HOME επισκέψεις σελίδων : 33120 σχόλια:1 thateron@poteron.gr

 Παρουσίαση των

"περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας"

 σκέψεων και απόψεων

Η Κοινωνία.
 
...Ο ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ με σκοπό και στόχο την ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΟΛΩΝ των ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ, ή αλλιώς κατά συντόμευση, η ΚΟΙΝΩΝΙΑ των ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ, προκειμένου να πετύχει τους σκοπούς της έφτιαχνε διάφορα ας πούμε εργαλεία. Ένα τέτοιο ‘εργαλείο’ της Κοινωνίας των Οικογενειών ήταν και είναι ο Πολιτισμός. Όπου λοιπόν εμφανιζόταν ο Πολιτισμός, τότε εκεί προϋπήρχε Κοινωνία, και έναντι όλων των άλλων ατομικών ή πρόσκαιρων στόχων των ανθρώπων υπερίσχυε ο Κοινός σκοπός και στόχος της Κοινωνίας τους, της Κοινωνίας που δημιούργησε και τον Πολιτισμό. Προηγείται λοιπόν παντού και πάντα όταν και όπου υπάρχει Πολιτισμός, ο Κοινός και διαχρονικός στόχος της Κοινωνίας που δεν είναι άλλος από την ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΟΛΩΝ των ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ, Επιβίωση βασισμένη στην επιστήμη της Ζωής, της επιστήμης που οριοθετούν οι σχετικές με την ζωή Γνώσεις της Οικογένειας. Και από την στιγμή που επιτυγχάνεται η Επιβίωση όλων μετά ακολουθεί ο κάθε άλλος μερικώς Κοινός, ή εντελώς ατομικός στόχος, δεδομένου ότι ο Κοινός στόχος, η ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΟΛΩΝ των ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ, περιλαμβάνει στην μέριμνα του και τον κάθε έναν άνθρωπο, εξασφαλίζοντας του Επιβίωση. Δηλαδή (Επάρκεια των αναγκαίων για την Ζωή Αγαθών, και εξάλειψη κάθε κινδύνου, με την Κοινή αντιμετώπιση του, πχ στα παλιά χρόνια, προστασία από τα άγρια ζώα ή τους ληστές και τους κατακτητές, και στις μέρες μας όχι μόνο τα ίδια, αλλά επιπλέον, προστασία από τα τροχαία ατυχήματα ή την επαφή με τα ναρκωτικά, τις ασθένειες, επιδημίες, τον οικονομικό ή στρατιωτικό πόλεμο, τις σύγχρονες μορφές απάτης, τις κλοπής, τους φόνους, τους βιασμούς κλπ). Η εξάλειψη λοιπόν κάθε κινδύνου, παλαιού ή νέου τύπου ή μορφής, καθώς και η φροντίδα για την ύπαρξη των αναγκαίων της ζωής είναι και η προϋπόθεση για όποιον άλλον καθαρά ατομικό στόχο. Δηλαδή προβληματιζόμενοι με βάση την σημερινή άρρωστη κατάσταση, αναρωτιόμαστε τι να το κάνει κανείς, ακόμα και αν έχει πάρει πορεία προς αυτό που οι περισσότεροι σήμερα έχουν ως σκοπό της ζωής τους, να γίνουν δηλαδή πολυεκατομμυριούχοι, αν λοιπόν κάποιος είναι ήδη ένας τέτοιος, και μια μέρα εκεί που μετρά τα κέρδη από τους κόπους όλης της ζωής του, μπουκάρουν κάποιοι στο σπίτι του με βία και όπλα, τον