HOME επισκέψεις σελίδων : 8117 σχόλια:1 thateron@poteron.gr

 Παρουσίαση των

"περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας"

 σκέψεων και απόψεων

Πας μη Έλλην Βάρβαρος
 
...Η αναζήτηση του πρόσκαιρου σε κάθε περίπτωση, προσωπικού συμφέροντος, όταν εκδηλώνεται σε περιβάλλον Πολιτισμού και όταν αυτό έρχεται σε αντιπαράθεση με τα Κοινά θέματα, όταν το προσωπικό συμφέρον αναπτύσσεται σε βάρος των άλλων μελλών της Κοινωνίας, τότε αυτό λειτουργεί ΒΑΡΒΑΡΙΚΑ, το πας μη Έλλην βάρβαρος ήταν μία μεγάλη αλήθεια και συνεχίζει να είναι ακόμα και στις μέρες μας. Το πας μη Έλλην βάρβαρος, είναι σε κάθε περίπτωση μία αδιάψευστη διαχρονική πραγματικότητα. Όχι βέβαια όπως παρουσιάζουν σήμερα κάποιοι ουτιδανοί την φράση αυτή ως δήθεν ρατσιστική, απάνθρωπη και εκ τούτου και κατάπτυστη. Η φράση αυτή που ολόκληρη μας λέει ότι (όποιος ζεί εντός της Ελλάδος αλλά δεν είναι Έλληνας, οπότε εκ των πραγμάτων δεν γνωρίζει την Ελληνική Παιδεία άρα και τους κανόνες της Ελληνικής Κοινωνίας, ή αν ενώ είναι Έλληνας, δεν έχει μάθει ή δεν αποδέχεται τους κανόνες της Ελληνικής Παιδείας άρα και τους κανόνες της Ελληνικής Κοινωνίας, τότε αυτός είναι ΒΑΡΒΑΡΟΣ ) και βάρβαρος σημαίνει, ότι βλάπτει τα συμφέροντα της Ελληνικής Κοινωνίας, δηλαδή στρέφεται άθελα ή ηθελημένα, ενάντια στον επιλεγμένο από την Κοινωνία τρόπο ζωής που αποσκοπεί στην Επιβίωση όλων, δηλαδή τελικά ο βάρβαρος στρέφεται κατά της Επιβίωσης όλων. Προϋπόθεση βέβαια, για να ευσταθεί λογικά μια τέτοια φράση, είναι να υπάρχει Κοινωνία, να υπάρχουν Πολίτες, να υπάρχει Πολιτισμός και βέβαια πρέπει να υπάρχει η Παιδεία που είναι η προϋπόθεση για την ύπαρξη του Πολίτη. (Η ‘μαγική’ λέξη Παιδεία θα εξηγηθεί στην συνέχεια.) Δηλαδή σήμερα στην Ελλάδα πού σε μεγάλο βαθμό έχει καταρρεύσει και η Κοινωνία και ο Πολιτισμός των Ελλήνων, και δεν υπάρχουν Πολίτες αλλά απλοί άνθρωποι του λαού, που ζούν σε περιβάλλον όχι πραγματικού Πολιτισμού, αλλά σε περιβάλλον κουλτούρας, δηλαδή σε φαινομενικό και παραπλανητικό υποκατάστατο του Πολιτισμού. Εδώ που η Κοινωνική ηθική είναι ανύπαρκτη και ο δήθεν ‘Πολιτισμός’ εντοπίζεται σε άσχετα πράγματα, όπως στο να μην πετάξεις στον δρόμο το αποτσίγαρο ή το άδειο κουτί της μπύρας. Εδώ που κανείς δεν ενδιαφέρεται γιατί καπνίζεις ή πίνεις βλάπτοντας έτσι