυγκρότηση και Εγρήγορση

σελίδα 143

  Κάλεσμα Πολιτών

     
     

Από 10/02/19  με την άδεια του συγγραφέως

εμφανίζονται  χαρακτηριστικοί παράγραφοι από το ευρετήριο

του βιβλίου Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας. Επιπλέον δίδεται η δυνατότητα  σε όποιον έχει το βιβλίο να σχολιάσει κάποια σελίδα του, γράφοντας πρώτα τον αριθμό της (και μετά κλικ στο αριθμός σελίδας προς σχολιασμό).

Υπάρχει δυνατότητα δωρεάν διάθεσης του βιβλίου τηλ 6932860310 Τρουλλινός Γιώργης.

Τα συγγραφικά κλπ δικαιώματα παραμένουν σε ισχύ.

Επιτρέπεται η αντιγραφή και  μεταφορά  περιεχομένου

 σε άλλη ιστοσελίδα ή έντυπο κατόπιν συνεννόησης με τον συγγραφέα

 επικοινωνία μέσω του email thateron@poteron.gr

Σχόλια αναγνωστών

η/ο Κάλεσμα έγραψε στις 18:01:55 29-07-2019

Για την διόρθωση/διαγραφή του σχολίου χρειάζεται το Αλφαριθμητικό της εγγραφής του


.
Σχολιάστε ελεύθερα το περιεχόμενο της προς ανάγνωση σελίδας ή απαντήσετε σε είδη υπάρχον σχόλιο. Ισχύουν  όλα τα αυτονόητα και γνωστά τα σχετικά με την δημοσιοποήση  σχολίων.
 

 Όνομα ή ψευδώνυμο          Αλφαριθμητικό =>

.

  Τα σχόλια εμφανίζονται κατόπιν τυπικού ελέγχου ως προς την σχετικότητα του περιεχομένου τους και χωρίς καμία λογοκρισία.

 Κατά την αποστολή του σχολίου αντιγράψετε τους διαδοχικούς Αλφαριθμητικούς χαρακτήρες ή αντικαταστήστε τους με άλλους δικής σας προτίμησης (6-8 χαρακτ.)  για να μπορείτε να διορθώσετε ή να διαγράψετε το σχόλιο σας. 

.
 
 
HOME επισκέψεις σελίδων : 7503 σχόλια:1 thateron@poteron.gr
     
       
      8/01/2019 08:43:43 18/08/2019