τσακίσουν στο ξύλο, για να μαρτυρήσει και να δώσει το κομπόδεμα, ή του βιάσουν τα παιδιά και του σκοτώσουν την σύζυγο; Άρα ο ατομικός στόχος δεν έχει καμία αξία, αν δεν εξασφαλίζεται πρώτα η προστασία του ατόμου όσο γίνεται περισσότερο, ξεκινώντας η προστασία από αυτή την ίδια την Ζωή του καθενός μας και φτάνοντας μέχρι την προστασία και της τελευταίας τρίχας της κεφαλής όλων μας, καθώς και όλων των Κοινώς αποδεκτών πραγμάτων που έχουν να κάνουν με την Ζωή μας. Σε τέτοια λοιπόν περίπτωση η μεγαλύτερη δυνατή προστασία που μπορεί να προκύψει για όλους και σε κάθε περίπτωση, είναι αυτή στην οποία συνδράμουν Όλοι. Αν βέβαια ποτέ κάποιοι απλά διαφωνούν, ή δεν συνδράμουν σε αυτό, τότε περιορίζονται, αποβάλλονται, διώκονται, πόσο μάλλον αυτοί που λειτουργούν βαρβαρικά, παραβατικά και ενάντια στους κανόνες και τους σκοπούς της Κοινωνίας αυτής. Βέβαια στα πλαίσια της Κοινωνίας, αυτής που μας αφορά όλους, και όχι βέβαια της όποιας κακώς νοούμενης Κοινωνίας (πχ των ‘κοινωνικών’ ανισοτήτων, της ψηφιακής ‘κοινωνίας’, ή των ‘κοινωνικών’ δικτύων, ή της ‘κοινωνίας’ των ομό, ή της ‘κοινωνίας’ των αγορών, των δανειστών, των τεχνοκρατών κλπ, που καθημερινά τα ΜΜΕ εκτελώντας τις διαταγές των ιδιοκτητών τους όπως τραπεζιτών, εφοπλιστών, πολυεθνικών κλπ μας τις αναφέρουν ως δήθεν Κοινωνίες), αλλά αυτής που περιγράφουμε, όπου όλα τα σχετικά με την Ζωή είναι πλέον εγγυημένα για όλους, σε αυτήν λοιπόν την Κοινωνία ο ατομικός ή ο προσωπικός στόχος του καθενός, καθώς και ο τρόπος που αυτός ο σκοπός θα πραγματοποιηθεί, πρέπει και μπορεί και επιβάλλεται, να συμβαδίζει με την Κοινωνική λογική, τις γνώσεις και τις συνήθειες της, και να γίνεται με γνώμονα το Κοινωνικό συμφέρον, και όχι το αντίθετο. Δεν χρειάζεται παρά να το πούμε λίγες μόνο φορές, για να γίνει το παραγκωνισμένο στις μέρες μας αυτονόητο, αντιληπτό από όλους, και να τοποθετηθεί στην θέση του, αποβάλλοντας τον παραλογισμό. Για την όποια λοιπόν δραστηριότητα μας στην παρούσα Ζωή, προϋπόθεση είναι όχι μόνο η ύπαρξη μας, αλλά και η καλή φυσική μας κατάσταση, καλή φυσική κατάσταση βασισμένη όσο γίνεται περισσότερο στην σιγουριά και την σταθερότητα, και όχι στο προσωρινό και στο τυχαίο, και αυτά μπορεί να μας τα προσφέρει μόνο ο Πολιτισμός, όχι βέβαια ο υποθετικός αλλά ο πραγματικός Πολιτισμός που βασίζεται στην Κοινωνία, δηλαδή στην απόφαση Όλων, για την Επιβίωση Όλων, με τρόπους και μεθόδους που Όλοι αποδέχονται και καθημερινά υποστηρίζουν, μια απόφαση που έρχεται από το παρελθόν και συνοδεύεται με τις κατάλληλες δοκιμασμένες γνώσεις και τους σχετικούς κανόνες, αρχές και νόμους, και όλα αυτά επικαιροποιημένα από την Κοινωνία στις ανάγκες της κάθε εποχής.... η συνέχεια στο βιβλίο
 