ένα μέλος της Κοινωνίας, δηλαδή τον εαυτό σου. Αντιθέτως ωφελούνται γιατί καταναλώνεις παραβλέποντας ότι ο πραγματικός Πολιτισμός δημιούργημα της Κοινωνίας, πρωτίστως ενδιαφέρεται για την καλή φυσική κατάσταση όλων. Εδώ που η ‘ηθική’ του ψευδοπολιτισμού αναφέρεται στο πως ονομάζεις τον Ρομά ή τον κάτοικο μιας άλλης Ηπείρου και όχι στο πως ή πόσο τον εκμεταλλεύεσαι εσύ ή αυτός που τον έφερε εδώ. Εδώ που αυτή η δήθεν ‘ηθική’, αναφέρεται στην υποχρεωτική υποτακτική συμπεριφορά ενός μέρους του λαού, έναντι ενός άλλου μέρους, που λόγω διαφορετικών ηθών, εθίμων και αντιλήψεων έρχονται σε αντιπαράθεση. Εδώ που ή ‘ηθική’ της κουλτούρας οδηγεί σε έναν αφύσικο τρόπο ζωής, ή στην αυτοεξορία δια της μετανάστευσης, στη κατανάλωση προϊόντων που εξυπηρετούν επίκτητες ανάγκες και σε ένα κράτος που λειτουργεί προς όφελος των λίγων και σε βάρος του λαού κλπ. Εδώ που δεν υπάρχει Παιδεία, Πολίτης και Πολιτισμός τότε ασφαλώς η παραπάνω φράση δεν έχει καμία σημασία ούτε αξία, καθώς κάτω από τέτοιες συνθήκες είναι ανόητη. Γιατί είτε ξένος είσαι είτε Έλληνας, με τον γενικευμένο παρόντα και εκτός Πολιτισμού τρόπο ζωής, ούτως ή άλλως όλοι ζημιώνονται, από μόνοι τους, και δεν έχουν ανάγκη κανέναν βάρβαρο για να τους προκαλέσει το όποιο επιπλέον κακό. Αυτό τώρα θα το καταλάβουμε καλύτερα, αν υποθέσουμε, σε μία άλλη χώρα πχ στην Γαλλία ότι, εκεί υπάρχει Κοινωνία, Παιδεία, Μόρφωση κλπ, υπάρχουν δηλαδή Πολίτες και Πολιτισμός, τότε σε αυτή την χώρα δικαιολογημένα ισχύει η φράση (πας μη Γάλλος ή κάθε Γάλλος που δεν γνωρίζει την Γαλλική Παιδεία και ζεί στην Γαλλία είναι ΒΑΡΒΑΡΟΣ), δηλαδή οι πράξεις και η όποια αντικοινωνική συμπεριφορά τέτοιου ανθρώπου μέσα στον Γαλλικό Πολιτισμό λειτουργούν καταστροφικά, και συχνά χωρίς λόγο, δηλαδή καταστροφή για την καταστροφή, δηλαδή Βαρβαρικά, και μάλιστα εκ των έσω!. Και αυτό γιατί ο βάρβαρος δεν γνωρίζει τους Κοινωνικούς κανόνες που διδάσκονται σε όλους τους άλλους, μέσω της Παιδείας στην Γαλλία, και δεν μπορεί να τους υπηρετήσει γιατί δεν έχει Μορφωθεί κατάλληλα. Η ‘μαγική’ λέξη Παιδεία όπως είπαμε καθώς και η λέξη Μόρφωση θα εξηγηθούν παρακάτω. Άλλο παράδειγμα, αν στην Τουρκία υπάρχει Κοινωνία, Παιδεία, Μόρφωση κλπ, υπάρχουν δηλαδή Πολίτες και Πολιτισμός, τότε σε αυτή την χώρα... η συνέχεια στο βιβλίο