Διαβάστε τμήματα παραγράφων σχετικών με το περιεχόμενο
 
σελίδα 3

  Αντί προλόγου

σελίδα 5

  Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας.

σελίδα 6

  Οι προϋποθέσεις της Δημοκρατίας

σελίδα 8

  Σκοποί και λόγοι

σελίδα 9

  Το συμφέρον του δανειστή

σελίδα 13

  Λάθος επιλογές

σελίδα 14

  Αγροτική παραγωγή.

σελίδα 11

  Τράπεζες.

σελίδα 11

  Κακοπληρωτές.

σελίδα 13

  Εξαπάτηση του λαού.

σελίδα 14

  Τα Κοινά θέματα.

σελίδα 15

  Δημοκρατία.

σελίδα 16

  Δημοκρατία και Ελευθερία.

σελίδα 18

  Ο Πλούτος

σελίδα 20

  Η Δημοκρατία νοιάζεται ίσα για όλους.

σελίδα 21

  Πνευματική φτωχοποίηση.

σελίδα 24

  Ο Πολίτης.

σελίδα 25

  Οι Επενδύσεις.

σελίδα 26

  Η δύναμη της Δημοκρατίας.

σελίδα 27

  Η Δημοκρατία.

σελίδα 28

  Ο Πολιτισμός.

σελίδα 31

  Αιδώς και Δικαιοσύνη.

σελίδα 32

  Ηθικός, Ήθη, Έθιμα, Φιλότιμος.

σελίδα 35

  Πολιτισμός.

σελίδα 36

  Μη Πολιτισμός.

σελίδα 37

  Ο Σπουδαίος Πολιτισμός.

σελίδα 38

  Φάσεις της Ζωής.

σελίδα 38

  Φύση και Πολιτισμός.

σελίδα 39

  Φύση και Οικογένεια.

σελίδα 40

  Η Πρώτη Επιστήμη.

σελίδα 41

  Κοινός Σκοπός και Στόχος.

σελίδα 42

  Η Κοινωνία.

σελίδα 43

  Πολιτισμός και Πολίτης.

σελίδα 43

  Το Κοινωνικό Αγαθό.

σελίδα 44

  Ο Αρχικός Νόμος.

σελίδα 46

  Πάς μή Έλλην Βάρβαρος.

σελίδα 46

  Η ‘Συναδέλφωση’ των Λαών.

σελίδα 52

  Κλιματική Αλλαγή, ένα διαρκές και αιώνιο Φυσικό γεγονός...

σελίδα 52

  Το Νερό δεν Τελειώνει.

σελίδα 53

  Ηθική.

σελίδα 53

  Οι Φάσεις της Ζωής.

σελίδα 61

  Παιδεία και Πολίτης.

σελίδα 62

  Ψυχή.

σελίδα 57

  Παιδεία και Πολιτισμός.

σελίδα 59

  Μη Παιδεία Κουλτούρα Νέοι.

σελίδα 60

  Κοινωνική Προδιάθεση.

σελίδα 63

  Κοινωνία και Υγεία.

σελίδα 64

  Πολιτισμός και Κοινωνία.

σελίδα 65

  Γνώσεις για Πολίτες.

σελίδα 66

  Διανομή Κερδών.

σελίδα 67

  Κοινωνία, Πολίτης, Νερό.

σελίδα 68

  Πολίτευμα.

σελίδα 70

  Άναρχη Πολιτεία.

σελίδα 71

  Αυτάρκεια και Επάρκεια.

σελίδα 75

  Μεταλλαγμένα, Τέλος της επιστήμης.

σελίδα 76

  Κουμμουνισμός, Καπιταλισμός.

σελίδα 80

  Αντιρρησίες Συνείδησης.

σελίδα 83

  Μηδενικά επιτόκια.

σελίδα 84

  Ο καλός ή λογικός πατέρας.

σελίδα 84

  Αποδοτική Μορφή Δουλείας.

σελίδα 86

  Πως αρχίζει ο Πολιτισμός.

σελίδα 87

  Πολίτες και Παιδεία.

σελίδα 88

  Το Πολίτευμα Πολιτεία.

σελίδα 91

  Το Πολίτευμα Δημοκρατία.

σελίδα 94

  Ισχύς της Κοινωνίας, Κοινωνικό Αγαθό.

σελίδα 94

  Ηθικός, Ηθική.

σελίδα 95

  Στρατηγικές Επικράτησης.

σελίδα 95

  Κατάλυση Πολιτισμού, Ανομία.

σελίδα 96

  Γενικά.

σελίδα 96

  Εσφαλμένες εντυπώσεις περί Δημοκρατίας.