Η Κοινωνία με λόγια

 
Διαβάστε τμήματα παραγράφων σχετικών με το περιεχόμενο
 
σελίδα 1

  Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας

σελίδα 2

  Προϋποθέσεις Δημοκρατίας

σελίδα 4

  Σκοποί και λόγοι

σελίδα 5

  Το συμφέρον του δανειστή

σελίδα 8

  Λάθος επιλογές

σελίδα 9

  Αγροτική παραγωγή

σελίδα 10

  Τράπεζες

σελίδα 11

  Κακοπληρωτές

σελίδα 11

  Εξαπάτηση του λαού

σελίδα 13

  Τα Κοινά θέματα

σελίδα 14

  Δημοκρατία

σελίδα 15

  Δημοκρατία και Ελευθερία

σελίδα 16

  Ο Πλούτος

σελίδα 18

  Η Δημοκρατία νοιάζεται ίσα για όλους

σελίδα 20

  Πνευματική φτωχοποίηση

σελίδα 21

  Ο Πολίτης.

σελίδα 24

  Οι Επενδύσεις.

σελίδα 25

  Η δύναμη της Δημοκρατίας

σελίδα 26

  Η Δημοκρατία

σελίδα 27

  Ο Πολιτισμός

σελίδα 28

  Αιδώς και Δικαιοσύνη.

σελίδα 31

  Ηθικός, Ήθη, Έθιμα, Φιλότιμος

σελίδα 32

  Πολιτισμός

σελίδα 35

  Μη Πολιτισμός

σελίδα 36

  Ο Σπουδαίος Πολιτισμός

σελίδα 37

  Φάσεις της ζωής

σελίδα 38

  Φύση και Πολιτισμός

σελίδα 38

  Φύση και Οικογένεια

σελίδα 39

  Η Πρώτη Επιστήμη

σελίδα 40

  Κοινός Σκοπός και Στόχος.

σελίδα 41

  Η Κοινωνία

σελίδα 42

  Πολιτισμός και Πολίτης.

σελίδα 43

  Το Κοινωνικό Αγαθό

σελίδα 43

  Ο Αρχικός Νόμος.

σελίδα 44

  Πας μη Έλλην Βάρβαρος

σελίδα 46

  Η ‘Συναδέλφωση’ των λαών

σελίδα 46

  Κλιματική Αλλαγή

σελίδα 52

  Το Νερό δεν Τελειώνει

σελίδα 52

  Ηθική

σελίδα 53

  Φάσεις της Ζωής

σελίδα 53

  Παιδεία και Πολίτης.

σελίδα 54

  Ψυχή

σελίδα 56

  Παιδεία και Πολιτισμός

σελίδα 57

  Μη Παιδεία Κουλτούρα.

σελίδα 59

  Κοινωνική προδιάθεση

σελίδα 60

  Κοινωνία και Υγεία

σελίδα 63

  Πολιτισμός και Κοινωνία

σελίδα 64

  Γνώσεις για Πολίτες

σελίδα 65

  Διανομή Κερδών

σελίδα 66

  Κοινωνία Πολίτης Νερό

σελίδα 67

  Πολίτευμα

σελίδα 68

  Άναρχη Πολιτεία

σελίδα 70

  Αυτάρκεια και Επάρκεια.

σελίδα 71

  Μεταλλαγμένα & Τέλος Επιστήμης

σελίδα 75

  Κουμμουνισμός Καπιταλισμός

σελίδα 76

  Αντιρρησίες Συνείδησης

σελίδα 80

  Αποδοτική μορφή Δουλείας

σελίδα 83

  Πως αρχίζει ο Πολιτισμός

σελίδα 84

  Πολίτες και Παιδεία

σελίδα 84

  Το Πολίτευμα Πολιτεία

σελίδα 86

  Το Πολίτευμα Δημοκρατία

σελίδα 87

  Ισχύς της Κοινωνίας, Κοινωνικό Αγαθό

σελίδα 88

  Ηθικός Ηθική

σελίδα 91

  Στρατηγικές Επικράτησης

σελίδα 94

  Κατάλυση Πολιτισμού και Ανομία

σελίδα 94

  Γενικά

σελίδα 95

  Εσφαλμένες εντυπώσεις περί Δημοκρατίας

σελίδα 95

  Παρελθόν, Μέλλον, Τραγωδία, Κωμωδία

σελίδα 96

  Παιδεία.

σελίδα 96

  Γρηγορόσημα και Λεμόνια.

σελίδα 97

  Βηματοδότες και Τηλεφωνίες.

σελίδα 98

  Μόρφωση

σελίδα 100

  Ηθοποιός και Μόρφωση

σελίδα 102

  Εκπαίδευση

σελίδα 105

  Κοινωνική Οικονομία.

σελίδα 105

  Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Φύσης.

σελίδα 108

  Πολίτευμα

σελίδα 109

  Δημοκρατία και Πολίτες

σελίδα 112

  Η ευθύνη των θυμάτων

σελίδα 115

  Μόρφωση και Νέος

σελίδα 116

  Ευτυχία και Γνώσεις, Συνήθειες, Ήθη, Έθιμα

σελίδα 117

  Ελευθερία και Πολιτισμός

σελίδα 119

  Ελευθερία και Δημοκρατία

σελίδα 128

  Επενδύσεις και κρατικά Κέρδη

σελίδα 128

  Σενάρια Λογικής και Οικονομίας.

σελίδα 130

  Μέγιστο Συμφέρον μας το Συμφέρον των άλλων

σελίδα 133

  Ομονοούμε σχετικά με την Δημοκρατία

σελίδα 135

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών

σελίδα 136

  Πολιτιστική Κληρονομιά

σελίδα 137

  Περίληψη

σελίδα 140

  Απογοήτευση

σελίδα 141

  Κοινωνική Ανασυγκρότηση και Εγρήγορση

σελίδα 143

  Κάλεσμα Πολιτών

     
     

Από 10/02/19  με την άδεια του συγγραφέως

εμφανίζονται  χαρακτηριστικοί παράγραφοι από το ευρετήριο

του βιβλίου Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας. Επιπλέον δίδεται η δυνατότητα  σε όποιον έχει το βιβλίο να σχολιάσει κάποια σελίδα του, γράφοντας πρώτα τον αριθμό της (και μετά κλικ στο αριθμός σελίδας προς σχολιασμό).

Υπάρχει δυνατότητα δωρεάν διάθεσης του βιβλίου τηλ 6932860310 Τρουλλινός Γιώργης.

Τα συγγραφικά κλπ δικαιώματα παραμένουν σε ισχύ.

Επιτρέπεται η αντιγραφή και  μεταφορά  περιεχομένου

 σε άλλη ιστοσελίδα ή έντυπο κατόπιν συνεννόησης με τον συγγραφέα

 επικοινωνία μέσω του email thateron@poteron.gr

Σχόλια αναγνωστών

η/ο Κάλεσμα έγραψε στις 18:01:55 29-07-2019

Για την διόρθωση/διαγραφή του σχολίου χρειάζεται το Αλφαριθμητικό της εγγραφής του


.
Σχολιάστε ελεύθερα το περιεχόμενο της προς ανάγνωση σελίδας ή απαντήσετε σε είδη υπάρχον σχόλιο. Ισχύουν  όλα τα αυτονόητα και γνωστά τα σχετικά με την δημοσιοποήση  σχολίων.
 

 Όνομα ή ψευδώνυμο          Αλφαριθμητικό =>

.

  Τα σχόλια εμφανίζονται κατόπιν τυπικού ελέγχου ως προς την σχετικότητα του περιεχομένου τους και χωρίς καμία λογοκρισία.

 Κατά την αποστολή του σχολίου αντιγράψετε τους διαδοχικούς Αλφαριθμητικούς χαρακτήρες ή αντικαταστήστε τους με άλλους δικής σας προτίμησης (6-8 χαρακτ.)  για να μπορείτε να διορθώσετε ή να διαγράψετε το σχόλιο σας. 

.
 
 
HOME επισκέψεις σελίδων : 8117 σχόλια:1 thateron@poteron.gr
     
       
      8/01/2019 08:43:43 18/08/2019