σελίδα 97

  Παρελθόν, Μέλλον, Τραγωδία, Κωμωδία.

σελίδα 98

  Παιδεία.

σελίδα 100

  Γρηγορόσημα και Λεμόνια.

σελίδα 102

  Βηματοδότες και Τηλεφωνίες.

σελίδα 105

  Μόρφωση.

σελίδα 105

  Ηθοποιός και Μόρφωση.

σελίδα 108

  Εκπαίδευση.

σελίδα 109

  Κοινωνική Οικονομία.

σελίδα 112

  Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Φύσης.

σελίδα 115

  Πολίτευμα.

σελίδα 116

  Δημοκρατία και Πολίτες.

σελίδα 117

  Η ευθύνη των θυμάτων.

σελίδα 119

  Μόρφωση και Νέος.

σελίδα 128

  Ευτυχία και Γνώσεις, Συνήθειες, Ήθη, Έθιμα.

σελίδα 128

  Ελευθερία και Πολιτισμός.

σελίδα 130

  Ελευθερία και Δημοκρατία.

σελίδα 133

  Επενδύσεις και Κρατικά Κέρδη.

σελίδα 135

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών

σελίδα 136

  Σενάρια Λογικής και Οικονομίας.

σελίδα 137

  Μέγιστο Συμφέρον μας το Συμφέρον των Άλλων.

σελίδα 140

  Ομονοούμε σχετικά με την Δημοκρατία.

σελίδα 141

  Οι Κίνδυνοι των Πολιτισμών.

σελίδα 143

  Πολιτιστική Κληρονομιά.

σελίδα 149

  Περίληψη.

σελίδα 151

  Απογοήτευση.

σελίδα 152

  Κοινωνική Ανασυγκρότηση και Εγρήγορση.

σελίδα 155

  Κάλεσμα Πολιτών.

     
     

Από 10/02/19  με την άδεια του συγγραφέως

εμφανίζονται  χαρακτηριστικοί παράγραφοι από το ευρετήριο

του βιβλίου Περί Δημοκρατίας και περί Κοινωνίας. Επιπλέον δίδεται η δυνατότητα  σε όποιον έχει το βιβλίο να σχολιάσει κάποια σελίδα του, γράφοντας πρώτα τον αριθμό της (και μετά κλικ στο αριθμός σελίδας προς σχολιασμό).

Υπάρχει δυνατότητα δωρεάν διάθεσης του βιβλίου τηλ 6932860310

Τα συγγραφικά κλπ δικαιώματα παραμένουν σε ισχύ.

Επιτρέπεται η αντιγραφή και  μεταφορά  περιεχομένου

 σε άλλη ιστοσελίδα ή έντυπο κατόπιν συνεννόησης με τον συγγραφέα

 επικοινωνία μέσω του email thateron@poteron.gr

Σχόλια αναγνωστών

.
Σχολιάστε ελεύθερα το περιεχόμενο της προς ανάγνωση σελίδας ή απαντήσετε σε είδη υπάρχον σχόλιο. Ισχύουν  όλα τα αυτονόητα και γνωστά τα σχετικά με την δημοσιοποήση  σχολίων.
 

 Όνομα ή ψευδώνυμο          Αλφαριθμητικό =>

.

  Τα σχόλια εμφανίζονται κατόπιν τυπικού ελέγχου ως προς την σχετικότητα του περιεχομένου τους και χωρίς καμία λογοκρισία.

 Κατά την αποστολή του σχολίου αντιγράψετε τους διαδοχικούς Αλφαριθμητικούς χαρακτήρες ή αντικαταστήστε τους με άλλους δικής σας προτίμησης (6-8 χαρακτ.)  για να μπορείτε να διορθώσετε ή να διαγράψετε το σχόλιο σας. 

.
 
 
HOME επισκέψεις σελίδων : 33120 σχόλια:1 thateron@poteron.gr
       
       
       

https://www.amazon.com/dp/B0B24TSJ6C   https://www.amazon.co.uk/dp/B0B2F1M3BQ  https://www.amazon.de/dp/B0B2F1M3BQ